LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie valt er ook niet af met Herbalife? Ervaringen svp!

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: Wie valt er ook niet af met Herbalife? Ervaringen svp!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 05 May 2004 17:55 door Quasi-Modo

--------------------------------------------------------------------------------

Wat mij betreft hebben alle dieten commerciele belangen. Gezond verstand is nog nooit iemand van aangekomen, danwel van doodgegaan. En er zijn op internet over de meeste topics zowel voors als tegens te vinden. Ligt er gewoon aan wie er spreekt danwel wie er onderzoek naar doet [inclusief de belangen die er dan spelen]. Dit dus nooit gebruiken als argument.
QM
Dat is nu wat ze noemen de "Quasi-Modo kwaal". zowel hier als in andere topics wordt deze zienswijze veelvuldig herhaald.
En ja, af en toe zegt ie iets nuttigs en ja, veel komt op hetzelfde neer.
Zouden ze hiervoor een pilletje hebben??

Kristina

Ongelezen bericht door Kristina »

Via internet deed ik bij toeval een test bij Herbalife. Doordat ik gezond eet en veel sport weet ik dat ik prima op gewicht ben. (178 cm en 67 kilo).
Herbalife vond echter dat ze mij prima konden helpen bij afvallen. Ik hoefde alleen maar hun potjes te kopen. Toen ik intypte dat ik graag 32 kilo wilde afvallen (wat ik niet zou overleven) leek ze dat een prima idee...

Mensen, trek je conclusies...
Tja dan moet je niet de boel oplichten muts. Zoals je ziet kom je met 'oneerlijk zijn' niet ver.

Kristina

Multi Level Marketing noemen ze tegenwoordig dit soort piramide constructies.
Volledig legaal
Nadeel voor de klanten is dat deze constructie door iemand betaald moet worden ....de klant dus....
Zo ook FLP (Forever Living Products)
En ga zo maar door Doe maar eens een google op het gebied van MLM
Een product X kost 1 euro maar omdat er 100 mensen aan willen verdienen betaald de klant 100 euro
Nu kun je het goedkoper krijgen door....................jawel in te stappen en ook consulent te worden begrijp je de insteek?
'piramide constructies' zijn verboden in nederland..KWAL!! Zorg maar eerst dat je je feiten goed op een rijtje hebt en niet zomaar zulke zinloze uitspraken plaatsen.

Gast

Alleen je portemonnee wordt er dunner van.

Berend Henk

Ongelezen bericht door Berend Henk »

In tien weken tijd ben ik 10 kilo afgevallen, met dagelijks 1 shake en goede begeleiding!

Daarnaast ben ik gaan nadenken over eten en drinken. Ik stel me zelf nu de vraag: moet ik alles eten wat ik krijg aangeboden? Antwoord: Nee! Ik eet wat ik écht lekker vind, of wat ik écht wil hebben.
Ik ben gestopt met eten en drinken 'voor de gezelligheid', maar maak keuzes in wat ik eet en drink en wanneer ik dat doe!
En weet je, een pilsje is veel lekkerder als je die niet elke dag drinkt. Een een gebakje van een jarige collega ziet er soms wel lekker uit, maar kun je gewoon afslaan en tóch zijn verjaardag meevieren!!

Herbalife is voor mij een hulpmiddel geweest om selectiever met voeding om te gaan. Bovendien voel ik me er lekker fit bij.

En over de kosten... Jazeker, Herbalife is duur. Maar reken het eens om wat je per Herbalife maaltijd kwijt bent. Bedenk dan dat je met Herbalife essentiële en waardevolle stoffen binnenkrijgt, die normale voeding je niet zo effeciënt kan geven. Wij hollanders zitten graag voor een 'duppie' op de eerste rang. Met Herbalife kan dat niet en je zult dus een keus moeten maken.

Oh ja, ik ben geen distributeur maar gewoon een enthousiaste en tevreden gebruiker met een modaal inkomen die keuzes maakt.

