LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bank blokkeert zomaar mijn rekening, helppp

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
nadia2006

Re: Bank blokkeert zomaar mijn rekening, helppp

Ongelezen bericht door nadia2006 »

Chocomelk schreef:
nadia2006 schreef: NOu ik ben terug gegaan naar mijn eerste bank en hun hebben mij gewoon verwelkom en hun service was uiterste goed. Zij bleven vriendelijk ook toen ik bij hun mijn rekening zomaar wilde sluiten.
Sorry maar dit is behoorlijk onduidelijk.
Terug gegaan, rekening sluiten..... :shock:
Waar ik dus nieuw mijn nieuwe rekening is. Was van de abn naar de rabo gegaan en nu weer terug naar abn. Snapte?

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Was je daar (ABN) wel tevreden ?

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

bprosman schreef:Was je daar (ABN) wel tevreden ?
Waarom zou TS weggegaan zijn bij abn als zij daar tevreden over was?

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Vandaar dat ik de vraag stel :wink:

morundo

Ongelezen bericht door morundo »

Los van alles, maar wat denkje te bereiken met de bank aanklagen?

Tegenwoordig lijkt een stopwoordje wel * ik klaag je aan*, terwijl geen bassis bestaat om zoiets te doen en dat vergeten word het belang hiervan, om niet te praten over de kosten, of denken mensen dat de gang naar de rechtzaal gratis is?
Simpele zielen soms..............

nadia2006

Emmy75 en pbrsman ik ben wegegaan bij abn omdat mij toen vertelt was dat rabobank het snelste was in betalingsverkeer. Gatverdamme wat word ik misselijk van jullie reactie's.

Ik zal aan de moderator vragen om mijn topic te verwijderen ik ga elders mijn verhaal plaatsen.

nadia2006

Ik kan nergens hier een moderator vinden dus ik verlaat de site en de topic. Men zal geen antwoorden meer krijgen hier van mij. Gaan jullie maar conclusie's trekken daar zijn jullie ontzettend goed in.... :lol:

De groeten

SVENHEDIN

Ongelezen bericht door SVENHEDIN »

nadia2006 schreef:Ik kan nergens hier een moderator vinden dus ik verlaat de site en de topic. Men zal geen antwoorden meer krijgen hier van mij. Gaan jullie maar conclusie's trekken daar zijn jullie ontzettend goed in.... :lol:

De groeten

Op zoek naar weer een andere bank misschien ?
Weer terug bij de Rabo? (andere vestiging)

Even serieus: Jouw fout is om de afspraak die je maakte de rekening te willen beeindigen per 30 november 2011 niet contractueel hebt laten vastleggen.
Zodoende stond het de Rabo vrij de rekening eenzijdig eerder te doen beeindigen. Of dat terecht was kan ik vanuit jouw verhaal niet beoordelen zonder de visie van de Rabo te kennen. Met andere woorden: dit probleem los je niet op met een topic maar in overleg met de Rabo zelf. Succes.

fritsflow

Ongelezen bericht door fritsflow »

nadia2006 schreef:Emmy75 en pbrsman ik ben wegegaan bij abn omdat mij toen vertelt was dat rabobank het snelste was in betalingsverkeer. Gatverdamme wat word ik misselijk van jullie reactie's.

Ik zal aan de moderator vragen om mijn topic te verwijderen ik ga elders mijn verhaal plaatsen.
Dit is je probleem: als je je gelijk niet krijgt ga je ergens anders heen. Net zo lang tot je gelijk krijgt. Ik heb nieuws voor je: Je zult nergens gelijk krijgen want dat heb je niet. Jij wilt zelf zogenaamd je vragen normaal beantwoord krijgen maar als de bank jou een vraag stelt omdat iemand je van oplichting beschuldigd geef je ze een grote bek! Als ik jou was, was ik toen even naar de bank gegaan en uitleg van zaken gegeven. Had je meteen even het verzendbewijsje kunnen laten zien dat je de spullen echt naar je Marktplaats klant had verstuurd.

Als je mijn klant was wilde ik ook van je af. Zo snel mogelijk. :lol:

tufima

Ongelezen bericht door tufima »

nadia2006 schreef: Kan ik de bank aanklagen omdat zij zomaar mijn rekening hebben geblokkeert en de gemaakte afspraken hebben genegeert.
Allereerst de vraag: Wat schiet je ermee op door de bank aan te klagen?

Je geeft zelf al aan dat je bij de bank weg wilt, dus waarom niet meteen en waarom zoveel heibel? Het botert niet zo tussen jullie, dus het lijkt mij voor beide partijen beter om de relatie zo snel mogelijk beeindigd te hebben. De bank zal bedragen die eventueel nog op de rekening worden gestort doorsturen naar je nieuwe rekening.

Het grote bedrag dat je verwachtte heb je er al afgehaald, dus dat is de issue ook niet meer. Volgens mij probeer je er nu een principekwestie van te maken, wat nergens voor nodig is.

In de voorwaarden van de bank staat hoogst waarschijnlijk dat zij de rekening eenzijdig kunnen opheffen.

Ik zou het lekker laten voor wat het is en lekker verder bankieren bij je nieuwe bank!

Gesloten