LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

Ja wat je mist is enig inzicht dus wederom geschikt om bij Leen Bakker te gaan werken, dan werk je ook met onbenullen die nog geen pakketje kunnen leveren, kan je conform hun werkwijze klantjes afzijken die stom genoeg zijn om vooruit te betalen, succes met je sollicitatie, met recht een passende baan! Ik feliciteer je alvast met je nieuwe baantje :D

superklaver

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door superklaver »

@GWDB. Heeft u de bon misschien bij de hand en zou u die willen inscannen, dan kan ik kijken of er misschien iets verkeerds is aangeslagen, waardoor de hele kast niet besteld is, maar in het systeem staat geregistreerd als opgehaald.

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

is dus voor JTC

Ja wat je mist is enig inzicht dus wederom geschikt om bij Leen Bakker te gaan werken, dan werk je ook met onbenullen die nog geen pakketje kunnen leveren, kan je conform hun werkwijze klantjes afzijken die stom genoeg zijn om vooruit te betalen, succes met je sollicitatie, met recht een passende baan! Ik feliciteer je alvast met je nieuwe baantje bij Leen Bakker

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Wat een kul topic is dit zeg.
Wilt u het pand verlaten was de reactie, ik ga de beveiliging bellen, nou daar was geen enkele aanleiding toe, dus dat mocht hij van mij je mag bellen wie je wilt. Beveiliging komt ik verzoek aan de beveiliging schriftelijk aan mij te verklaren dat hij de beveiliging heeft gebeld, dit beveiliger van de megastore weigerde dit te doen, zijn naam vernam ik via de portofoon "Roberto" in plaats daarvan moest de politie gebeld worden, die is gekomen dhr J. Hermans met collega, waarvan ik het politienummer heb, ik heb aangegeven dat ik tegen mijn wil ben vastgehouden, dat hier geen enkele aanleiding voor was, ik heb verzocht de beveiligingsbeelden op te vragen door de politie van Leen Bakker, hierop is te zien dat ik op geen enkel moment me misdragen heb, ik heb verzocht om een aangifte op te stellen tegen de beveiliger en de filiaalmanager , dit omdat zij mij tegen mijn wil in vasthielden. De aangifte voor wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal nog plaat moeten vinden, civiel zal ik tevens mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen:

Via mijn advocaat zal ik Jusitie vragen om vervolging inzake wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal ik verzoeken de beveiligingsbeelden van Leen Bakker op te vragen, tevens zal ik Leen Bakker civiel rechtelijk vervolgen, 1 om mijn volledige betaling terug te vragen, een vergoeding voor mijn vrijheidsberoving, jusitie te vragen strafrechtelijk te vervolgen tegen betreffend beveiligingsmedewerker van de Megastore en tegen de filiaal manager van Leen Bakker.
Denkt TS nu werkelijk dat wat hij hierboven beschreven heeft ook werkelijk gaat gebeuren. De aangfite zal ook nog wel niet hebben plaatsgevonden, maar is verder ook compleet zinloos. Dat TS voor een vergoeding een civiele procedure wil starten is ook onzin.Ik denk dat TS eerder een winkelverbod bij LB gaat krijgen dan wat anders.

Enfin dan op de zaak zelf.

Als je een kast niet krijgt ga je daarover reclameren, en nog eens reclameren en uiteindelijk ontbindt je de overeenkomst en krijg je je geld terug.Daar bestaat dan een dossier van en mocht het niet lukken zoals gepland dan ga ja naar de kantonrechter.

Het slaat gewoon helemaal nergens op om na drie jaar vanuit het niets opeens naar een LB fililaal te rijden, en de manager daar te confronteren met een bon van 3 jaar oud, zeggende dat dit product nooit is geleverd. Wat verwacht je hier in hemelsnaam van, de zaak is allang verjaard. (Klinkt meer als een verborgen cameragrap dan als een consumentenkwestie)

((Persoonlijk vind ik het logischer dat de kast wel degelijk is geleverd, maar dat de afleverbon niet is afgetekend, en dat TS na drie jaar op een buitenkansje hoopte en zijn geld wilde "terugverdienen")

Enfin TS heeft precies gekregen wat hij verdient .. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 08 okt 2011 19:35, 2 keer totaal gewijzigd.

