LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo gaat Digitaal om meer te verdienen

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo gaat Digitaal om meer te verdienen

Ongelezen bericht door bprosman »

En wie neemt een bedrijf serieus waar personeel 15 miljoen laat bij schrijven over de ruggen van de klanten
Helaas geen upc mogelijk hier tja anders was het doei Ziggo
Je bedoelt UPC , eigendom van Liberty Global , grootaandeelhouder van Ziggo ? :wink:

Janneke Post
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2013 19:24

Re: Ziggo gaat Digitaal om meer te verdienen

Ongelezen bericht door Janneke Post »

Maar het is wel een riant salaris :D

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo gaat Digitaal om meer te verdienen

Ongelezen bericht door sjohie »

Happysurfer schreef:En wie neemt een bedrijf serieus waar personeel 15 miljoen laat bij schrijven over de ruggen van de klanten


Helaas geen upc mogelijk hier tja anders was het doei Ziggo
Psst, kijk es even waar je beleggingshypotheek of pensioen allemaal aandelen in heeft namens jou. Grote kans dat de naam Liberty Global voorbij komt.. :wink:

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: Ziggo gaat Digitaal om meer te verdienen

Ongelezen bericht door sadfly »

UPC, dat wil je toch echt niet.
En ziggo kiest geen digitaal om extra te verdienen.

Ze gaan digitaal omdat je beter kwaliteit aan kan bieden.
Je echt hd kan aanbieden.
Er meer zender aangeboden kunnen worden.

Verder is het niet ziggo die er voor kiest om alles achter een smart card te stoppen die gecrypt zijn.
Daar moet je toch de televisie stations de schuld voor geven.
Of nog erger, de DRM lovende filmmaatschapijen die de consument graag heel graag dwars zitten.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo gaat Digitaal om meer te verdienen

Ongelezen bericht door bprosman »

UPC, dat wil je toch echt niet.
UPC heeft in de backend de zelfde (Docsis) infrastructuur als Ziggo.
Alleen nog even wat Horizon kinderziektes wegwerken.

kraaienest
Berichten: 83
Lid geworden op: 11 mei 2011 23:49

Re: Ziggo gaat Digitaal om meer te verdienen

Ongelezen bericht door kraaienest »

Vandaag een mooie e-mail van Ziggo of ik weer klant wil worden. Ik heb ze de wacht aangezegd,omdat mijn nieuwe TV digitaal alleen maar blokken vertoonde vorig jaar. TV-signaal was 22% en op klachten reageerden ze niet om een monteur gratis te sturen. Overgestapt op glasvezel doch dat wordt uiteindelijk Telfort door de overnames van KPN.

Nu willen ze (Ziggo)wel gratis alles controleren de directeur zal dat toch niet zelf willen betalen, omdat ze zoveel klanten verliezen aan glasvezel. Stel dat die man volgend jaar een miljoen minder verdient dan het afgelopen jaar.

Dan gaat hij vast naar de voedselbank :oops:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo gaat Digitaal om meer te verdienen

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik heb ze de wacht aangezegd,omdat mijn nieuwe TV digitaal alleen maar blokken vertoonde vorig jaar. TV-signaal was 22%
En je eigen kabel binnen en eventuele versterkerwas goed en van voldoende kwaliteit ?

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo gaat Digitaal om meer te verdienen

Ongelezen bericht door sjohie »

kraaienest schreef:Vandaag een mooie e-mail van Ziggo of ik weer klant wil worden. Ik heb ze de wacht aangezegd,omdat mijn nieuwe TV digitaal alleen maar blokken vertoonde vorig jaar. TV-signaal was 22% en op klachten reageerden ze niet om een monteur gratis te sturen. Overgestapt op glasvezel doch dat wordt uiteindelijk Telfort door de overnames van KPN.

Nu willen ze (Ziggo)wel gratis alles controleren de directeur zal dat toch niet zelf willen betalen, omdat ze zoveel klanten verliezen aan glasvezel. Stel dat die man volgend jaar een miljoen minder verdient dan het afgelopen jaar.

Dan gaat hij vast naar de voedselbank :oops:
Ziggo is dagelijks bezig met het onderhouden en upgraden van hun netwerk, hier heb ik de afgelopen 6 maanden al 2 vooraankondigingen van werkzaamheden gehad. Wat er vorig jaar speelde, hoeft dus helemaal nu nog zo te zijn. En zoals bpbrosman al schrijft, weet je 100% zeker dat je eigen stukje kabel/netwerk goed is?

Gesloten