| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar is L.Blok???
Re: Waar is L.Blok???
Meneer Blok is niet weggeweest van het forum 
Gerard ben jij dan men. Blok?
Nee hoor Janneke. Maar ik weet het gewoon. 
En wie is dat dan wel?
Dat moet je hem zelf vragen. Ik ga zijn identiteit niet blootgeven. Of snap je dat niet. 
Ho, ho niet boos worden.
Was maar een grapje hoor.
Ik werd niet boos maar je probeerde het gewoon
Maar ik ben geen verrader

Als ik eerlijk ben: ik heb geen flauw idee wie dhr. Blok is en wat hij deed.
Ben pas op het forum sinds de uitzending van Tros Radar.
Ben sinds vorige week contactpersoon van Pay-back in de regop Overijssel en Gelderland.
Ben pas op het forum sinds de uitzending van Tros Radar.
Ben sinds vorige week contactpersoon van Pay-back in de regop Overijssel en Gelderland.
Is een zeer wijs en deskundig man is ook bij Tros Radar op TV geweest en heeft in het bestuur van Pay-back gezeten. Genoeg info voor Janneke.Alles over L. Blok
Totaal berichten: 133
[0.11% van het totaal / 0.55 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van L. Blok
Voor Janneke:
http://home.hccnet.nl/l.blok/
Die meneer werd vaak gekraakt en persoonlijk aangevallen. Meer vertel ik niet.
http://home.hccnet.nl/l.blok/
Die meneer werd vaak gekraakt en persoonlijk aangevallen. Meer vertel ik niet.
Wat misselijk van die mensen. Ik denk dat iedereen ervan baalt dat je er ingestonken bent. Wees blij dat er zulke mensen zijn die alles voor je uitzoeken.
Blok heeft ook iets te maken met Payback, misschien kun je op die manier er achter komen wie hij is. Hij was ook wel bij radar op televisie in het beginstadium, 2002. Nu heeft Piet die taak helemaal op zich genomen. Maar Blok had dus nog wel wat overgetypt voor Piet.
Waarschijnlijk is Blok in hierarchie gedaald bij payback omdat het scheen dat hij niet zo'n grote restschuld had.
Waarschijnlijk is Blok in hierarchie gedaald bij payback omdat het scheen dat hij niet zo'n grote restschuld had.
Dubio of je nu een man of een vrouw bent , interesseert me niet. Maar commentaar geven zonder hatelijkheden, behoort niet tot jouw mogelijkheden.
Zoals gewoonlijk kakel je weer als een kip zonder kop, Dubio.
Daar zouden zulke hiearchiese situatie's kunnen onstaan!
Alsof dat in het leven bepalend is. De vereniging Payback is geen roedel honden.Waarschijnlijk is Blok in hierarchie gedaald bij payback omdat het scheen dat hij niet zo'n grote restschuld had.
Daar zouden zulke hiearchiese situatie's kunnen onstaan!
Nou Karel,
Heb je die hele soap met JW dan gemist?
JW licht de boel daar op. Blok verdwijnt spoorloos, wat voor clubi dat eigenlijk Payback?
Heb je die hele soap met JW dan gemist?
JW licht de boel daar op. Blok verdwijnt spoorloos, wat voor clubi dat eigenlijk Payback?
En als eegaleasers winnen is het volgens jou ook gemeen. Met jou blijven de mensen kletsen. Draai die grammofoonplaat eens om 
Trouwens wat geweest is, is voorbij finito. Jij haalt herinneringen op met het doel te kwetsen. Maar je kunt ook goed zwetsen.
Daar laat ik het maar bij.
Trouwens wat geweest is, is voorbij finito. Jij haalt herinneringen op met het doel te kwetsen. Maar je kunt ook goed zwetsen.
Daar laat ik het maar bij.
Dubio,
Ik vind het ronduit kwetsend zoals jij de integriteit van dhr. Blok in twijfel trekt. Als je kijkt hoe nauwgezet hij zijn site ge-updated houdt dan past zo'n opmerking niet. Deze man is begaan met ieder uit dit drama. De manier zoals jij regelmatig je commentaar hier geeft, jaagd alle (goede) mensen zoals o.a. dhr. Blok weg van dit forum. En er zijn er al héél wat verdwenen.
Je moest je diep schamen Dubio!!!!!!!!!!!!!
Ik vind het ronduit kwetsend zoals jij de integriteit van dhr. Blok in twijfel trekt. Als je kijkt hoe nauwgezet hij zijn site ge-updated houdt dan past zo'n opmerking niet. Deze man is begaan met ieder uit dit drama. De manier zoals jij regelmatig je commentaar hier geeft, jaagd alle (goede) mensen zoals o.a. dhr. Blok weg van dit forum. En er zijn er al héél wat verdwenen.
Je moest je diep schamen Dubio!!!!!!!!!!!!!