LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUON Verpest kerst

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
ronald g

Re: NUON Verpest kerst

Ongelezen bericht door ronald g »

Ze zou voor de dubbele afschrijving moeten gaan 2 x 1375 euro, zo triest een kerst geheel verknald kun je met geld eigenlijk niet goed maken. Triester is eigenlijk nog dat Ts op 2 december de sleutel krijgt en Nuon belt om de boel maar direct aan te sluiten is vragen om moeilijkheden, waarom niet eerder als je weet dat de overdracht van de woning gepland is. Eerlijk gezegd is een straf voor nalatigheid eerder op zijn plaats.

piet jagers

Ongelezen bericht door piet jagers »

ciske schreef:Typisch gevalletje misbruik van de situatie maken, kerst is door jezelf verpest elk mens krijgt eens tegenslag in het leven.

vind het netjes een bon van Nuon.
lachertje wat ciske hier zegt
tegenslag .. echt zielig
ga ergens anders wat brabbelen

piet jagers

ronald g schreef:Ze zou voor de dubbele afschrijving moeten gaan 2 x 1375 euro, zo triest een kerst geheel verknald kun je met geld eigenlijk niet goed maken. Triester is eigenlijk nog dat Ts op 2 december de sleutel krijgt en Nuon belt om de boel maar direct aan te sluiten is vragen om moeilijkheden, waarom niet eerder als je weet dat de overdracht van de woning gepland is. Eerlijk gezegd is een straf voor nalatigheid eerder op zijn plaats.
tsja miss kan niet iedereen alles weten maar jij natuurlijk wel..
ik vind een schadevergoeding wel op zijn plaats hier

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

piet jagers schreef:te goed bon vind ik veel te weinig
minimaal 1000 eurootjes :mrgreen: :mrgreen:
tenslotte 2dagen geen genot enzov wat je anders wel had gehad :mrgreen: :mrgreen:

Nieuwe titel:
p.......Verpest Forum. :mrgreen:

piet jagers

Leojes30 schreef:Ik vind ook dat je een hoop drukte maakt om niets TS

Het is idd je eigen schuld dat je zo laat inkopen doet, gaat er dan iets mis met je pasof rekening dan heb je vette pech, begrijp me niet verkeerd ik ben ook iemand die alles op het laatste moment doet, maar zal niet zeuren als het dan mis gaat..

En dat al die andere betaling ( hypotheek enzo) niet door gingen is onzin die worden niet afgeschreven tijdens de kerstdagen want dan is er geen betalingsverkeer en de dag na kerst had jij je geld terug.

Het is absoluut vervelend wat jou is overkomen, maar fouten gebeuren en daarvoor heb je een tegoedbon gekregen.

ooo ga jij nu uitmaken hoeneer ik de boodschappen voor kerst doe..

Wij werken in dit land nou eenmaal met automatische incasso's en dat gaat wel eens mis vandaar ook de mogelijkheid tot storneren, ik heb zelf bijv twee rekeningen om bovenstaand probleem te voorkomen op een rekening stort ik mijn geld wat op kan die maand en dat rekeningnr weet geen enkel bedrijf

piet jagers

piet jagers schreef:
Leojes30 schreef:Ik vind ook dat je een hoop drukte maakt om niets TS

Het is idd je eigen schuld dat je zo laat inkopen doet, gaat er dan iets mis met je pasof rekening dan heb je vette pech, begrijp me niet verkeerd ik ben ook iemand die alles op het laatste moment doet, maar zal niet zeuren als het dan mis gaat..

heeft niets met zeuren te maken heeft ermee te maken dat ik anders 2 dagen plezier had kunnen hebben .. daarnaast als jij op vakantie gaat en je vakantie valt in duigen ..ben je dan ook tevree met een iris bon

En dat al die andere betaling ( hypotheek enzo) niet door gingen is onzin die worden niet afgeschreven tijdens de kerstdagen want dan is er geen betalingsverkeer en de dag na kerst had jij je geld terug.

Het is absoluut vervelend wat jou is overkomen, maar fouten gebeuren en daarvoor heb je een tegoedbon gekregen.

ooo ga jij nu uitmaken hoeneer ik de boodschappen voor kerst doe..

