MAXIEM schreef:Isabel1
Dat wordt er dus bedoeld met het woord moderne slavernij: een medewerker iets opdragen wat onmogelijk kan worden uitgevoerd in de tijd die er voor staat en voor een prijs die (ver) onder het minimum loon ligt. En de politici in Den Haag kijken er naar en nemen een puntje kaviaar.
Maxiem.
Ja, dat riekt inderdaad naar moderne slavernij, echter..... ik heb vele reorganisaties meegemaakt en die worden voor 99% altijd ten gunste van de dienstverlening gedaan. dat er hier en daar intern wat misgaat wordt dan wat later hersteld......
Ik kan nu niet echt zeggen dat de dienstverlening erop vooruit is gegaan, toch?
Dat de postbezorgers slecht betaald krijgen, en er nog erg hard en lang voor werken moeten is een interne aangelegenheid! Moet ik het daarom slikken dat mijn post veel te laat, of zelfs helemaal niet bezorgd wordt? Ik heb er immers wèl voor betaald! (middels de gekochte postzegels)
Wat er intern fout gaat, mag NOOIT over de rug van de klant uitgespeeld worden! Ik werk ook in de dienstverlening, en hier wordt ook gereorganiseerd (in dit geval ten gunste van mijn werk) maar onze klanten mogen nooit de dupe worden van samenvoegingen of uitsplitsen van bedrijven, diensten of producten.
Ik voel me ècht zwaar gedupeerd, er zijn zelfs vrienden die nu enigszins verontwaardigd zijn omdat zij geen kaartje van mij ontvangen hebben, die wel verstuurd zijn......dit kan niet de bedoeling zijn van PostNL, en dus blijft mijn standpunt fier overeind staan........de dienstverlening van PostNL is ronduit SLECHT!