| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] super keukens
Re: super keukens
Ja ok, maar wil het dan zeggen dat als het wat goedkoper is het ook meteen slechter is??
Waarom zouden er anders zoveel mensen hun boodschappen doen bij Lidl of Aldi??
Waarom zouden er anders zoveel mensen hun boodschappen doen bij Lidl of Aldi??
Re: super keukens
Een Ariston vaatwasser van 399 of 499 euro netto kun je nou eenmaal niet vergelijken met een siemens van 800 of meer.
Technische verschillen, luxere uitvoering e.d.
Voor de prijs is het goede apparatuur.
De luxere ovens e.d. kunnen best wedijveren met merknamen.
Technische verschillen, luxere uitvoering e.d.
Voor de prijs is het goede apparatuur.
De luxere ovens e.d. kunnen best wedijveren met merknamen.
Re: super keukens
Ook als je 5 jaar garantie op je keuken hebt??
-
keukenvirus
- Berichten: 69
- Lid geworden op: 09 mei 2008 16:01
Re: super keukens
Op geen enkel apparaten merk krijg je 100% 5 jaar garantie.Ook als je 5 jaar garantie op je keuken hebt??
Er zit altijd een coulanceregeling in. Op keukenmeubelen is het geen probleem.
Re: super keukens
zelfs niet bij siemens zie hier :
Bij miele kun je tot 10 jaar bij kopen maar dat is niet te koop bij SUPERKEUKENS
Vanaf 1 oktober 2003 ontvangt u 5 jaar garantie op apparatuur garantie. Onze garantievoorwaarden blijven dus tijdens de additionele 3 garantiejaren van kracht en u betaalt geen arbeidsloon en materiaalkosten. In het derde tot en met vijfde jaar worden bij een reparatiebezoek wel voorrijkosten in rekening gebracht.
Bij miele kun je tot 10 jaar bij kopen maar dat is niet te koop bij SUPERKEUKENS
Re: super keukens
Hallo allemaal,
Wij hebben een probleem...Wij hebben in Oktober 2005 een keuken gekocht bij superkeukens met inbouwapparatuur van Ariston. Nu is het zo dat de vaatwasser stuk is. Inmiddels al 3 maanden. Eerst begon het met de deur waarvan de scharnieren naar binnen waren gegaan (zodat de deur niet meer open kon).Gezien de (hele) hoge reparatiekosten hebben we dit zelf laten maken.Maar dat is al zo'n 1 1/2 jaar geleden.Nu is het probleem dat waarschijnlijk de electronica is doorgebrand in de deur.Ik had hem aangezet s'avonds en het begon naar verbrand plastic te ruiken.We hebben hem natuurlijk direct uitgezet.We hebben eerst gebeld met de reparatieafdeling van Ariston, maar ze vroegen (belachelijk) veel geld voor de voorrijkosten, reparateur en de reparatiekosten! We zijn terug gegaan naar Superkeukens en daar het probleem voorgelegd. Deze zou bellen met de leverancier van Ariston. Dit is gebeurd, maar de leverancier kan niets voor ons doen dan alleen korting geven op de reparatiekosten. (Tevens moesten wij ook nog eens bellen met deze leverancier om afspraken te maken, terwijl op verschillende sites (consuwijzer,etc) staat dat wij dat niet eens hoeven te doen.) Aangezien dit maar zo'n 10% is gaan wij hier niet mee akkoord. We zijn weer terug geweest naar Superkeukens en weer ons verhaal daar neergelegd ( week geleden). Ik heb al op internet een beetje rond gekeken naar wat onze eventuele rechten zijn. Hebben jullie hier misschien ervaring mee, of weet iemand van jullie wat wij het beste kunnen doen?Want we zijn het afwassen met de hand wel een beetje zat
Tevens hebben we tot op heden nog niets gehoord van Superkeukens.
Hopelijk kunnen jullie iets voor ons betekenen??
Alvast bedankt
Groeten Sute
Wij hebben een probleem...Wij hebben in Oktober 2005 een keuken gekocht bij superkeukens met inbouwapparatuur van Ariston. Nu is het zo dat de vaatwasser stuk is. Inmiddels al 3 maanden. Eerst begon het met de deur waarvan de scharnieren naar binnen waren gegaan (zodat de deur niet meer open kon).Gezien de (hele) hoge reparatiekosten hebben we dit zelf laten maken.Maar dat is al zo'n 1 1/2 jaar geleden.Nu is het probleem dat waarschijnlijk de electronica is doorgebrand in de deur.Ik had hem aangezet s'avonds en het begon naar verbrand plastic te ruiken.We hebben hem natuurlijk direct uitgezet.We hebben eerst gebeld met de reparatieafdeling van Ariston, maar ze vroegen (belachelijk) veel geld voor de voorrijkosten, reparateur en de reparatiekosten! We zijn terug gegaan naar Superkeukens en daar het probleem voorgelegd. Deze zou bellen met de leverancier van Ariston. Dit is gebeurd, maar de leverancier kan niets voor ons doen dan alleen korting geven op de reparatiekosten. (Tevens moesten wij ook nog eens bellen met deze leverancier om afspraken te maken, terwijl op verschillende sites (consuwijzer,etc) staat dat wij dat niet eens hoeven te doen.) Aangezien dit maar zo'n 10% is gaan wij hier niet mee akkoord. We zijn weer terug geweest naar Superkeukens en weer ons verhaal daar neergelegd ( week geleden). Ik heb al op internet een beetje rond gekeken naar wat onze eventuele rechten zijn. Hebben jullie hier misschien ervaring mee, of weet iemand van jullie wat wij het beste kunnen doen?Want we zijn het afwassen met de hand wel een beetje zat
Tevens hebben we tot op heden nog niets gehoord van Superkeukens.
Hopelijk kunnen jullie iets voor ons betekenen??
Alvast bedankt
Groeten Sute
