Re: OPROEP klachten nieuwe interactieve decoder van ziggo Cisco
Geplaatst: 06 apr 2013 11:15
Ik heb ook niets anders dan problemen met mijn Cisco decoder (HD Recorder). De decoder staat in een open kast, krijgt dus meer dan voldoende ventilatie. Maar toch bromt dat ding als een gek. Veel programma's worden niet opgenomen, zodra ik de TV aanzet, valt de Cisco uit waardoor het weer minuten duurt voordat ik TV kan kijken.
Ziggo gebeld, krijg ik een uitermate vriendelijke jongedame aan de lijn, ze noteert mijn problemen en geeft aan te proberen de Cisco als defect aan te melden. Helaas viel de verbinding van het gesprek weg (mijn fout).
Vervolgens krijg ik een zeer botte mannelijke medewerker van Ziggo aan de lijn. Noem mijn problemen nogmaals op en ik krijg de briljante vraag: meneer, wat wilt u nu eigenlijk? Mijn Cisco valt nog binnen de garantie. Ik moet deze dus (23 maanden oud) opsturen zodat ze deze kunnen nakijken. Kunnen ze deze niet repareren, dan krijg ik een vervanger. Ik dacht bij mezelf, het moet dan maar zo.
Ondertussen wel al gemaild met het team van Ziggo met de vraag of ik voor €49,00 een nieuwe HD recorder mag ontvangen. (deze actie loopt momenteel bij Ziggo voor nieuwe klanten). Dit was niet mogelijk, ik kon wel een nieuwe kopen voor € 119,00 als bestaande klant.
Vervolgens contact gehad met het webcare team van Ziggo met de vraag of ik mijn abonnement kon opzeggen en weer een nieuw abonnement kon nemen. Doodleuk antwoord, nee dat kan niet. Er blijft dus geen andere keuze over om mijn contract bij Ziggo op te gaan zeggen en een andere provider te zoeken. Helaas is UPC geen mogelijkheid in mijn omgeving.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben uitermate tevreden over Ziggo, mooi HD beeld (zoland de Cisco het doet), snel internet ed. Dus zolang er geen problemen zijn en ik mijn rekeningen (€80,00 per maand wat ik iedere maand netjes betaal) betaal, is niets aan de hand. Maar zodra het stukje service, klantvriendelijkheid en klantenbinding om de hoek komt kijken dan zit je bij Ziggo bij de verkeerde provider. Wat mij betreft een ijskoude, bevroren douche.
Als extra aanvulling, ik was daadwerkelijk bereid om €49,00 te betalen voor een nieuwe decoder met HD recorder. Al zou ik daar bijvoorbeeld mijn abonnement voor moeten verlengen. Enige vorm van commercieel inzicht ontbreekt dus bij Ziggo als het bestaande klanten betreft.
Ziggo gebeld, krijg ik een uitermate vriendelijke jongedame aan de lijn, ze noteert mijn problemen en geeft aan te proberen de Cisco als defect aan te melden. Helaas viel de verbinding van het gesprek weg (mijn fout).
Vervolgens krijg ik een zeer botte mannelijke medewerker van Ziggo aan de lijn. Noem mijn problemen nogmaals op en ik krijg de briljante vraag: meneer, wat wilt u nu eigenlijk? Mijn Cisco valt nog binnen de garantie. Ik moet deze dus (23 maanden oud) opsturen zodat ze deze kunnen nakijken. Kunnen ze deze niet repareren, dan krijg ik een vervanger. Ik dacht bij mezelf, het moet dan maar zo.
Ondertussen wel al gemaild met het team van Ziggo met de vraag of ik voor €49,00 een nieuwe HD recorder mag ontvangen. (deze actie loopt momenteel bij Ziggo voor nieuwe klanten). Dit was niet mogelijk, ik kon wel een nieuwe kopen voor € 119,00 als bestaande klant.
Vervolgens contact gehad met het webcare team van Ziggo met de vraag of ik mijn abonnement kon opzeggen en weer een nieuw abonnement kon nemen. Doodleuk antwoord, nee dat kan niet. Er blijft dus geen andere keuze over om mijn contract bij Ziggo op te gaan zeggen en een andere provider te zoeken. Helaas is UPC geen mogelijkheid in mijn omgeving.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben uitermate tevreden over Ziggo, mooi HD beeld (zoland de Cisco het doet), snel internet ed. Dus zolang er geen problemen zijn en ik mijn rekeningen (€80,00 per maand wat ik iedere maand netjes betaal) betaal, is niets aan de hand. Maar zodra het stukje service, klantvriendelijkheid en klantenbinding om de hoek komt kijken dan zit je bij Ziggo bij de verkeerde provider. Wat mij betreft een ijskoude, bevroren douche.
Als extra aanvulling, ik was daadwerkelijk bereid om €49,00 te betalen voor een nieuwe decoder met HD recorder. Al zou ik daar bijvoorbeeld mijn abonnement voor moeten verlengen. Enige vorm van commercieel inzicht ontbreekt dus bij Ziggo als het bestaande klanten betreft.