LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] disneyland parijs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Winny

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Winny »

Ik ook. Ben er al vele malen geweest. Super! En Duur? Ja, je kan het zo duur maken als je wil. Ga hier eens naar een pretpark of op een terrrasje zitten! :D
Winny

Jet

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Jet »

Een tip voor een echt goed hotel, goed eten, goed bed en even weg uit de irritaties van de disneyscene.
Kijk op internet en boek via de goedkoopste internet (korting)boekingmogelijkheid bij Novotel. Weekend is vaak nog goedkoper. Kinderen gratis op kamer van de ouders. Ontbijt moet apart betaald maar is zo goed dat je tussen de middag met iets eenvoudigs voldoende hebt. Ze hebben er eook een buitenzwembad. Let op er zijn twee Novotels, op minder dan een uur van Disney. Wij hebben die genomen die niet bij het vliegveld zit. Wij konden er 'savonds laat nog heerlijk eten. We kwamen er helemaal tot rust en we hadden de volgende dag weer echt zin in de tweede Disneydag. (Regen regen en nog eens regen maar daardoor geen echte lange rijen. Het was voor ons en de kinderen echt leuk geweest. Veel plezier in Disney.

nelson

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door nelson »

Laat het nu eens duidelijk zijn, ik heb ook helemaal geen klachten over prijzen, dat het zo duur is etc etc
Waar het mij om ging is dat ik een gegronde klacht had, nl. diefstal uit onze hotelkamer en dan niet 1x maar 2x, en dat de firma Disney gewoon niet reageert. Je vult een rapport in en er wordt gezegd dat we zsm contact met u opnemen, wat dus gewoon niet gebeurt. Na de 2e x zo'n formulier invullen heb ikzelf maar gevraagd om een kaartje met het adres van de klantenservice. Het e-mailadres wat daarop staat bestaat/bestond niet, telefoonnummers zijn niet bekend, op de site kan je ook geen info vinden, ja een mogelijkheid tot contact maar daar word 1x raar op gereageerd door een nederlandse medewerkster en daarna wordt er gewoon helemaal niet gereageerd op mijn berichten, en op mijn brieven wordt, na herhaaldelijk aandringen van het reisbureau/touroperater, eindelijk op gereageerd.
Nou ben ik absoluut geen zeikerd, maar het minste wat ik van een persoon/bedrijf verwacht is dat men het fatsoen heeft om, nadat er een bericht naar diegene is gestuurd, normaal te reageren op mijn vragen.

Of is dit zo gek gedacht van mij?

Dora

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Dora »

Joh, wat een geouwehoer over hoge kosten e.d. Ga toch eens een dagje naar Kernwasser wunderland. Vlak over de grens, € 16.50 entree, en de hele dag gratis eten en drinken, zoveel je wilt. En ze vinden het leuk daaro! En voor die prijs, laat je je nog wel eens vaker overhalen om heen te gaan ;-))

ronnepon

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door ronnepon »

wij gaan deze maand voor de vijfde keer geloof ik naar disneyland, drie van de vier vorige keren zijn we langer dan 1 dag gebleven en in het hotel werd er nooit iets ontvreemd. De eerste keer logeerden we in het disneylandhotel, toen was dat nog betaalbaar. De derde keer was het hotel verschrikkelijk, santa fe was alles behalve gezellig. Van hotel cheyenne zijn we heel tevreden en deze keer logeren we in hotel new york. New port bay club hebben we niet genomen omdat ik geen zin heb om langs heel lake disney te lopen en sequoia lodge was naar het schijnt heel ongezellig. De davy crocket ranch was al volgeboekt, spijtig want een verblijf in zo'n bungalow zou wel praktisch geweest zijn.

Disneyfan

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Disneyfan »

Ja het blijft leuk daar hè? Zijn ook al tig keer geweest.

Een Disneyfan

Christa1975
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 aug 2004 22:33

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Christa1975 »

Ik ben al tig keer naar Disney geweest en op 1 keer na heb ik in de Disneyhotels geslapen.

Bij mij is er nog nooit wat gestolen.

Als ik mijn kamer verlaat gaan alles waardelvolle spullen, dus aankopes, papieren, oorbellen,.....in mijn koffer en die gaat op slot.

Mijn kleding is niet echt intressant voor ze..hihihi.

Laat nooit spullen zo achter dan vraag je om narigheid. Waar je dat ook doet overal zullen verhalen de kop op steken over diefstal.