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

Beste Superklaver,

ik heb geen scanner bij de hand op deze locatie staat alleen een oude fax, zonder scan, dus een fax lukt wel, kan dat maandag wel proberen, op de bon staat duidelijk aanbetaling, maar de bon is niet duidelijk als geheel (2 bonnen).

Al met al staat er wel veel info op de bon, voor mij ook rede dat het makkelijk moet zijn voor Leen Bakker om te kijken wat er mis is gegaan.

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

nog iemand van leen bakker op dit forum?

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

TS, wat heb je toch met werken bij Leen Bakker, is dat een obsessie voor je? Of is dit pure zelfreflectie (ben je werkloos en boos op maatschappij)? Leer eerst maar eens om te gaan met je eigen verantwoordelijkheden, voordat je loopt te klagen.

superklaver

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door superklaver »

staat er alleen aanbetaling op of ook retour aanbetaling?

miffy53
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 jun 2006 16:50

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door miffy53 »

Ik vind dit echt werkelijk waar niet te geloven, 3 jaar (!!!) na dato gaat TS maar eens even verhaal halen bij Leen Bakker :lol: Dit kun je toch niet serieus nemen, ik krijg eigenlijk gewoon medelijden met die filiaalmanager dat hij met dit soort volk te maken krijgt.

Hoe heeft het nu zover kunnen komen dat TS dit 3 jaar op zijn beloop heeft gelaten. Misschien in de tussentijd in een inrichting gezeten en geen tijd gehad om naar Leen Bakker te gaan? Kan TS zich beter weer op laten nemen want het verhaal komt nogal warrig over.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

Hallo Leen Bakker collega's, welkom hier! Hoe laat moeten jullie maandag beginnen?

miffy53
Berichten: 82
Lid geworden op: 04 jun 2006 16:50

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door miffy53 »

Ik moet morgen weer, koopzondag hè :wink:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door sephora30 »

GWDB schreef:Jij krijgt niets mee bij Leen Bakker, dus je bouwt ook geen dossier op, ja volledig betaald 100% men gaf aan dat dit normal was.
Mijn ervaring bij LB is heel anders. Je betaald wel iets aan, maar niet 100%.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door JtC »

@ Miffy: Och ja, verrek. Helemaal vergeten. Uh aankomende woensdag hebben we extra ingeplande vergadering ivm dossier "vervelende klant die na 3 jaar nog geen kast heeft ontvangen". Het hoofdkantoor heeft gelukkig een calamiteiten-team samengesteld klaar staan, voor het geval dat het probleem niet opgelost kan worden.

superklaver

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door superklaver »

@ts, waarom 2 bonnen. De 2e bon krijg je alleen maar als de kast is opgehaald.

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

klantnummer 5053374550, T22045693, aanbetaling u heeft betaald tot ziens, bon 2 is een tegoedbon T23-035989,

superklaver

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door superklaver »

Tegoedbonnen ken ik niet? Hebben wij niet.

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

Nog iemand van Leen Bakker die dit wil oplossen, en JTC waar werk jij? Beste Superklaver dat klopt dat is mijn samenvatting van de lange bon, bon begint met naam vestiging, naam medewerkster, dan T code dan ophalen bestelling door klant dan mijn gegevens, dan omschrijving spullen 3 delen dan totaal, dan algemene mededeling gr Gerard

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door sephora30 »

newmikey schreef: PS: Nee, ik werk niet bij Leen Bakker, ik ben van UPS,TNT,KPN,Euphony,Advocatenburo,Getty Images,Douane en nog een paar zaken :lol: :twisted: . Die Pavlov reactie die ik hierboven al gezien heb om diegenen die wat kritiek leveren maar gelijk te beschuldigen van werken voor de "tegenpartij" moet ook maar eens uit zijn! :roll:

:mrgreen:

superklaver

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door superklaver »

ik snap die 2e bon niet. Wat heeft die hiermee te maken dan?

GWDB
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 okt 2011 13:46

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

beste superklaver een fax kan ik ook sturen of een scan op maandag, werk je bij leen bakker? Leuk als je dat dan toch oppakt? het enige wat ik wil dat men het uitzoekt en dan zal men zien dat het fout is gegaan, de reactie in DenHaag was gewoon niet goed, maar dat daar gelaten, gr Gerard

Gesloten