LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat nu?
-
Re: Wat nu?
Die kant kan het inderdaad op gaan, als je blijft piekeren, maar zoals ik het lees heb je de weg terug weer gevonden. Ik denk dat het stukje lopen je inderdaad goed heeft gedaan, om het allemaal weer wat helderder te krijgen.
Idd een vervelend bericht, maar nog niet zo erg als de problemen in de privekringen.
Je geeft zelf aan dat er zich enkele werkgevers gemeld hebben waar je man kan gaan werken, positief toch in deze tijd, zeker in de wegenbouw.
Maak je daar niet te druk om zou ik zeggen, en probeer je familie wat te steunen en enigzins te genieten van de kerst.
Je geeft zelf aan dat er zich enkele werkgevers gemeld hebben waar je man kan gaan werken, positief toch in deze tijd, zeker in de wegenbouw.
Maak je daar niet te druk om zou ik zeggen, en probeer je familie wat te steunen en enigzins te genieten van de kerst.
Klopt dat heeft ons idd goed gedaan.We hebben alles weer zo'n beetje op een rijtje.witte angora schreef:Die kant kan het inderdaad op gaan, als je blijft piekeren, maar zoals ik het lees heb je de weg terug weer gevonden. Ik denk dat het stukje lopen je inderdaad goed heeft gedaan, om het allemaal weer wat helderder te krijgen.
@ciske
Dat was een goed advies van jou,
We doen niets anders,we steunen ze waar we kunnen.bumke schreef:
-
Jawel, daar doe je goed aan. Maar vergeet jezelf niet. Daar bedoel ik mee: geef steun zoveel als je kunt, maar probeer binnen je eigen grenzen te blijven. Af en toe even afstand nemen, zoals die wandeling vanmiddag, of andere dingen, kan dan heel goed zijn.snepke schreef:We doen niets anders,we steunen ze waar we kunnen.bumke schreef:
Dat weet ik,maar ik weet heel goed wat hun nu meemaken.
@snepke
Ontslag is niet het einde van de wereld een dierbare verliezen wel. Ik heb je leren kennen als een schat van een vrouw jullie komen er wel uit. Vanmiddag is de vrouw van mijn beste vriend met spoed naar het AVL ziekenhuis gebracht...redt het waarschijnlijk niet. Vorige maand is de linkerlong van mijn partner verwijderd uitzaaiing vanuit de dikke darm kanker na 3 jaar. Rechterlong wordt in januari behandeld een paar jaar geleden mijn broer verloren.
Ik ben sterk maar zal binnenkort een terugslag krijgen. Ik was eerlijk in mijn reactie op een bepaald topic iemand te helpen dit jaar. Maar dat bleek dus fake te zijn.
Daarom heb ik besloten ook te stoppen met dit forum weet nu hoe je dat moet doen.
Ik wil jou bedanken voor je lieve reacties Chocomelk, Emmy75 en Jolijn waren ook grote favorieten van me.
Ik wens een ieder veel geluk voor 2012.
Ontslag is niet het einde van de wereld een dierbare verliezen wel. Ik heb je leren kennen als een schat van een vrouw jullie komen er wel uit. Vanmiddag is de vrouw van mijn beste vriend met spoed naar het AVL ziekenhuis gebracht...redt het waarschijnlijk niet. Vorige maand is de linkerlong van mijn partner verwijderd uitzaaiing vanuit de dikke darm kanker na 3 jaar. Rechterlong wordt in januari behandeld een paar jaar geleden mijn broer verloren.
Ik ben sterk maar zal binnenkort een terugslag krijgen. Ik was eerlijk in mijn reactie op een bepaald topic iemand te helpen dit jaar. Maar dat bleek dus fake te zijn.
Daarom heb ik besloten ook te stoppen met dit forum weet nu hoe je dat moet doen.
Ik wil jou bedanken voor je lieve reacties Chocomelk, Emmy75 en Jolijn waren ook grote favorieten van me.
Je stopt en was er nog maar net.lazylois schreef:@snepke
Favoriet? 'k Snap eerlijk gezegd niet waarom, we hebben toch amper op elkaar gereageerd, maar vind het wel leuk om te lezen.
Zo te lezen heb jij alle sterkte van de wereld nodig.
Wat erg,ik wens je echt veel sterkte toe om dit te dragen.lazylois schreef:@snepke
Als het nodig is stuur een pb ,ik ben er om je te helpen.
En wacht nog even met stoppen van dit forum,er zijn hier hele lieve mensen,die je echt willen helpen en met je meeleven.
Eigenlijk weet ik nu niet goed wat ik moet zeggen,maar als het nodig is ben ik er voor je.
Ik snap het wel,jij bent eerlijk.Jolijn schreef: Je stopt en was er nog maar net.
Favoriet? 'k Snap eerlijk gezegd niet waarom, we hebben toch amper op elkaar gereageerd, maar vind het wel leuk om te lezen.
Zo te lezen heb jij alle sterkte van de wereld nodig.
Recht voor zijn raap en geen gedraai.
Ben ik met lazylois eens.
