Re: Actie Shell Philips levert product niet.
Geplaatst: 30 jan 2012 19:30
Eigenlijk wordt ik er zo simpel van, ookal is philips, philips, dingen kunnen altijd mislopen. Zoals bij elk bedrijf of wat dan ook.
Wanneer het goed verloopt hoor je niemand, ja ik zag toevallig 1 positief berichtje! jeuj!
Waar ik steeds meer achter kom, is het feit dat veel nederlanders te makkelijk beginnen te ( of al ) denken dat een 'online shop' altijd maar alles op voorraad heeft.
Als u in een winkel bent en ze hebben een maat m al een tijdje niet, of uw favoriete product is er al een tijdje niet voorradig, of iets dergelijks ( ik denk dat iedereen in real life dit wel heeft meegemaakt) , ga je toch ook niet zo'n drama maken... en meteen radareren ?? Maar ho, bij een online shop is alles in de gedachtenen, blijkbaar wel voorradig en alles loopt goed zonder een probleem.
Ja het is idd zeer vervelend wanneer je niets hoort of net als mevr. Nikita '3 kwartier' in de wacht moet wachten tot een medewerker u helpt. Maarja gelukkig is het wel een 0800 nr. en gelukkig hebben we een handsfree en gelukkig vecht u wel voor uw recht, want u belt! Daar gaat het toch om?
En wanneer er excuses worden aangeboden of alternatieve oplossingen worden aangeboden is dat ook weer niet goed, jeetje wat een mensen ! Als dit alles ook niet gedaan wordt, zijn de medewerkers asso. pff
Mensen denken dat ze tegenwoordig niet langer dan 1 min, en geloof me zelfs bij 1 min is het voor sommige te lang, hoeven te wachten, maar.. Welkom in het drukke leven van de callcenter.
U wilt goed geholpen worden, ja soms kost dat wat tijd. En wat goed gedaan moet worden, kost nu eenmaal tijd.
Nee ik zeg niet dat het netjes is als je al zolang op een geldbedrag die maar niet gestoord wilt worden en of een verkeerd product ontvangt, maar besef nu wel dat is het risco met online winkelen.
Maar ik verwacht niet van philips dat ze dat allemaal express doen,
Alsof er bij het bedrijf waar u nu werkt, alles goed loopt :S
Ik heb bijvoorbeeld na 1 maand nog steeds geen product van Imalo ontvangen, hier ben ik ook mee bezig. Maar ik ga er geen grote drama over maken want ik weet dat ik de risico heb genomen om iets online te bestellen, en nu wacht moet ik ook afwachten of ik mijn product uiteindelijk krijg of dat ik mijn geld terug ontvang.
Maar ik geloof erin dat ik uiteindelijk wel geholpen ga worden, ookal moet ik een paar min. in de wacht staan of mailtjes sturen. Dit hoort er nu eenmaal bij.
Sommigen van jullie doen echt te moeilijk en houden er geen rekening mee dat ze bij de online shop u, zo goed mogelijk willen helpen, en als het fout gaat, kost dat idd soms een paar uur of een paar dagen,
Het is geen sprookje dat het bij u meteen geregeld wordt, wake up!
Wanneer het goed verloopt hoor je niemand, ja ik zag toevallig 1 positief berichtje! jeuj!
Waar ik steeds meer achter kom, is het feit dat veel nederlanders te makkelijk beginnen te ( of al ) denken dat een 'online shop' altijd maar alles op voorraad heeft.
Als u in een winkel bent en ze hebben een maat m al een tijdje niet, of uw favoriete product is er al een tijdje niet voorradig, of iets dergelijks ( ik denk dat iedereen in real life dit wel heeft meegemaakt) , ga je toch ook niet zo'n drama maken... en meteen radareren ?? Maar ho, bij een online shop is alles in de gedachtenen, blijkbaar wel voorradig en alles loopt goed zonder een probleem.
Ja het is idd zeer vervelend wanneer je niets hoort of net als mevr. Nikita '3 kwartier' in de wacht moet wachten tot een medewerker u helpt. Maarja gelukkig is het wel een 0800 nr. en gelukkig hebben we een handsfree en gelukkig vecht u wel voor uw recht, want u belt! Daar gaat het toch om?
En wanneer er excuses worden aangeboden of alternatieve oplossingen worden aangeboden is dat ook weer niet goed, jeetje wat een mensen ! Als dit alles ook niet gedaan wordt, zijn de medewerkers asso. pff
Mensen denken dat ze tegenwoordig niet langer dan 1 min, en geloof me zelfs bij 1 min is het voor sommige te lang, hoeven te wachten, maar.. Welkom in het drukke leven van de callcenter.
U wilt goed geholpen worden, ja soms kost dat wat tijd. En wat goed gedaan moet worden, kost nu eenmaal tijd.
Nee ik zeg niet dat het netjes is als je al zolang op een geldbedrag die maar niet gestoord wilt worden en of een verkeerd product ontvangt, maar besef nu wel dat is het risco met online winkelen.
Maar ik verwacht niet van philips dat ze dat allemaal express doen,
Alsof er bij het bedrijf waar u nu werkt, alles goed loopt :S
Ik heb bijvoorbeeld na 1 maand nog steeds geen product van Imalo ontvangen, hier ben ik ook mee bezig. Maar ik ga er geen grote drama over maken want ik weet dat ik de risico heb genomen om iets online te bestellen, en nu wacht moet ik ook afwachten of ik mijn product uiteindelijk krijg of dat ik mijn geld terug ontvang.
Maar ik geloof erin dat ik uiteindelijk wel geholpen ga worden, ookal moet ik een paar min. in de wacht staan of mailtjes sturen. Dit hoort er nu eenmaal bij.
Sommigen van jullie doen echt te moeilijk en houden er geen rekening mee dat ze bij de online shop u, zo goed mogelijk willen helpen, en als het fout gaat, kost dat idd soms een paar uur of een paar dagen,
Het is geen sprookje dat het bij u meteen geregeld wordt, wake up!