LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interactieve T.V.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bkn

Re: Interactieve T.V.

Ongelezen bericht door bkn »

Dan is het toch goed Jacky jij kiest voor dit en een ander weer voor iets anders.

Slaap goed voor straks :wink:

lazylois

Ongelezen bericht door lazylois »

Ziggo doet het goed maar niet heus vooral in Hoogezand en aan de mbps twijfel ik ten zeerste maar ieder zijn meug :lol:

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Mbps mag je over twijfelen, hier een screenshot van Newsleecher tijdens het downloaden van een film :

Afbeelding

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

JackyJansen schreef:Als ik zou geloven wat ik lees, moet iedereen die in de ZIGGO regio zit, dus niet twijfelen, maar Ziggo nemen.
Dat zegt helemaal niemand hier. Jij vroeg om een vergelijking van de basispakketten en liet terloops vallen dat je op meerder TV's keek en veel meer zenders had. Je doet het weer: suggereren dat het product meer kan dan het doet, voor minder geld dan het kost. Dat wordt een beetje symptomatisch want dat gebeurde bij mobiele en vaste telefonie ook al.
Over Ziggo lees ik hier op Tros Radar dat ze de beste zijn in kwaliteit en ook niet duur.
En waar precies heb je dat gelezen? Ik ben géén grote fan van Ziggo sinds ze Multikabel hebben overgenomen maar eerlijk gezegd zijn er nog géén behoorlijke alternatieven. TV via ADSL staat wat mij betreft in de kinderschoenen en zal de groeiprobleempjes misschien nooit ontgroeien. De toekomst ligt bij glasvezel, zoveel is me duidelijk. Zolang dàt er niet is, is het kiezen uit twee kwaden en Ziggo wint het daar nipt.

Opnemen op meerdere kanalen, programma's pauzeren en al die technische snufjes doe je bij Ziggo gewoon gratis, op de aanschaf van je PVR na. Géén maandelijkse kosten.

Om even op jouw, dit keer wat realistischer prijsplaatje in te gaan: datzelfde waar jij €72.50 per maand, elke maand voor betaalt doe je bij Ziggo voor €29.95 per maand (TV Extra) en daarvoor krijg je dan ca. 19 HD & 120 digitale zenders, 100 wisselende films on demand zonder extra kosten en 15 wisselende series on demand zonder extra kosten.

Als je daar ook nog 40Mb (Ziggo heeft 10,40 of 120) internet bij wilt aangezien jij ook de 20Mb internet aansluiting meeneemt in de kosten, is de prijs €52 en als je daar TV extra bij doet à €13 komen we op een totaal van €65. Daar zit dan wel al de vaste telefonie bij in, trouwens.

Zo bekeken zou je inderdaad gek moeten zijn om op het duurdere en onhandigere pakket van KPN over te stappen, nog afgezien van wie het aanbiedt.

Ook bij digitale televisie kunnen we dus, net als eerder al bij mobiele èn vaste telefonie uitkwam, vaststellen dat je met Euphony dus gewoon duurder uit bent.

JackyJansen

Ongelezen bericht door JackyJansen »

@ Newmikey,

In die €72 zit ook VOiP. Mijn situatie vraagt geen uitersten, ik ben thuis slechts gebruiker en zoals ik elders al uitlegde betaal ik een prijs die niet veel verschilt, maar die mij tijdwinst oplevert doordat ik slechts één factuur voor alles ontvang en doordat ik één eigen aanspreekpunt heb.

Over Ziggo kun je in dittopic voldoende lezen. Ziggo is op alle fronten beter sneller en goedkoper. Meer haal ik niet uit de postings doordat alle alternatieven worden onder de tafel geschoffelt met technische feiten waar in ieder geval ik als gebruiker niet op zit te wachten.

Met één factuur en één aanspreekpunt heb ik rust en kan ik dingen doen die ik leuk vind. Het duurder uit zijn is jouw eigen persoonlijke conclusie voor jouw eigen geselecteerde cases. Als ik dagelijk facturen nareken en 90% van de situaties voor mensen kan besparen zegt dit voldoende voor jouw eigen cases die binnen die 10% uitzonderingen vallen, waarvan je pretendeert dat het voor alles van toepassing is.

