sjezeke schreef:ik vind dat niet, je wacht toch een paar maanden op je eigen geld,
en ik dacht dat je dat in januari terug zou krijgen.
en niet in maart.
als je ergens te laat betaald krijg je boete, maar te laat terug krijgen krijg je niks.
Dus jij vindt dat mensen die in de zorg werken eigenlijk hun kerstvakantie maar moeten opofferen om ervoor te zorgen dat alle rekeningen van december maar voor 1 januari ingediend moeten zijn bij de verzekeraars? Dat is nl. het gevolg als je alles in januari wilt kunnen afhandelen. En dan is het nog maar de vraag of alles in januari verwerkt kan zijn.
als je in oktober je laatste betaling hebt gedaan, en je moet wachten tot het jaar erop maart
vind ik lang!!!! hebben ze zo lang vakantie nee toch
sjezeke schreef:volgens mij reageren alleen mensen van CZ.
er zijn ook mensen die het geld hard nodig hebben dat word ff vergeten.
Als de voorwaarden je niet aanstaan kun je beter niet meedoen met deze actie.
Het is natuurlijk mooi meegenomen dat niet het complete eigen risico is verbruikt, maar dat zou ook wel zo kunnen zijn geweest. Dan had je het nu ook niet gehad.
5 maanden geld vast houden? Je kunt in oktober je laatste betaling dan wel hebben gedaan, maar wist jij toen al dat je voor de rest van 2012 je eigen risico niet meer zou hoeven aanspreken?
Ik geef het toe werk voor cz,ja.....en voor tele2, d reizen,upc poe druk straks burn out man...
Pffff doe normaal!! Je had gewoon die voorwaarden moeten lezen en niet denken,oh lekker makkelijk,en nu wachten op je geld tot maart,wat de afspraak is...staat in de voorwaarden,huilen en klagen..
TIP!LEES VOORWAARDES VOOR JE ERGENS AAN BEGINT....
Burn out ?? moet je niet zoveel werken, wees blij dat je werk hebt. ( jij klaagt met je Burn out)
ik klaag niet, en huil niet.zeg alleen de waarheid,
en indd doe er dit jaar ook niet meer aan mee!!!!!.