Pagina 3 van 10

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 17:03
door lucas450
Hallo,

Als ik het zo lees bij iedereen is het hier 9936CA (Delfzijl) nog minimaal.
Ik heb al 3 weken last van deze storing, bij mij is dan het probleem dat mijn router een korte time-out heeft mijn gameconsole & mijn mobiele telefoon verliest dan de connectie met mijn router. Ik heb het ook al aangegeven aan Ziggo maar dan komen ze telkens met dezelfde smoes dat ik mijn modem & router moet resetten etc. Maar dat heeft niks geholpen, zelfs niet een nieuwe router die ik van een vriend heb geleend had de time-out's niet verholpen. :!:
Het is bijna onmogelijk om nu rustig een avondje te gamen zonder connectie problemen. :x

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 17:06
door pretorian83
lucas450,

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat we het over dezelfde storing hebben. Kun je misschien vertellen hoe vaak je hinder ondervindt?

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 17:08
door lucas450
pretorian83 schreef:lucas450,

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat we het over dezelfde storing hebben. Kun je misschien vertellen hoe vaak je hinder ondervindt?
In het begin was de storing om de half uur, maar nu verschilt het de laatste week nu is het om de uur en dan weer 2 uur.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 17:16
door agoNITE
pretorian83 schreef:ASpijkerHuiges,
Zeker niet als ik zakelijk internet heb t.w.v. 64 euro per maand om juist te voorkomen dat ik lang zonder internet zit.
Ik snap dat jij heel erg baalt, en dat je voor € 64 per maand een werkende verbinding mag verwachten. Ik vind wel dat het niet uitmaakt wat iemand per maand betaald aan Ziggo. Er word immers betaald voor een dienst, een dienst die Ziggo in de meeste gevallen al 3 weken niet kan leveren.

Zou zelf ook graag snel overstappen naar een provider die een werkende verbinding kan leveren. Maar voor mij persoonlijk is het voordeel van Ziggo de Alles in 1 pakketten. En zo zijn er vast meer klanten die nu enorm pissig zijn op Ziggo maar niet weg willen omdat Ziggo wel mooie pakketten aanbiedt.

Misschien is dit ook de reden dat ze er niet zo'n haast mee hebben om het op te lossen, de meeste klanten zullen toch wel blijven en zelfs nooit klagen/schadevergoeding eisen.

En ik noem het schadevergoeding, omdat ik vind dat het woord 'compensatie' de lading al lang niet meer dekt als je al ruim 3 weken bijna niet kan internetten/bellen.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 17:41
door pretorian83
@agoNITE

Ik wil ook geen verschil maken tussen een consumenten en zakelijke pakket in deze, maar ik wil alleen maar aangeven dat het blijkbaar voor Ziggo ook geen verschil maakt terwijl je zakelijk gezien toch net iets meer mag verwachten van de service. Waarom zou ik anders een zakelijk pakket kiezen als ik dezelfde 'voordelen' als de consumenten pakket heb.

Ik hoop dat Ziggo alles snel oplost...

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 17:47
door agoNITE
pretorian83 schreef:@agoNITE

Ik wil ook geen verschil maken tussen een consumenten en zakelijke pakket in deze, maar ik wil alleen maar aangeven dat het blijkbaar voor Ziggo ook geen verschil maakt terwijl je zakelijk gezien toch net iets meer mag verwachten van de service. Waarom zou ik anders een zakelijk pakket kiezen als ik dezelfde 'voordelen' als de consumenten pakket heb.

Ik hoop dat Ziggo alles snel oplost...
Heb je ook helemaal gelijk in hoor! Bedoelde alleen maar te zeggen dat ze eens wakker moeten worden daar en aan het werk moeten gaan, anders gaat het ze klanten kosten :) Geld kost het ze sowieso al!

