Pagina 3 van 11
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:20
door GWDB
Ja wat je mist is enig inzicht dus wederom geschikt om bij Leen Bakker te gaan werken, dan werk je ook met onbenullen die nog geen pakketje kunnen leveren, kan je conform hun werkwijze klantjes afzijken die stom genoeg zijn om vooruit te betalen, succes met je sollicitatie, met recht een passende baan! Ik feliciteer je alvast met je nieuwe baantje
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:25
door superklaver
@GWDB. Heeft u de bon misschien bij de hand en zou u die willen inscannen, dan kan ik kijken of er misschien iets verkeerds is aangeslagen, waardoor de hele kast niet besteld is, maar in het systeem staat geregistreerd als opgehaald.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:26
door GWDB
is dus voor JTC
Ja wat je mist is enig inzicht dus wederom geschikt om bij Leen Bakker te gaan werken, dan werk je ook met onbenullen die nog geen pakketje kunnen leveren, kan je conform hun werkwijze klantjes afzijken die stom genoeg zijn om vooruit te betalen, succes met je sollicitatie, met recht een passende baan! Ik feliciteer je alvast met je nieuwe baantje bij Leen Bakker
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:31
door Leo The Emperor
Wat een kul topic is dit zeg.
Wilt u het pand verlaten was de reactie, ik ga de beveiliging bellen, nou daar was geen enkele aanleiding toe, dus dat mocht hij van mij je mag bellen wie je wilt. Beveiliging komt ik verzoek aan de beveiliging schriftelijk aan mij te verklaren dat hij de beveiliging heeft gebeld, dit beveiliger van de megastore weigerde dit te doen, zijn naam vernam ik via de portofoon "Roberto" in plaats daarvan moest de politie gebeld worden, die is gekomen dhr J. Hermans met collega, waarvan ik het politienummer heb, ik heb aangegeven dat ik tegen mijn wil ben vastgehouden, dat hier geen enkele aanleiding voor was, ik heb verzocht de beveiligingsbeelden op te vragen door de politie van Leen Bakker, hierop is te zien dat ik op geen enkel moment me misdragen heb, ik heb verzocht om een aangifte op te stellen tegen de beveiliger en de filiaalmanager , dit omdat zij mij tegen mijn wil in vasthielden. De aangifte voor wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal nog plaat moeten vinden, civiel zal ik tevens mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen:
Via mijn advocaat zal ik Jusitie vragen om vervolging inzake wederrechtelijke vrijheidsberoving, zal ik verzoeken de beveiligingsbeelden van Leen Bakker op te vragen, tevens zal ik Leen Bakker civiel rechtelijk vervolgen, 1 om mijn volledige betaling terug te vragen, een vergoeding voor mijn vrijheidsberoving, jusitie te vragen strafrechtelijk te vervolgen tegen betreffend beveiligingsmedewerker van de Megastore en tegen de filiaal manager van Leen Bakker.
Denkt TS nu werkelijk dat wat hij hierboven beschreven heeft ook werkelijk gaat gebeuren. De aangfite zal ook nog wel niet hebben plaatsgevonden, maar is verder ook compleet zinloos. Dat TS voor een vergoeding een civiele procedure wil starten is ook onzin.Ik denk dat TS eerder een winkelverbod bij LB gaat krijgen dan wat anders.
Enfin dan op de zaak zelf.
Als je een kast niet krijgt ga je daarover reclameren, en nog eens reclameren en uiteindelijk ontbindt je de overeenkomst en krijg je je geld terug.Daar bestaat dan een dossier van en mocht het niet lukken zoals gepland dan ga ja naar de kantonrechter.
Het slaat gewoon helemaal nergens op om na drie jaar vanuit het niets opeens naar een LB fililaal te rijden, en de manager daar te confronteren met een bon van 3 jaar oud, zeggende dat dit product nooit is geleverd. Wat verwacht je hier in hemelsnaam van, de zaak is allang verjaard. (Klinkt meer als een verborgen cameragrap dan als een consumentenkwestie)
(
(Persoonlijk vind ik het logischer dat de kast wel degelijk is geleverd, maar dat de afleverbon niet is afgetekend, en dat TS na drie jaar op een buitenkansje hoopte en zijn geld wilde "terugverdienen")
Enfin TS heeft precies gekregen wat hij verdient ..