HendrikJanT

Ongelezen bericht door HendrikJanT »

In tien weken tijd ben ik 10 kilo afgevallen, met dagelijks 1 shake en goede begeleiding!

Daarnaast ben ik gaan nadenken over eten en drinken. Ik stel me zelf nu de vraag: moet ik alles eten wat ik krijg aangeboden? Antwoord: Nee! Ik eet wat ik écht lekker vind, of wat ik écht wil hebben.
Tsja, wat heeft er nou geholpen? Die herbalife of het feit dat je bewuster met je lichaam omgaat?
Iedereen moet zelf weten waar hij zijn geld aan uitgeeft. Uiteindelijk is dikker worden de uitkomst van het sommetje:
Hoveel energie neem ik tot mij en hoeveel verbrand ik?
Gezonder eten (gewoon groente, fruit, geen tussendoortjes) en actief gaan sporten en al het geld dat je over houdt door GEEN Herbalife te kopen (reken maar eens uit!) sparen om leuk van op vakantie te gaan als beloning voor jezelf.
Groeten, HenrikJan

Kristina

Gezonder eten (gewoon groente, fruit
HendrikJan,

Heb jij enig idee hoeveel voedingsstoffen wij tegenwoordig missen in ons groente en fruit?
Dit komt door transport, uitgeputte grond, bewerkt voedsel en ga zo maar door. Gewoon "gezond eten" is niet meer van toepassing in deze huidige maatschappij, wij worden min of meer gedwongen aanvullingen te gebruiken, oftewel voedingssupplementen.

Gast

oxydanten en kunstmest hebben we ook nodig.

HendrikJanT

Beste Kristina,
Hoe kom je erbij dat je tegenwoordig geen voedsel meer kunt krijgen waar alle essentiele mineralen, eiwitten en andere elementaire bouwstoffen voor je lichaam in zitten? Wie heeft je dat wijs gemaakt? Kun je mij exact vertellen welke voedingsstoffen je mist?
Ik vrees dat je het idee dat je niet zonder supplementen kunt leven bent aangepraat door de fabrikanten van dergelijke middelen en door anderen die elkaar van alles en nog wat aanpraten :oops: .
Wist je trouwens dat de tomaatjes vandaag de dag juist weer minder bestrijdingsmiddelen bevatten dan vroeger door het gebruik van insecten die de gewassen beschermen?

mir

Ongelezen bericht door mir »

Ik gebruik ook herbalife en bij mij werkt het uitstekend!! Ik ben al 15 kilo afgevallen. Het is niet alleen een afslank middel maar mag ook gewoon voeding genoemd worden. En dat vehaal van die melk allergie: je kan het ook met vruchtensap gebruiken dan ben je niet goed ingelicht.

elles

Ongelezen bericht door elles »

stop er toch mee, alleen je portomonee slankt er vanaf.

Elles

elles

Ongelezen bericht door elles »

ps'je van Elles.
Ik heb het zelf nl ook gebruikt en er in drie maanden tijd 2 kilo van afgevallen.
Ze had elke keer wel weer een praatje waarom, moest ik weer wat extra slikken. bye bye centjes.
Maar ja dat is met alles bij de 1 werkt het bij de ander niet.

Ik moet behoorlijk wat kilo's kwijt (nl 40) en heb uiteindelijk besloten dat het alleen drastisch kon, dus ben ik nu sinds 15 juli in het trotse bezit van een maagbandje, dit is voor mij de oplossing. (ben er inmiddels 16 kwijt)

Of je nou 40 of 6 kilo kwijt moet, moeilijk blijft het.
Heel veel succes met het afvallen.

Kristina

Wie heeft je dat wijs gemaakt? Kun je mij exact vertellen welke voedingsstoffen je mist?

Hendrikjan,

Ga naar google en toets in "farmaceutisch bedrijf Geigy", De bovenste is meteen raak. Je ziet op de eerste pagina een mineralen/vitaminen lijst. Trek je eigen conclusies zou ik zeggen!