Dat is mensen misleiden Newmikey en als je er niet meer uitkomt, ga je klagen en piepen. Jammer.

bprosman

In die €72 zit ook VOiP.
Bij Ziggo ook , dat gaf NewMikey al aan :
Daar zit dan wel al de vaste telefonie bij in, trouwens.
Dat ene aanspreekpunt geldt dat ook voor storingen ? Dat is namelijk de enige reden dat ik met mijn provider(s) in contact wil komen.
De Ziggo factuur levert mij de gesprekskosten voor vast bellen, en dan krijg ik nog een aparte factuur van Vodafone. En wat voor tijdwinst levert dan 1 factuur op ?

JackyJansen

BPRosman en anderen,

Ga naar de diverse websites van de diverse providers en vergelijk hun producten.

Ik kan wel alles uitleggen en voor velen doe ik dat ook graag, maar de mensen die hier vragen stellen, hebben toch al hun mening, en ze kijken toch wel op de website om te controleren of mijn verhaal juist is. Uiteraard heeft iedereen voor zichzelf het beste wat er is.

Doordat heel veel mensen overstappen op Euphony weet ik wat de praktijk is. Hier hoor ik niets positiefs, dus wat ik hier verneem klopt niet met de werkelijkheid.

Dus bespaar ik mij die moeite en verwijs iedereen door. Serieuze mensen stuurden een PB, die ik buiten het forum dan ook serieus kan beantwoorden via telefoon of e-mail.

bprosman

Het gaat me niet over de producten, we zijn overigens in 2 topics de zelfde discussie aan het voeren, jij had een "unique selling point" , één aanspreekpunt en één factuur. Nu ben ik een domme Ziggo klant (jouw woorden) en stel ik de vraag waar ik dan dat voordeel haal met 1 faktuur (in tijd) en of dat één aanspreekpunt ook voor storingen geldt... gewoon een hele serieuze vraag.

JackyJansen

bprosman schreef:Het gaat me niet over de producten, we zijn overigens in 2 topics de zelfde discussie aan het voeren, jij had een "unique selling point" , één aanspreekpunt en één factuur. Nu ben ik een domme Ziggo klant (jouw woorden) en stel ik de vraag waar ik dan dat voordeel haal met 1 faktuur (in tijd) en of dat één aanspreekpunt ook voor storingen geldt... gewoon een hele serieuze vraag.
Neen géén domme Ziggoklant. ADSL klanten zijn dom, omdat Ziggo toch beter is.

Als een klant mij belt met een vraag, dan help ik die klant direct. Ik kan diverse technische mensen bellen (heb ikzelf moeite voor gedaan om de juiste mensen voor mij beschikbaar te maken) en een technisch probleem voorleggen en ik kan vervolgens de klant uitleggen wat er aan de hand is, en hoe het opgelost gaat worden. Het is en blijft techniek en je werkt met mensen. Dingen kunnen goed gaan en dingen kunnen fout gaan. Waar gewerkt wordt vallen spaanders.

Mijn klanten houd ik niet aan het lijntje. Ik wil een goede blijvende relatie opbouwen. Wat andere MLM-ers doen ? Ieder haar/zijn eigen bedrijfsfilosofie als mlm ondernemer, maar ik heb mijn eigen eergevoel om kwaliteit te leveren aan de mensen die op mij vertrouwen. Dat geldt naast klanten ook voor mijn teamleden, die hun klanten en hun teamleden optimaal moeten helpen.

Bij mijn eigen interactieve TV zit ik heel dicht bij het vuur, mede daardoor zou ikzelf niet overstappen. Ik ben gebruiker van mijn eigen Interactieve TV en dat moet zo blijven. Voor anderen ben ik aanspreekpunt.

bprosman

Als een klant mij belt met een vraag, dan help ik die klant direct. Ik kan diverse technische mensen bellen (heb ikzelf moeite voor gedaan om de juiste mensen voor mij beschikbaar te maken) en een technisch probleem voorleggen en ik kan vervolgens de klant uitleggen wat er aan de hand is,
Dus klanten bellen jou als bijvoorbeeld hun Internet of TV er uit ligt ? En jij hebt een soort back-office waar je deze vragen kwijt kunt, begrijp ik het zo goed ?
Mensen bellen niet de KPN helpdesk ?
Als de constructie echt zo is vraag ik me af hoe dat gaat als ik op Zondagmiddag een storing heb en jij zit met je familie in de bioscoop of ligt aan het strand bij mooi weer oid.

Blijft de vraag openstaan wat mijn voordeel is bij 1 factuur.