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:33
door GWDB
Beste Superklaver,
ik heb geen scanner bij de hand op deze locatie staat alleen een oude fax, zonder scan, dus een fax lukt wel, kan dat maandag wel proberen, op de bon staat duidelijk aanbetaling, maar de bon is niet duidelijk als geheel (2 bonnen).
Al met al staat er wel veel info op de bon, voor mij ook rede dat het makkelijk moet zijn voor Leen Bakker om te kijken wat er mis is gegaan.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:35
door GWDB
nog iemand van leen bakker op dit forum?
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:36
door JtC
TS, wat heb je toch met werken bij Leen Bakker, is dat een obsessie voor je? Of is dit pure zelfreflectie (ben je werkloos en boos op maatschappij)? Leer eerst maar eens om te gaan met je eigen verantwoordelijkheden, voordat je loopt te klagen.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:36
door superklaver
staat er alleen aanbetaling op of ook retour aanbetaling?
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:39
door miffy53
Ik vind dit echt werkelijk waar niet te geloven, 3 jaar (!!!) na dato gaat TS maar eens even verhaal halen bij Leen Bakker
Dit kun je toch niet serieus nemen, ik krijg eigenlijk gewoon medelijden met die filiaalmanager dat hij met dit soort volk te maken krijgt.
Hoe heeft het nu zover kunnen komen dat TS dit 3 jaar op zijn beloop heeft gelaten. Misschien in de tussentijd in een inrichting gezeten en geen tijd gehad om naar Leen Bakker te gaan? Kan TS zich beter weer op laten nemen want het verhaal komt nogal warrig over.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:39
door JtC
Hallo Leen Bakker collega's, welkom hier! Hoe laat moeten jullie maandag beginnen?
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:42
door miffy53
Ik moet morgen weer, koopzondag hè
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:46
door sephora30
GWDB schreef:Jij krijgt niets mee bij Leen Bakker, dus je bouwt ook geen dossier op, ja volledig betaald 100% men gaf aan dat dit normal was.
Mijn ervaring bij LB is heel anders. Je betaald wel iets aan, maar niet 100%.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:47
door JtC
@ Miffy: Och ja, verrek. Helemaal vergeten. Uh aankomende woensdag hebben we extra ingeplande vergadering ivm dossier "vervelende klant die na 3 jaar nog geen kast heeft ontvangen". Het hoofdkantoor heeft gelukkig een calamiteiten-team samengesteld klaar staan, voor het geval dat het probleem niet opgelost kan worden.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:49
door superklaver
@ts, waarom 2 bonnen. De 2e bon krijg je alleen maar als de kast is opgehaald.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:50
door GWDB
klantnummer 5053374550, T22045693, aanbetaling u heeft betaald tot ziens, bon 2 is een tegoedbon T23-035989,
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:52
door superklaver
Tegoedbonnen ken ik niet? Hebben wij niet.
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:55
door GWDB
Nog iemand van Leen Bakker die dit wil oplossen, en JTC waar werk jij? Beste Superklaver dat klopt dat is mijn samenvatting van de lange bon, bon begint met naam vestiging, naam medewerkster, dan T code dan ophalen bestelling door klant dan mijn gegevens, dan omschrijving spullen 3 delen dan totaal, dan algemene mededeling gr Gerard
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:57
door sephora30
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 19:59
door superklaver
ik snap die 2e bon niet. Wat heeft die hiermee te maken dan?
Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast
Geplaatst: 08 okt 2011 20:01
door GWDB
beste superklaver een fax kan ik ook sturen of een scan op maandag, werk je bij leen bakker? Leuk als je dat dan toch oppakt? het enige wat ik wil dat men het uitzoekt en dan zal men zien dat het fout is gegaan, de reactie in DenHaag was gewoon niet goed, maar dat daar gelaten, gr Gerard