Ik ben zeer te spreken over Disney.
Neem bijv een kluisje bij Santa Fe...die zijn gratis. Daar deed ik mijn reispapieren ed in.

De rijen bij het ontbijt....helaas die heb je in alle hotels.
Wat ik je kan aanraden neem een ontbijt in het park. Je kan kiezen bij aankomst hoelaat je wil ontbijten, maar ook of je in het hotel of in het park wil eten.

Ik vind de hotelkamer prima. Alles zit er in wat je nodig hebt. De faciliteiten zijn ook prima.

Gast

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Gast »

Ik moet zeggen ik ben 2 keer in hotel santa fe geweest en had geen klachtenover het hotel . over diefstal ja je moet geen spullen in je kamer achter laten alhoewel een beker die zou toch niet verdwijnen zou ik zeggen . voor de verdewre rest als je het park ingaat zijn er plenty kluisjes waar je je spullen in kwijt kunt die je niet mee wil nemen. wat betreft de peijzen van het park , zeker nog niet in de nederlandse attractie parken en zo geweest??

HenkJansen

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door HenkJansen »

Ik ontdek dit topic nu pas, en ik ben benieuwd wat er allemaal gebeurd is nu we 8 maanden verder zijn... gezien de laatste post van Gery.

Hoe zit het met de kenis van Gery? heeft zij dit gelezen en aktie ondernomen?
Heeft Nelson zijn schadevergoeding gehkregen?
Of uberhaupt enig excuus?

Vertel !

HenkJansen

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door HenkJansen »

Laat maar... ihv moet ik iets verder naar beneden scrollen, dan kan ik zien dat dit topic uit meerdere pagina's bestaat :oops:

robin234

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door robin234 »

Hallo, als ik het zo allemaal lees lijkt het me dat de meeste mensen wel een leuke tijd hebben in disney. Ik ben er al 5 keer geweest en ga dit jaar rond de kerst zeker weer. De laatste keer dat ik er was hadden de kamermeisjes ook een pyjama meegenomen, waarschijnlijk per ongeluk met het verschonen van de bedden. Wij zijn toen ook verhaal gaan halen en toen kregen we te horen dat het wel goed zou komen en voor ons vertrek die pyjama terug zou zijn. Nou niet dus dus de laatste dag hebben wij maar besloten om de badjassen mee te nemen. Ze zitten heerlijk overigens. Tja ben je nou Nederlander of niet :D

josephine0705

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door josephine0705 »

Wij zijn 2x in EuroDisney geweest, je gunt ze toch het voordeel van de twijfel.
Met overnachting in Parijs.
De eerste keer viel al tegen, maar na de tweede keer wisten we het zeker: nooit meer!
Het was beide keren achterlijk druk. Geen leuke `loslopende` Disneyfiguren te bespeuren. Wel een énorm aantal souvenier- en eettenten. En bere-duur natuurlijk.
De parade? Zo goed als niets van gezien. Teveel mensen, 20 rijen dik, mét kinderen op de nek in de relatief smalle doorgangen.
EuroDisney = Euro dus niet!

Gast

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Gast »

Dan zijn jullie èèn van de weinigen die het niet leuk vonden. Dat kan! Maar hoezo alles duur? Niks duurder dan een pretpark hier.

lammers

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door lammers »

Wij zijn van 03 augustus tot en met 08 augustus 2004 naar Eurodisney geweest en hadden een "kids bunkroom" in het Holiday Inn vlakbij het Park.Het is een duur hotel maar de service is uitstekend en er is een goede shuttleservice naar het Park.De gratis shuttleservice bracht ons in 10 minuten naar het Park.De bussen reden van 's ochtends 05.30 tot na de sluiting van het park met een frequentie van 8 minuten en op een gegeven moment zelfs elke 3 minuten.
Kortom een zéér goede ervaring.