JackyJansen

Mijn klanten bellen mij.

Ook op zondag kan ik mensen bellen als ik inschat dat het niet kan wachten (netwerk marketing). Je vraag op 1 factuur heb ik elders beantwoord.

bprosman

Je vraag op 1 factuur heb ik elders beantwoord.
Dat antwoord kan ik even niet vinden, misschien heb je een linkje voor me. Of was het het antwoord dat het tijd bespaarde en dat je daardoor tijd over had voor leuke(re) dingen ?.
Ik snap best dat je bedoeld dat je vind dat 1 factuur tijd spaart maar mijn vraag is HOE bespaar je daar tijd mee behalve dat je maar 1 ipv 2 enveloppen open moet maken.

JackyJansen

bprosman schreef:
Je vraag op 1 factuur heb ik elders beantwoord.
Dat antwoord kan ik even niet vinden, misschien heb je een linkje voor me. Of was het het antwoord dat het tijd bespaarde en dat je daardoor tijd over had voor leuke(re) dingen ?.
Ik snap best dat je bedoeld dat je vind dat 1 factuur tijd spaart maar mijn vraag is HOE bespaar je daar tijd mee behalve dat je maar 1 ipv 2 enveloppen open moet maken.
Bij topic welk MLM bedrijf meest rendabel is.

Jozef2011

Ongelezen bericht door Jozef2011 »

LOL!

En ook hier is het zo dat het grote voordeel van Euphony is dat je 1 factuur krijgt (wow.. ik ben er stil van..) én dat je Jackie in het weekend kan bellen met vragen hoe je het ttp-signaal voor en na je proxy gelijk kan krijgen... :D

JackyJansen

Jij weet hoe het werkt Jozef.
Btw, mijn klanten zijn niet zo geïnteresseerd in jouw soort problematiek.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

Jozef2011 schreef:LOL!

En ook hier is het zo dat het grote voordeel van Euphony is dat je 1 factuur krijgt (wow.. ik ben er stil van..) én dat je Jackie in het weekend kan bellen met vragen hoe je het ttp-signaal voor en na je proxy gelijk kan krijgen... :D
En vooral omdat nog geen 3 maanden geleden Jacky ( volgens haar eigen zeggen) nog helemaal niets van deze hele materie afwist. Maak je borst maar nat bij een storing in het weekend. :mrgreen:
Bij MLM word je kennelijk overnacht een expert en help je mensen.Iets met de Lamme die de Blinde hielp?

JackyJansen

trebelski schreef:
Jozef2011 schreef:LOL!

En vooral omdat nog geen 3 maanden geleden Jacky ( volgens haar eigen zeggen) nog helemaal niets van deze hele materie afwist. Maak je borst maar nat bij een storing in het weekend. :mrgreen:
Bij MLM word je kennelijk overnacht een expert en help je mensen.Iets met de Lamme die de Blinde hielp?
Een technisch expert hoef ik niet te zijn. Ik realiseer dat klanten geholpen worden, zonder dat ik een nerd hoef te zijn.

Hoe meer je sneert, hoe meer je reclame maakt :D. Van TTP en proxy servers hoef ik niets te weten, ik heb mijn netwerk, dus dingen zijn snel opgelost. Even nieuwe software laten uploaden of in het ergste geval even een modem of ontvanger kosteloos laten wisselen. :D Zo makkelijk.

JackyJansen

bkn schreef:Dan is het toch goed Jacky jij kiest voor dit en een ander weer voor iets anders.

Slaap goed voor straks :wink:

Dank je BKN, wat je zegt, zo is het ook. Iedereen heeft een eigen smaak en kiest wat past en waarover je tevreden bent.

Ook welterusten (sorry, is inmiddels 24u later :wink: ) en een fijn weekend.

Jacky.

JackyJansen

lazylois schreef:Ziggo doet het goed maar niet heus vooral in Hoogezand en aan de mbps twijfel ik ten zeerste maar ieder zijn meug :lol:
Wat ik geloof, is dat iedereen een optimale situatie kan creëren voor zichzelf. Voor ADSL check, kun je de postcode checker gebruiken om te zien hoever je van de KPN centrale zit. Voor Interactieve TV is 6MB voldoende. De postcode checker geeft het aan. Kost dacht ik wel wat als je het per sms doet.

bprosman

Hoogezand lijkt inmiddels grotendeels opgelost

Gesloten