LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Oh, dan heeft jouw was nooit vol met duivenstront gezeten...
en deze betalen ook geen belasting

daisy

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door daisy »

nee, wel met vogelstront

ilonka

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door ilonka »

die gast die het had over duiven stront ,is dat die persoon die zei;haad en nijd in de wereld brengen?

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Dat ben ik Ilonka, maar niet die laatste gast.

Kat

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Kat »

Nu, vogel of duivenpoep heb je echt niet dagelijks hoor! Maar wij wel kattenpoep van die zogenaamde kattenliefhebbers.

Wij hebben zelf een dwergpapegaai en wat parkietjes, maar daar heeft echt niemand maar dan ook niemand last van. En dat iemand van katten houdt, prima, maar zorg en dan ZELF voor en laat ze dan niet kakken bij MIJ in de tuin.

:roll: :twisted: Katje

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Een oplossing vor de zandbakken zijn ze af te dichten, ik heb zelf 2 katten en bij mij in de buurt hebben alle buren een kat.
Als ik in de tuin werk draag ik handschoenen.
Er moeten altijd mensen zijn die ergens over moeten klagen,.
Maak je druk om belangrijker zaken.

Kat

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Kat »

Voor jou katten zeker! Ik doe niks! Ik maak me daar dus wel druk over. Wat denk jij dan, kattenliefhebber? Jij wil katten, zorf er dan ook zelf voor en maak jij je niet zo druk, ja?

:twisted: Katje.

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Helemaal mee eens gast, er zijn veel meer dingen om je druk om te maken.

Dus laat die katten toch met rust en in uw tuin poepen.
Laat de honden met rust en op de stoep poepen, zodat je er weer instapt.

Degene die dit gepost heeft (wel 5-6 keer) reageert niet eens.
Waarschijnlijk was het gewoon een onderwerp om de mens op te naaien.

Ook Radar kan hier niks aan doen.

Wil je geen katten in de tuin, bouw een hek, net zo'n hek om vreemde mensen buiten te houden.

Dus wat is het nut van deze zinloze discussie, wat eigenlijk lijkt op een kinderachtig welles nietus spel.

Kat

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Kat »

Gelijk heb je! Wat ben ik blij dat er toch nog van die wijsneuzen als jij rondlopen. Hoeven we nergens meer op te letten en druk over te maken. Wat mij betreft, bekijk het maar lekker hoor! Trap jij er maar in!

:lol: :P :P :P Katje.

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

op je staart getrapt, botte kat

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

:twisted: :P Katjuuuuuhhhhhhhhhhhh :lol: Exit!

henk b.

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door henk b. »

Duivenpoep is veel erger.

Neeltje

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Neeltje »

reactie tegen aktiecommitte KATTEN? Nee

Voor alle kattenliefhebbers, die hun kat niet op een kattenbak zetten:
Inderdaad, een kat graaft in een andersmans tuin, piest tegen de boom van de buurman etc. Honden doen het in het park, waar je als kind door de poep loopt te glijen. Alle dieren hebben een plus en een min. Neem dan toch een vogeltje in een kooitje, die doet toch niemand kwaad??

Neeltje :oops:

G. Wanders

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door G. Wanders »

Bij ons in de buurt zit een chinees restaurant mat een katteluikje ondanks dat ze zelf geen kat hebben. Uit betrouwbare bron weet ik dat er wel regelmatig katten uit nieuwsgierigheid naar binnenglippen, deze belanden vervolgens in de sate.

AntWoman
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 nov 2003 11:27

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door AntWoman »

Als er wat is met de kat of de hond uit de buurt, los dat eerst persoonlijk op, voordat je je gal hier spuugt.
Ik heb helaas niet van die welwillende buren. Ook dat getuigt van het fatsoen dat zulke mensen niet hebben. Heb je dat namelijk wèl, dan zorg je er voor dat anderen geen last van jouw katten hebben.

henk b.

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door henk b. »

Beste G.Wanders, u zou eens naar Korea op vakantie moeten gaan, al was het alleen maar voor hun fantastische hondensate......

AntWoman
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 nov 2003 11:27

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door AntWoman »

Beste henk b., wat heeft dit nu weer met kattenoverlast te maken?

henk b.

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door henk b. »

Beste henk b., wat heeft dit nu weer met kattenoverlast te maken?

Bij ons in de buurt zit een chinees restaurant mat een katteluikje ondanks dat ze zelf geen kat hebben. Uit betrouwbare bron weet ik dat er wel regelmatig katten uit nieuwsgierigheid naar binnenglippen, deze belanden vervolgens in de sate.

AntWoman
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 nov 2003 11:27

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door AntWoman »

Beste henk b., mag ik je even een tip geven: om de discussies overzichtelijk te houden, is het handig om een stuk tekst te quoten voordat je er op reageert. Kopiëer de tekst die je wilt quoten naar je bericht, selecteer deze tekst en druk op de quote-knop.

rachel

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door rachel »

Alle reakties samenvattend, als ik zo vrij mag zijn,

Zijn er mensen die zeggen dat katten vrij los mogen lopen want dat is hun natuur en ze horen buiten.

Je hebt binnen katten en je hebt binnen/buiten katten die opgevoed zijn.

Je hebt anti kat mensen maar dat wordt vooral veroorzaakt door de houding van het baasje!

Honden kun je niet met katten vergelijken

Ik vind dat als je naar de natuur kijkt een hond ook vrij hoort. Lekker los leuk tegen je schone broek opspringen.
Katten mogen tenslotte ook gewoon hun instinct volgen toch?
Waarom zou een hond dat dan niet mogen?
Een drol van een hond voor je voordeur is plotseling wel erg, maar een kattedrol in de tuin nou dan moet je maar handschoenen aantrekken en een beetje verdraagzaam zijn :?: :!: :?:

De enige reden om kattenbelasting in te voeren is om paal en perk te stellen aan de overbevolking katten.
Want ik wil wel eens horen wat al die zg kattenliefhebbers doen als ze op vakantie gaan. Hier leven dan al die katten op straat!

Waarom zou je voor een hond trouwens wel moeten betalen die je gewoon uitlaat op de daarvoor bestemde plaatsen.
En niet voor een kat die enorm veel overlast veroorzaakt zoals wel blijkt uit al deze reakties!

Rachel

Gesloten