Annero

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Annero »

vervelend die verhalen te horen over Santa Fé. Ik ben er 2 x geweest, geen problemen. Tja het blijft het goedkoopste hotel, dus de meeste luxe kun je niet verw88. Trouwens, je slaapt er alleen maar.
En eten en drinken in het park is inderdaad duur. Maar ja, in welk pretpark niet?? Het ligt er ook maar weer aan waar je eet. Ga je naar Pizza Planet is het goedkoop, ga je naar Le Cechateau de cendrillon betaal je de hoofdprijs. Natuurlijk kan je wat van huis meenemen.
In de info-boekjes en in het park staat aangegeven wanneer en waar de figuren 'los' lopen. En tijdens de parade is het druk, maar ja, op tijd een plekje zoeken dus!! Ik vind het overigens altijd erg schoon in het park.
En een pretpark als disney is natuurlijk wel uniek. Sommige souvenirs vallen qua prijs ook best mee. Sommige knuffels bv. zijn heus niet duur.
Vaak zijn er aanbiedingen, bv 1 dag en nacht gratis. probeer daar op te letten.
Ik zelf ben een mega- disney fan.
Groetjes Anne

Gast

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Gast »

jullie klagen over parijs maar het park in florida zijn ze nog erger ik had een fototoestel naast me op de bank liggen een van de medewerkers pakte het en rende weg klacht en beschrijving gegeven kreeg als antwoord moet ik maar geen toestel menemen
john :cry:

Rinse Deurloo

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Rinse Deurloo »

Ik wil graag even een berichtje plaatsen over mijn reizen naar Disneyland Resort Parijs.
Ik kom al geruime tijd in Disney, ik ben er al 9 keer geweest. Ik ben zelf een hele grote disney fan. Bij mijn bezoeken heb ik inmiddels bij 3 verschillende disney hotels overnacht: Santa Fe, Sequoia Lodge en Hotel New York. Over de laatste 2 geen slecht woord te verzinnen. Geweldige hotels met geweldige service en uitstraling! Ze zeggen dat hoe duurder de hotels des te beter zijn ze. In dit geval is dat ook zeker zo! Overnachtingen zijn prijzig dat is waar!
Ik heb daar nu iets op gevonden, ik ben namelijk lid geworden van de aandeelhouders club van Disney! Gewoon 1 aandeel gekocht via Alex (van de rabobank) en een pasje aangevraagd. Nu krijg ik korting op de overnachtingen (mits telefonisch aangevraagd via het speciale aandeelhouderstelefoonnummer) en alle aankopen in Disney en de Disney Stores. Ook op het eten waarbij geserveerd wordt aan tafel (a la carte) krijg ik nu korting!
Zo worden de prijzen ook wat dragelijker!
Dan nog even wat over Santa Fe. Daar was ikzelf ook niet echt over te spreken, gelukkig niets gestolen o.i.d. maar mensen wat is het daar smerig! Ook waren er verscillende dingen kapot zoal de douchekraan, de kraan bij de wastafel en het lichtknopje van de kamer zelf... Daar wil ik dus nooit meer terug gaan! We hebben dit ook aangegeven bij de Guest Service.
De laatste 2 jaar zie ik ook dat de service in het park drastisch omlaag gaat. De mensen daar zijn onbeschofd en zeer langzaam in de bediening. Ikzelf denk dat dat komt door de bezuinigingen omdat het park nu erg verlies lijdt/ geleden heeft.
Nu is het wel zo dat ondanks dit alles ik mijzelf in een magische wereld waan terwijl ik in het park loop, alleen in Walt Disney Studio's heb ik dat gevoel niet en denk ik ook dat Disney er fout aan heeft gedaan om dit park te openen. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat mede door dit het park nu zo slecht draait! Het is jammer dat het bezuinigen nu tenkoste gaat van de service..... Ik heb nog 1 tip voor mensen die naar Disney willen gaan: probeer het Disney Halloween eens op de avonden dat Disney extra langer open is! In 1 woord: GEWELDIG!!!!!
Ik wens iedereen die van plan is naar Disney te gaan een heeeeeel prettig verblijf!

Met vriendelijke groet,
Rinse A. Deurloo :P

AK

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door AK »

Wij zijn ook regelmatig naar Disney Parijs geweest en boeken dan zelf een hotel (Golden Tulip) bij de OAD hier, in het dorpje Bussy St. Georges, wat èèn metrohalte van het park ligt en een stuk voordeliger is dan de hotels op het park.

Een heel fijn en kindvriendelijk hotel, met een heerlijk ontbijtbuffet s, morgens. Is boekbaar, zowel met eigen vervoer, alsmede ook een busarragement.

AK

Gast

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Gast »

*** disney is vervelend saai en slechte huisjes en nooit spreken ze nederlands

Gast

Re: disneyland parijs

Ongelezen bericht door Gast »

Och, mocht jij zomaar even van papa op de computer? Ga maar gauw ergens anders spelen, want dit forum is eigenlijk niet voor kindjes.

Gesloten