Profile4media is out-of-order.
M. van Leeuwen
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Jij bent nog niet helemaal wakker? Dat zijn niet "de opdrachtgevende bedrijven", dat zijn net zulke scams als P4M. De opdrachtgever is de maker van het produkt of de dienst die geadverteerd word uiteraard en die wordt belazerd, door de "P4M's", de "affiliates" en al die "thuisklikkers".hennybee schreef: Nou ik zal je uit de droom helpen de opdrachtgevende bedrijven houden dit systeem zelf in stand.
Door hun adv. te posten bij b.v. Tradetracker.com, Bidvertiser.nl, zanox.net, etc, etc.
Deze sites zorgen voor een bestaansrecht van P4M die bieden malafide organisaties als P4M een platvorm.
Sterker nog als je de adverteerende bedrijven aanschrijft over de malafide praktijken van P4M, zijn deze in 95% van de gevallen niet eens op de hoogte van het feit dat zij daar adverteren.
Van goed lezen heb je ook al niet zoveel kaas gegeten, niet? Dat zijn nu net de bedrijven die belazerd worden door "affiliates" en elke andere ondoorzichtige organisatie die er op gericht is deze bedrijven een groter advertentiebereik voor te schotelen. Dit zijn de bedrijven die doordat er een klikker op een advertentie klikt in de waan moeten worden gebracht dat iemand echt in hun produkt geinteresseerd is.stoompie1 schreef: @ newmikey :
Dus o.a Wehkamp , Otto, Neckermann, nationale postcode loterij , lays ,coca cola, VARA,KRO en vele ander grote en kleine bedrijven die op een nete manier betalen waar ze voor adverteren zijn nu opeens de oplichters
Laat ik nou gedacht hebben dat dat al gebeurd was...hennybee schreef: Inderdaad ik blijf mijn best doen om hoe dan ook P4M om zeep te helpen.
Hmm, voor de lichaamsbeweging? Voor de algemene menselijke waarden? Voor wereldvrede? Kom op nou, wie denk je dat je voor je hebt? Niet voor de eurosIk doe het niet voor de euro,s.
Nou en òf! Wij doen dat wel, door er niet in te trappen. Dit soort bedrijfjes floreert echter op de "geld verdienen zonder echt te werken" types zoals jij. Zolang jij en velen met jou een vruchtbare voedingsbodem voor dit soort scams zijn, verdwijnen ze niet.En het zou misschien we eens leuk zijn om met heel veel mensen een vuist te maken tegen dit soort praktijken.
En wat exact was het algemeen nut op wat jij hier schrijft? Wat is precies de relevantie van een scammer die gescammed wordt voor een consumentenforum? Wat consumeer jij dan eigenlijk?Dus doe wat in plaats van alleen maar nutteloze commentaren te leveren waar niemand wat aan heeft!
Het is eigenlijk "get a life" maar dat terzijde. De vraag is eigenlijk aan jou: wat doe jij op dit forum met een issue dat niets met consumentenproblemen te maken heeft? Bovendien is je probleem al opgelost, lijkt me: het bedrijf is opgeheven en het gaat je niet om het geld...toch?hennybee schreef:@newmikey
Zie je het nu niets zinnigs te vertellen heb je ik bedoel als je niet mee wil denken en doen aan een oplossing van dit probleem wat doe je dan in hemelsnaam op dit forum.
get a live
Ach, dat is over vijf en een half jaar op dit forum gerekend niet erg belastend hoor, maar bedankt voor je bezorgdheid.hennybee schreef: En jij doet het gezien het aantal van meer dan 1500 berichten waarschijnlijk ook voor de lichaamsbeweging of misschien voor de wereld vrede?