Gast

Tuurlijk, een of ander vaag onderzoekje, waarvan de publicatie niet vermeld is zegt iets en ja hoor, het toont aan DAT.
Waar is de bron vermelding, maw artikel?
Waar is dit onderzoek gepubliceerd?

Lekker bewijs lever jij.
Straks kom je ook nog met een HL site als bewijs.

Gast

Tuurlijk, een of ander vaag onderzoekje, waarvan de publicatie niet vermeld is zegt iets en ja hoor, het toont aan DAT.
Waar is de bron vermelding, maw artikel?
Waar is dit onderzoek gepubliceerd?

Lekker bewijs lever jij.
Straks kom je ook nog met een HL site als bewijs.
Wat jij wilt joh, voor sommige mensen is het nooit goed al vallen ze er met open ogen in.

HendrikJanT

Beste Kristina,
Ik heb net jouw google actie uitgevoerd en kom alleen maar op vage websites terecht zonder wetenschappelijke onderbouwing. Er wordt niet aan juiste bronvermelding gedaan: nergens is terug te vinden waar dit 'spectaculaire onderzoek van Geigy' is gedaan en waar het gepubliceerd is.
Deze data zijn uit hun verband gerukt en wordt vervolgens door Jan en alleman misbruikt om onrust te zaaien. Net als die beroemde lijst met E-nummers en hun zogenaamde gevaarlijke eigenschappen.
Iemand heeft een keer zo''n nep-lijst opgesteld als propaganda en vervolgens geloven massa's mensen zo'n nepverhaal.
Ik vertrouw eerder het verhaal op
http://www.kwfkankerbestrijding.nl/cont ... _etenX.pdf
dan jouw uiterst dubieuze http://www.uitdaging.net/artikel/art_fulltime.html

Daarnaast win ik ook liever informatie in bij het Nederlands Kanker Instituut dan bij "Food For Thought BV", welk dubieus bedrijfje daar ook schuil achter gaat.
Gezondheid! HendrikJan

Gast

Kristina's artikel is geschreven door iemand die betrokken is bij wellness wordlwide, ook al zo'n piramidespel met een zeer dubieuze methode van het werven van mensen.

Gast

Kristina's artikel is geschreven door iemand die betrokken is bij wellness wordlwide, ook al zo'n piramidespel met een zeer dubieuze methode van het werven van mensen.
Als je maar lang genoeg op een groep mensen gaat inpraten zijn er altijd wel een paar mensen die met je mee gaan praten. Daar kan Kristina helaas niets aan doen, en er zullen altijd wel zulke mensen blijven. Er is een grote groep mensen die helemaal geen kaas gegeten heeft van onderzoek doen en hoe ga je die mensen uitleggen wat wetenschappelijk bewijs inhoudt? Ach, wat heeft het ook voor zin dit relaas. Als ik morgen een internetpagina open met de titel "stoffen met een E-nummer giftig en kankerverwekkend" weet ik zeker dat er tig mensen zijn die mij blindelings gaan naroepen.

Zucht. HendrikJan.

Kristina

Oorzaak: Uitgeputte grond. luchtvervuiling, te snelle groei, langdurige opslag, transport.
Bron: 1996 farmaceutisch bedrijf Geigy, Levenmiddelen laboratorium Karlsruhe / Santorium Obertal.
Hendrikjan,

De site is i.d.d gemaakt door iemand van de wellness industrie. Echter de lijst van "vitaminen/mineralen" komt van farmaceutisch bedrijf Geigy, zoals hierboven vermeld.

Gast

Volgens mij is dit een van die dubieuze medewerkers van het piramidegebeuren die ernstig door de mand valt. Bovenstaande quote spreekt voor zich. Ga je mond spoelen! Schaam je!
Ja, dat zou je wel willen hé :lol: Nee, hoor ben geen piramide medewerker.

Gesloten