LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bus = kindonvriendelijk

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
Gast

Re: bus = kindonvriendelijk

Ongelezen bericht door Gast »

volgens mij kunnen de moedertjes de waarheid niet echt onder ogen zien..

Ik zeg niet dat jullie die bus niet in mogen, integendeel, als je man werkt en dagelijk met de auto gaat, je hebt net een kind, ga je niet een 2e auto kopen om met je kind een keer de deur uit te kunnen, dat kan gewoon niet en ga je dus met de bus. Dat kan iedereen bedenken.

Waar het op neer komt, is gewoon een feit, dat jullie met je kinderwagen in de weg zitten in de bus.

boebo

Ongelezen bericht door boebo »

Zeg gast

Je praat over tollerantie met bus en zo maar volgens mij ben je zo

Flezcibel als een deur

of ga je met je hond de bus in ????????????

boebo

Zie z als X

Blaf...

Ongelezen bericht door Blaf... »

Ik zit het forum door te lezen en ook weer hier van Gast veel onzin heeft eerst geen kinderen en is 63 en dan heeft hij een kind van 4 maanden foei en op die leeftijd.

Dames en heren Heb geen problemen met buggie

Neem ze gewoon mee je betaald toch evt chaufeur op wijzen dat het vriendelijker kan anders klacht indienen Staat leuk op z'n beoordeling

En verder gast leer je zelf in bedwang te houden.

Schoenmaker blijf bij je leest

Gast

@ Boeba welke gast bedoel je :roll:

@ blaff... Uhm... iedereen is Gast al je geen gebruikersnaam invult...[/b]

boebo

NU Gast je eigen gast naam

Gast

:shock: :roll:

post eens een bericht zonder boebo / blaf... in te vullen bij gebruikersnaam, dus veld leeg laten. plaats je post en kijk dan naar de naam van degene die m post................

Fikkie

Ongelezen bericht door Fikkie »

Beste Boebo, het is flexibel en tolerantie..........................

Gast

Weer zo'n muts die het nodig vindt om in de avondspits in een overvolle stadsbus haar 4wd kinderwagen breed genoeg voor een drieling midden in het gangpad te parkeren en zo voor de helft van de bus de weg richting uitgang te blokkeren.

Misschien een idee om eens te proberen door te lopen naar achteren en dus niet 2 uitgangen blokkeren of gewoon buiten de spits in de bus te stappen................

Gast

Hoe kom je er bij dat Blaf.... en Boebo hetzelfde zijn Gast van Gast

misss29

Ongelezen bericht door misss29 »

na 1 keer een ruime kinderwagen mee genomen te hebben,zag ik ook wel in dat dat niet gaat in het openbaar vervoer.Een maxi-taxi aangeschaft en dat gaat prima,inklappen bij de halte en naar binnen,later met een buggy hetzelfde.Natuurlijk een hoop gesjouw en getil.Advies:Kind ten alle tijde goed vasthouden,sommige chauffeurs wanen zich Schumacher en scheuren door de stad

Gesloten