Daan_1978 schreef:Het feit dat telfort aangeeft tot 24 uur van te voren het nog tegen kan houden, geeft jouw niet het recht om te zeggen dat ze jouw late reactie zelf in de hand hebben gewerkt,
Natuurlijk wel. Ik heb alle recht dat te zeggen, zeker als hier mensen ineens moeilijk gaan doen over het feit dat ik een paar dagen toevallig even wat belangrijkers te doen heb dan mij ongevraagd opgezadeld gezeik met Online af te handelen.
Verder moeten jullie niet zo lopen zeuren. Die Hugo zal een prima vent zijn, maar het is nogal wat om stoer te komen beweren dat je deze lijn voor mij wel even kunt blokkeren tot uiterlijk 24 uur voor overname-datum, en dat dan ineens helemaal niet blijkt te kunnen. Het verbaast mij niets dat ik het dan 'op de man ga spelen', dat zou iedereen in mijn positie doen.
Voor mij is telfort qua internet-connectiviteit een uitstekende provider, en dat blijft zo. Hun email loopt via Italië geloof ik, beetje vaag, maar die gebruik ik toch niet.
Overigens heb ik inmiddels begrepen dat het abo wat Online mij wil opdringen duurder is dan wat ik nu bij telfort heb, maar niet sneller. Dus waarom ik zou willen overstappen zou sowieso een raadsel zijn.