LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NS kaartjes voor dagtochten

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
witte angora
Berichten: 31962
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: NS kaartjes voor dagtochten

Ongelezen bericht door witte angora »

dorpsmeisje schreef:@ Michaelz1981: bellen kost geld, fietsen is gratis en spaart bovendien de sportschool uit. Niks mis met fietsen toch? Moest ik vroeger al, als ik bij een vriendinnetje wilde spelen, eerst naar huis fietsen om te vragen of het van m'n ouders mocht, vervolgens weer 10 km naar dat vriendinnetje dat dichterbij school woonde om te vragen of het van haar ouders ook mocht, en als het niet uitkwam, gewoon weer terug. Goed voor de conditie noemden we dat, bellen deed je alleen in noodgevallen (arts, brandweer, politie) en verder niet... (maar ik vermoed, dat 1981 je geboortejaar is, dus je bent van een heel andere generatie, smartphone, en de auto als je naar de brievenbus 300 meter van je huis moet... of misschien stuur je helemaal geen brieven meer, kan ook, en dan vervolgens uren in de sportschool omdat je aan je conditie moet werken? Zo zie ik veel jonge mensen hier in de buurt bezig. Triest, maar het zal wel zo horen tegenwoordig)

In elk geval, de andere Hema had ze wel bij de klantenservice, dus ik heb een kaartje en ga binnenkort bij een vriendin op bezoek (ja, sommige stukken zijn echt te ver om te fietsen :) )
Dus, om dit verhaal tot de essentie te brengen, je kon gewoon bij de Hema betalen?

Gesloten