-
Je begrijp gewoon niet waarom dat bedrijf een dergelijke boodschap aan mensen geeft vlak voor kerst. Kan het wel goed begrijpen dat je daar wakker van legt. Ik hoop dat het allemaal goed komt maar ja, zijn maar woorden. Veel sterkte gewenst van trebelski ( je weet wie er achter deze nickname zit )
Lazylois, ik zie dat je de daad bij het woord hebt gevoegd helaas. Overweeg het nog eens want je bent te zien aan jou reactie een aardig persoon en we zullen je dus gaan missen. Fijne dagen verder en een gezond 2012 voor iedereen.
Lazylois, ik zie dat je de daad bij het woord hebt gevoegd helaas. Overweeg het nog eens want je bent te zien aan jou reactie een aardig persoon en we zullen je dus gaan missen. Fijne dagen verder en een gezond 2012 voor iedereen.
Niet alleen bedrijven geven soortgelijke boodschappen voor kerst, maar ook de overheid.
Dat TS zich zorgen maakt, kan ik begrijpen, maar het staat niet vast of haar man ook daadwerkelijk wordt ontslagen.
Ik denk niet dat Snepke alleen is met haar onzekerheid, want naast haar man zijn er nog 114 mensen, die ook zo in de rats zitten.
Helemaal te zwijgen van de resterende mensen in Nederland, die misschien ook zo een brief hebben ontvangen.
Dus mijn gedachten gaan uit naar al deze mensen.
Dat TS zich zorgen maakt, kan ik begrijpen, maar het staat niet vast of haar man ook daadwerkelijk wordt ontslagen.
Ik denk niet dat Snepke alleen is met haar onzekerheid, want naast haar man zijn er nog 114 mensen, die ook zo in de rats zitten.
Helemaal te zwijgen van de resterende mensen in Nederland, die misschien ook zo een brief hebben ontvangen.
Dus mijn gedachten gaan uit naar al deze mensen.
-
Naast haar man zitten er een paar duizend zo in de rats, van wie er 115 daadwerkelijk niet bij het bedrijf verder kunnen.naast haar man zijn er nog 114 mensen, die ook zo in de rats zitten.
Die hebben een cursus gevolgd: "hoe demotiveer ik mijn personeel"
En wie weet is het wel een bewuste actie, dat verschillenden die niet ontslagen gaan worden evengoed uit zichzelf een andere baan gaan zoeken, scheelt weer voor een eventuele volgende ontslagronde, inclusief de ontslagpremie, gedoe met de vakbond, en noem maar op.
Wie zal het zeggen.
goh wat een negativiteit, snepke heeft er niks aan dat er zovelen zo zitten.
maar ook hier komt snepke doorheen, tis alleen vervelend dat alles tegelijk komt.
maar ook hier komt snepke doorheen, tis alleen vervelend dat alles tegelijk komt.
Het is: Hoe maak ik mijn personeel weer alert en gemotiveerd.witte angora schreef:Naast haar man zitten er een paar duizend zo in de rats, van wie er 115 daadwerkelijk niet bij het bedrijf verder kunnen.naast haar man zijn er nog 114 mensen, die ook zo in de rats zitten.
Die hebben een cursus gevolgd: "hoe demotiveer ik mijn personeel"
En wie weet is het wel een bewuste actie, dat verschillenden die niet ontslagen gaan worden evengoed uit zichzelf een andere baan gaan zoeken, scheelt weer voor een eventuele volgende ontslagronde, inclusief de ontslagpremie, gedoe met de vakbond, en noem maar op.
Wie zal het zeggen.
Iedereen doet toch nu zijn/haar best, om niet in aanmerking te komen.
-
Ik zou dat niet zo ervaren, eerlijk gezegd. Je krijgt hoe dan ook een klap, en onrust op de werkvloer. Ik zou me er niet door kunnen laten motiveren.
Ach daar komen idd wel overheen,je hebt gelijk met, dat alles tegelijk komt.ciske schreef:goh wat een negativiteit, snepke heeft er niks aan dat er zovelen zo zitten.
maar ook hier komt snepke doorheen, tis alleen ***** dat alles tegelijk komt.
Maar als ik dan lees ,het verhaal van lazylois, ben ik blij dat wij elkaar nog hebben en dat we gezond zijn.
En dan denk:wat zit ik nu te zeuren,moet je kijken wat lazylois nu doormaakt.
Weet je, een meelevend ,lief woordje,doet wonderen,je weet dat je dan niet alleen bent,dat er mensen aan je denken en meeleven.trebelski schreef: Ik hoop dat het allemaal goed komt maar ja, zijn maar woorden. Veel sterkte gewenst van trebelski ( je weet wie er achter deze nickname zit )
Is er al iets bekend snepke?
Nog niets gehoord?Nog geen loon gehad van periode 13.We weten nog niets.
Maar wel goed nieuws over de baby ,mag morgen naar huis,moet wel iedere week op controle,ze heeft epilepsie.
De rest is afwachten ,ze weten nog niet hoe de rest van de hersenbeschadiging zich uit.(spastisch,verstandelijk gehandicapt,verlamd)
Maar wel goed nieuws over de baby ,mag morgen naar huis,moet wel iedere week op controle,ze heeft epilepsie.
De rest is afwachten ,ze weten nog niet hoe de rest van de hersenbeschadiging zich uit.(spastisch,verstandelijk gehandicapt,verlamd)
En waneer zou dat loon betaald moeten zijn ?snepke schreef:Nog niets gehoord?Nog geen loon gehad van periode 13.We weten nog niets.