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 18:04
door hellraiser
zeer moedeloos word ik hiervan betaal bijna 60 euro in de maand voor die rotzooi van ziggo.
en wat krijg je ??
-geen informatie
-slechte tot niet werkende internet en telefoon
-personeel wat van niets weet
-van sommige medewerkers klantenservice grote bekken onbeschofte reacties[niet allemaal natuurlijk zitten ook wel echt goeien bij].
vraag me af waarom zo een storing zo lang moet duren? echt belachelijk, hebben ze wel kundige technische mensen daar in dienst?????????ik vraag me het af.
laat ze die rommel maar een keer klaarmaken en de mensen in vervolg maar wat eerder serieus nemen als ze worden gebeld en niet direct alles afschuiven op anderen en op dingen zoals routers modems thuisnetwerk gameservers etc.
had zelfs een idioot aan de telefoon die vraagt me wat voor pc dat ik heb??????
TOTAAL NIET RELEVANT!!!
ZIGGO RULES :lol:

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 18:09
door pretorian83
@ Hellraiser

Ik wordt zelf ook altijd moe van de standaard vragen. Zelf weet ik redelijk goed hoe een netwerk in elkaar steekt en wat ik moet controleren als iets niet goed werkt. Opzich vindt ik het niet erg dat ze deze stappen doorlopen want er zijn ook voldoende mensen die niet weten hoe en wat ze moeten doen.

Waar ik me echter het meeste aan stoor is het feit dat ze in eerste instantie altijd de router, interne bekabeling en andere zaken de schuld geven. Ook als je echt aangeeft dat je het allemaal gecontroleerd hebt lijkt het wel of ze je niet altijd serieus nemen. Gelukkig kan ik ze vrij snel overtuigen met het feit dat de storing aan hun kant ligt maar in deze kwestie laat de oplossing gewoon te lang op zich wachten.

Het zou Ziggo sieren als ze nu ECHT wat aan de storing gaan doen en alle klanten compenseren voor deze chaos. Tevens zou ik het erg waarderen als Ziggo zelf met informatie komt!

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 18:23
door nore
De gegevens via PB naar Alex gestuurd zoals gevraagd.

Er is voor mij in ieder geval nog niets veranderd.
Vandaag nog steeds volop timeouts en hoe verder de dag vordert hoe erger het lijkt te worden.

Telefonie is ook weer een drama, het is maar goed dat we tegenwoordig ook allemaal een mobiele telefoon hebben.

Televisie werkt gewoon naar behoren en hier hebben we ook 0,0 problemen mee gehad. Waarom deze toch in de vragenlijst staat is mij persoonlijk dan ook een raadsel.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 21:17
door Ziggo-webteam_Alex
Hallo allen,

Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie tijd en berichten. Alle berichten worden direct doorgestuurd naar de netwerk specialisten die het probleem onderzoeken. Helaas hebben wij nog geen oorzaak kunnen vinden voor het probleem.

Ik lees door de berichten heen dat er ook mensen buiten de omgeving van Hoogezand dezelfde problemen ervaren. Graag zouden wij ook van jullie de gegevens hebben waarom ik eerder heb gevraagd.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 21:23
door pretorian83
@Ziggo

Bedankt voor jullie reactie, maar ook hier hebben we op dit moment niet veel aan. Inmiddels hoor ik al 14 dagen dat er geen oorzaak ontdekt is en inmiddels staan we dus allemaal met de handen in ons haar.

Inmiddels wederom een dag gepasseerd zonder voortgang, ben benieuwd of de 30 dagen in zicht komen :(

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 21:51
door agoNITE
@Ziggo
Bedankt, en hoop dat jullie er iets aan hebben..

@Alex
Hoop dat je onze frustraties begrijpt en ze niet persoonlijk oogsten ;)

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 28 nov 2011 22:35
door Ziggo-webteam_Alex
@agoNITE

Zeker niet. Wij willen net zo graag tot een oplossing komen als jullie, al hebben jullie, als extra factor, te doen met de storing zelf. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Blijf jullie gegevens/ bevindingen doorsturen naar mij.

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 29 nov 2011 00:28
door rietzoom
--------------------------------------------------------------------------------

heb weer gebelt vandaag en ze hebben weer in de modem geweest 77 time outs op 1 en je hebt als ik begrepen hebt 4 soorten niet goed zei helpdesk moet ik even zeggen ze zijn vriendelijk
dus kropswolde heeft ook de time outs

lookout 67 plaats op combat arms eu thx ziggo 3 plaatsen kwijt
nr 360 comat arms na-eu
maar ja het is maar een game

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 29 nov 2011 08:08
door PascalD
Ik kan hier nog wel weer wat aan toevoegen.

