LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LEASE VERLIEZERS OMGEVING DEN HAAG !!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ron uit Den Haag

Re: LEASE VERLIEZERS OMGEVING DEN HAAG !!!!

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Jullie hebben er geen idee van wat een hotmail acount (hoe tijdelijk ook) kan veroorzaken op of met je pc.
Er zijn zulk verschikkelijke *********** op deze aardkloot die er op kikken om dingen te doen die niet sporen met enige norm van mijn en de serieuse onder jullie fatsoenlijke niveau.
Zonder de komiek of sinterklaas uit te hangen kunnen diegene die mij serieus nemen, en dus uit deze omgeving komen, mij een sms berichtje sturen met hun telefoon nummer en naam zodat ik jullie vrijdag avond op kan bellen.
Dit natuurlijk nadat ik gechekt hebt of het nummer klopt met de naam in het telefoonboek.

Sorry dat ik het op deze manier moet doen, maar ik heb helaas de ervaring dat enkele zielige figuren die bij die boevenbende behoren de boel behoorlijk lopen te verzieken hiero.

donderd. avond zal ik (in verband met tijdgebrek niet eerder) tussen 20.00 en 21.00 uur een 06 nummer tonen.

Dit zal ongetwijfeld weer verkeerd vallen bij sommige, maar daar heb ik schijt aan.

Groet, Ron.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Je hebt geen tijd zeg je waarom kalk je dan steeds het forum vol met deze waardeloze berichten. Je had het nummer er nu toch ook op kunnen zetten. Nee maar meneer moet zo nodig interessant doen. Wat een poeha om niets.

Doe eens volwassen en niet zo interessant. :shock: :shock: :roll: :roll:

Jopie uit Rotterdam

Ron uit Den Haag

Rotterdam......uh...niet uit deze omgeving jammer..hahaha
Laatst gewijzigd door Ron uit Den Haag op 21 okt 2003 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Roterdam bestaat niet Rotterdam wel hihihihihi.

Gast

Hahahahahaha aanpassen ? Bel mij maar op 0900-123456

JH

Ongelezen bericht door JH »

Beste Ron,

Je zegt dat een hotmail-account schade aan kan richten aan je computer, maar dat heb je ook met andere e-mailaccountants. Gelukkig zijn er providers die gebruik maken van een emailvirusscan en uiteraard heb je zelf ook een antivirusprogramma op je comp.
Het lijkt mij dat een simpel mailadres drempelverlagender is dan een 06 nummer. En jij kunt dan aan de hand van de binnenkomende mailtjes het kaf van het koren scheiden of de serieuze meldingen bijeenbrengen naar gelijksoortigheid. Dat lijkt mij ook wel belangrijk wanneer je collectief een advocaat in wil huren.
Overigens, je initiatief is prima en je moet maar zo denken, laat anderen zeggen wat ze willen, de zg beste stuurlui staan weer eens aan wal. Succes, ik hoop voor je dat het gaat lukken !

DE

Ongelezen bericht door DE »

Wij hebben het ook geprobeerd elk contract is anders. Lukt niet advocaten werken aan jouw dossier en willen het volle pond hebben. En toevoegingen zijn geldig tot circa 30-uur per klant.

DE

Gast

Geplaatst op 20 Oct 2003 17:17 door JH

--------------------------------------------------------------------------------

Ron werkt zelf bij dexia, denk je ook niet
jammer dat je er zo lang over doet om iets van de grond te krijgen.
Het aanvragen van een hotmailadres was een stuk sneller en wellicht dat je dan ook wat betrouwbaarder overkomt. Je bent nu een beetje de komiek door iets op te zetten en er zo lang over te doen .

Wat ben jij toch een raar figuur JH je spreekt jezelf constant tegen :wink: :shock:

Von

Gast

Is er niemand meer dan die zijn nek durft uit te steken ?? Moet er wel eerlijk bijzetten dat ik me ook eens aanmeldde om zo iets te regelen.

Dan krijg je een partij idioten over je heen. Maar dat moet kunnen voor het goede doel.

Succes.

JH

Ongelezen bericht door JH »

Steek jij je nek eens uit gast en spui eens wat minder gal.
Overigens ik weet wel zeker dat ron niet voor dexia werkt. De meeste gasten waartoe jij ook behoort, op dit forum zijn de spionnen van dexia Ga zo door we zijn niet bang voor jullie hoor !

Gast

JH kom jij uit Den Helder ?

Joop

JB

Ongelezen bericht door JB »

Ik roep iedereen op om as donderdag om 19.00 uur in de hal van het Leyenburg ziekenhuis te staan met een krant onder de arm.

Gast

Ga je me nou naäpen :D :wink:

Gast

Geplaatst op 20 Oct 2003 16:35 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Zullen we anders afspreken in de hal van het Leyenburg Ziekenhuis. Allemaal een krantje onder de arm en klaar is Kees.

JB

Ongelezen bericht door JB »

Ja, ik vind het een goed plan, ben jij er ook ?

Gast

Ik wel ik draag een onderbroek en een veer in mijn oor. Kan niet miseen. :lol:

LB

Ongelezen bericht door LB »

Ron, gebeurd er nog wat ?

Gast

Morgenavond tussen 19.00 en 20.00 uur verschijnt er een 0900 nummer waar je naar toe moet telexen.

KL

Ron uit Den Haag

Zoals afgesproken een 06 nummer waar je je naam en telefoon nummer kan vermelden, zodat we contact kunnen leggen.
Ik kijk wel na of het nummer klopt (telefoonboek van den haag).

Ik hoop dat we een leuk groepje kunnen gaan vormen, zodat we niet meer alleen staan tegen die boevenbende, en ervaringen kunnen gaan uitwisselen.

Groet, Ron uit Den Haag.

oja.....het nummer is VERWIJDERD. (zoals van te voren afgesproken)[/u]

Ron uit Den Haag

Schitterend al die SMS berichtjes,......morgen avond gaat ik proberen iedereen te bellen.

Groet, Ron uit Den Haag.

PS. Alleen jammer van die boef van Dexia die zo dom was om zijn nummerweergave aan te laten... :P
Die krijgt van mij op zeker een telefoontje.

Gesloten