LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hond wordt niet goed behandeld
-
Re: hond wordt niet goed behandeld
Wat moet je doen, als je een mooie zwart/wit langharige grote soort berghond, ziet " mishandeld worden " ?
Was het geen berner senner? Daar moet je wel aan sjorren hoor als ze niet doorlopen. Anders kom je niet thuis.
Was het geen berner senner? Daar moet je wel aan sjorren hoor als ze niet doorlopen. Anders kom je niet thuis.
Duiner is verbannen , dus we zullen nooit het antwoord weten, maar een Berner is zo'n bekend ras,jellievrolijk schreef:Wat moet je doen, als je een mooie zwart/wit langharige grote soort berghond, ziet " mishandeld worden " ?
dan had het er wel bijgestaan .
en eerlijk gezegd ben ik die nooit tegengekomen, wel die vrolijk rond-dartelden,
of ze moeten ziek zijn
wat met veel Berners is, ze hebben bijna allemaal wel een hart-ziekte , door inteelt
Lang leve Schiphol.Duiner is verbannen
-
Hoi schiphol,
Ja, en slijtage in de poten.
Heel veel fokkers in dit land moeten ze oppakken.
Ja, en slijtage in de poten.
nevermind schreef:Lang leve Schiphol.Duiner is verbannen
nevermind schreef:Lang leve Schiphol.Duiner is verbannen
@ Schiphol wat zou jij doen als je in de schoenen had gestaan van Duiner ?
Maar je kent haar toch dan kun je het toch even vragen.schiphol schreef: Duiner is verbannen , dus we zullen nooit het antwoord weten, maar een Berner is zo'n bekend ras,
dan had het er wel bijgestaan .
en eerlijk gezegd ben ik die nooit tegengekomen, wel die vrolijk rond-dartelden,
of ze moeten ziek zijn
wat met veel Berners is, ze hebben bijna allemaal wel een hart-ziekte , door inteelt
nee, heel veel kopers moeten meer gaan nadenken hieroverjellievrolijk schreef:Ja, en slijtage in de poten.
ze hadden niet genoeg reuen om te dekken , voor het aantal aanvragen van dit ras , dus
wat doe je dan ?
Je mixed , broer met zus , en vader met dochter .. alles voor de klanten
zielig , dat zo'n ras ten onder gaat hier in ons land , door zijn eigen mode-ras !
wat ik gedaan zou hebben is bellen, maar heeft iemand hier ook gevraagd of hij een mobiel bij zich had ?Chocomelk schreef:@ Schiphol wat zou jij doen als je in de schoenen had gestaan van Duiner ?
dat is de eerste vereiste , om te bellen
Ik zou nooit meteen gaan bellen ik zou de desbetreffende persoon gewoon aangesproken hebben hierover.schiphol schreef:nee, heel veel kopers moeten meer gaan nadenken hieroverjellievrolijk schreef:Ja, en slijtage in de poten.
ze hadden niet genoeg reuen om te dekken , voor het aantal aanvragen van dit ras , dus
wat doe je dan ?
Je mixed , broer met zus , en vader met dochter .. alles voor de klanten
zielig , dat zo'n ras ten onder gaat hier in ons land , door zijn eigen mode-ras !
wat ik gedaan zou hebben is bellen, maar heeft iemand hier ook gevraagd of hij een mobiel bij zich had ?Chocomelk schreef:@ Schiphol wat zou jij doen als je in de schoenen had gestaan van Duiner ?
dat is de eerste vereiste , om te bellen
Bellen, ach er lopen genoeg mensen rond aan wie je even zou kunnen vragen of je een spoed telefoontje mag doen.
En dan nog, je kent de persoon in kwestie niet, mevrouw heeft een rode jas aan en een grote hond bij zich, tegen de tijd dat ze komen is mevrouw allang verdwenen en zit thuis op de bank.
ik heb wel gehoord, dat het een agressief , kort-lontje , ordinair -type was , die spreek je niet snel aanChocomelk schreef: Ik zou nooit meteen gaan bellen ik zou de desbetreffende persoon gewoon aangesproken hebben hierover.
Bellen, ach er lopen genoeg mensen rond aan wie je even zou kunnen vragen of je een spoed telefoontje mag doen.
En dan nog, je kent de persoon in kwestie niet, mevrouw heeft een rode jas aan en een grote hond bij zich, tegen de tijd dat ze komen is mevrouw allang verdwenen en zit thuis op de bank.
dan weet je dat je een " knietje" kan krijgen
dan ben je dom bezig , als je dat doet , dus zou ik dat zeker niet gedaan hebben !
en bellen kan altijd , ook er na , want in het park waar ze liepen , ben je niet zomaar uit gelopen
Hoe ziet zo'n vrouw eruit die ordinair, kort lontje, agressief is ?schiphol schreef: ik heb wel gehoord, dat het een agressief , kort-lontje , ordinair -type was , die spreek je niet snel aan
dan weet je dat je een " knietje" kan krijgen
dan ben je dom bezig , als je dat doet , dus zou ik dat zeker niet gedaan hebben !
en bellen kan altijd , ook er na , want in het park waar ze liepen , ben je niet zomaar uit gelopen
Dus dan ben je bang om een vrouw aan te spreken omdat die er anders uit ziet ?
Laatst gewijzigd door Chocomelk op 06 dec 2011 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
dat heet " mensenkennis hebben ", niets meer en niets minderChocomelk schreef:Hoe ziet zo'n vrouw eruit die ordinair, kort lontje, agressief is ?
Dus dan ben je bang om een vrouw aan te spreken omdat die er anders uit ziet ?
en zou je even beter willen quoten ?
Er was inderdaad iets mis gegaan met de quote, heb het aangepast.
Dat heet mensenkennis dat je vantevoren weet hoe iemand
gaat reageren ?
Hopelijk dat jij ook geen zinloos geweld van dicht bij moet meemaken
want dat is dus pech hebben voor het slachtoffer.
Dat heet mensenkennis dat je vantevoren weet hoe iemand
gaat reageren ?
O,dus jij liep er ook bij?schiphol schreef:
Je weet precies over welk park het gaat ,en dat het een behoorlijk groot park is.
Kan me niet herinneren dat Duiner over een park heeft gesproken
Dus jullie waren met zijn 2e ,en jullie doen niets.
Laatst gewijzigd door snepke op 06 dec 2011 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Vergeet niet dat schiphol alleen is 8)zijn maatje is er zichtloos altijd bij.
Ik weet het.lazylois schreef:
Als hij/zij de hond nu uitlaat in het park draagt het snelle sportschoenen
Multiple Personality Disorder..lazylois schreef:Hopelijk dat jij ook geen zinloos geweld van dicht bij moet meemaken
-
Moest die hond niet meelopen of volgen dan?Wat moet je doen, als je een mooie zwart/wit langharige grote soort berghond, ziet " mishandeld worden " ?
Een jonge vrouw ( kort-lontje -type) was die hond aan het trekken en sjorren aan de riem , niet normaal meer !!..
Eng om te zien ...
Die hond deed " iets " fout , maar wat ?.. wat was niet zeker , en al helemaal niet meer voor die hond
die dat " foute" allang weer vergeten moest zijn.
Volgens mij is er wel een verschil tussen trekken en sjorren aan de riem en mishandelen. Mishandelen is eerder met slaan en schoppen. Lijkt mij.