Gisteravond tegen beter weten in toch maar weer eens geprobeerd om een spelletje Battlefield 3 online te spelen.
Samen met ongeveer 15 anderen. 1 daarvan is iemand die 2 straten bij mij vandaan woont in dezelfde wijk. Je raad het al de verbinding viel weer weg. Dit is ongeveer in een uur 3 keer gebeurd.
Maar nu komt het mooie op exact het moment dat ik de connectie verlies, gebeurt dat ook bij degene die 2 straten bij mij vandaan woont.
Ik woon in postcode 9603HL in hij in postcode 9611 SC of SE

Problemen zijn dus nog niet opgelost volgens mij.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 29 nov 2011 09:08
door agoNITE
PascalD schreef:Ik kan hier nog wel weer wat aan toevoegen.

Gisteravond tegen beter weten in toch maar weer eens geprobeerd om een spelletje Battlefield 3 online te spelen.
Samen met ongeveer 15 anderen. 1 daarvan is iemand die 2 straten bij mij vandaan woont in dezelfde wijk. Je raad het al de verbinding viel weer weg. Dit is ongeveer in een uur 3 keer gebeurd.
Maar nu komt het mooie op exact het moment dat ik de connectie verlies, gebeurt dat ook bij degene die 2 straten bij mij vandaan woont.
Ik woon in postcode 9603HL in hij in postcode 9611 SC of SE

Problemen zijn dus nog niet opgelost volgens mij.
Rond welk tijdstip was dit ongeveer? Gisteren zelf ook geprobeerd BF3 te spelen. Dit is tussen 19:45 en 20:30 is geweest. Postcode 9601XE.

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 29 nov 2011 09:15
door PascalD
agoNITE schreef:
PascalD schreef:Ik kan hier nog wel weer wat aan toevoegen.

Gisteravond tegen beter weten in toch maar weer eens geprobeerd om een spelletje Battlefield 3 online te spelen.
Samen met ongeveer 15 anderen. 1 daarvan is iemand die 2 straten bij mij vandaan woont in dezelfde wijk. Je raad het al de verbinding viel weer weg. Dit is ongeveer in een uur 3 keer gebeurd.
Maar nu komt het mooie op exact het moment dat ik de connectie verlies, gebeurt dat ook bij degene die 2 straten bij mij vandaan woont.
Ik woon in postcode 9603HL in hij in postcode 9611 SC of SE

Problemen zijn dus nog niet opgelost volgens mij.
Rond welk tijdstip was dit ongeveer? Gisteren zelf ook geprobeerd BF3 te spelen. Dit is tussen 19:45 en 20:30 is geweest. Postcode 9601XE.
Van de 1e keer weet ik het zeker, dat was om 22:12u

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 29 nov 2011 09:24
door Arie_O
Hoewel ik niet de zelfde klachten heb als jullie.
Denk ik toch dat deze er mee te maken hebben.
Vanaf 0800 tot 18.00 uur geen problemen.
Vanaf 18.00 tot bedtijd 23.30 uur,een snelheid die terug loopt tot 18.2 Mbit/s van de 40.
Dit duurt bij mij al 2 maanden.
Dit is omgeving Leiden.

gr. Arie

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 29 nov 2011 09:50
door katootje33
Opgelost???? Definetly not!!! Nu bijna 15 min. over gedaan om deze pagina te laden. Zo traag als nu is het nog niet geweest.
Ook telefoonverbinding viel gisteravond nog weer weg.

Katootje33 9601HC

Re: Storing internet > Ziggo Hoogezand e.o.

Geplaatst: 29 nov 2011 10:08
door agoNITE
Arie_O schreef:Hoewel ik niet de zelfde klachten heb als jullie.
Denk ik toch dat deze er mee te maken hebben.
Vanaf 0800 tot 18.00 uur geen problemen.
Vanaf 18.00 tot bedtijd 23.30 uur,een snelheid die terug loopt tot 18.2 Mbit/s van de 40.
Dit duurt bij mij al 2 maanden.
Dit is omgeving Leiden.

gr. Arie
Denk niet dat dit er veel mee te maken heeft. Verbinding is bij ons echt helemaal weg. Had liever jou probleem gehad dan die die wij nu ervaren ;)
katootje33 schreef:Opgelost???? Definetly not!!! Nu bijna 15 min. over gedaan om deze pagina te laden. Zo traag als nu is het nog niet geweest.
Ook telefoonverbinding viel gisteravond nog weer weg.
Waar lees jij dan dat het opgelost zou moeten zijn ?