Wij werken in dit land nou eenmaal met automatische incasso's en dat gaat wel eens mis vandaar ook de mogelijkheid tot storneren, ik heb zelf bijv twee rekeningen om bovenstaand probleem te voorkomen op een rekening stort ik mijn geld wat op kan die maand en dat rekeningnr weet geen enkel bedrijf

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Op 2 December 2012 heb ik de sleutels van mijn nieuwe appartement gekregen. Daarna de Nuon gebeld om stroom te regelen. Tot zover geen probleem. Nu stond ik in de winkel om kerstinkopen te doen en er stond te weinig op mijn rekening. Thuis gekeken en tot mijn verbazing heeft de Nuon precies voor kerst € 1372 euro van mijn rekening afgeschreven.
Zonder dollen is ts niet wat laat? dingen achteraf regelen getuigt niet van een goede voorbereiding. Ik acht de kans dat de afschrijving later toch terecht is zeer groot.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

coronl schreef:
Ik ben een nieuwe klant. Ik heb nog nooit eerder met de Nuon te maken gehad.
Vindt jij dan dat het compenseert? Een geheel kerstfeest af moeten zeggen?
Met die Bon kan ik mijn familie niet eens een bak koffie geven.
Wij doen ook kadootjes met kerst maar die had ik al binnen voor de dag voor kerstmis hoor, die heb ik niet op het laatste moment gehaald want je weet namelijk maar nooit denk ik dan......ziek worden of wie weet wat er kan zijn.

Ikzelf zou het net zo vervelend vinden als hoe jij dat vind maar je had toch vast en zeker wel geld kunnen lenen bij iemand zodat het kerstdiner toch door had kunnen gaan, je gaat toch niet al je familie/vrienden afzeggen door zoiets !?

coronl

Ongelezen bericht door coronl »

Chocomelk schreef:
coronl schreef:
Ik ben een nieuwe klant. Ik heb nog nooit eerder met de Nuon te maken gehad.
Vindt jij dan dat het compenseert? Een geheel kerstfeest af moeten zeggen?
Met die Bon kan ik mijn familie niet eens een bak koffie geven.
Wij doen ook kadootjes met kerst maar die had ik al binnen voor de dag voor kerstmis hoor, die heb ik niet op het laatste moment gehaald want je weet namelijk maar nooit denk ik dan......ziek worden of wie weet wat er kan zijn.

Ikzelf zou het net zo vervelend vinden als hoe jij dat vind maar je had toch vast en zeker wel geld kunnen lenen bij iemand zodat het kerstdiner toch door had kunnen gaan, je gaat toch niet al je familie/vrienden afzeggen door zoiets !?
Ik heb dat wel moeten doen omdat het diner bij mij zou zijn.

coronl

vogels schreef:
Sorry hoor, weet niet hoe oud je bent, maar erg creatief in het bedenken van oplossingen ben je niet.

Als je het wilt weten. Ik ben 27 jaar. Heb een appartement gekocht + inboedel.
Ik weet niet wat jullie hier verdienen maar na al deze uitgaven + nog een 1372 euro hou je niet veel over. Als je full time werkt en alleenstaand bent hou je ook niet veel tijd over om in te kopen.
Als je dan een diner moet voorbereiden met nog 2 euro op je rekening kan je niet veel. Sorry ik ben creatief genoeg maar dit jaar ging het helaas niet door.

De Nuon had gewoon het afgesproken bedrag moeten afboeken. Namelijk 157 euro p/m. Wat ik al behoorlijk vind voor een huishouden van 1 persoon.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

De Nuon had gewoon het afgesproken bedrag moeten afboeken. Namelijk 157 euro p/m. Wat ik al behoorlijk vind voor een huishouden van 1 persoon
Het staat je vrij het bedrag te verlagen....alleen mag je dan achteraf bij betalen, dat is dan je eigen keus.

Je merkt wel dat je zeker voor het eerst op jezelf woont geloof ik? leven is nou eenmaal duur.

je hebt je geld , plus bon gekregen ,wou je nog meer dan? fouten maken is menselijk.

piet jagers

vogels schreef:
Sorry hoor, weet niet hoe oud je bent, maar erg creatief in het bedenken van oplossingen ben je niet.
vraag me af wat jij voor figuur bent..
creatieffff ??? huh iemand heeft haar bankr geplundert
maar natuurlijk jij koopt je natuurlijk rijk voor 2 euro

piet jagers

ciske schreef:
De Nuon had gewoon het afgesproken bedrag moeten afboeken. Namelijk 157 euro p/m. Wat ik al behoorlijk vind voor een huishouden van 1 persoon
Het staat je vrij het bedrag te verlagen....alleen mag je dan achteraf bij betalen, dat is dan je eigen keus.

Je merkt wel dat je zeker voor het eerst op jezelf woont geloof ik? leven is nou eenmaal duur.

je hebt je geld , plus bon gekregen ,wou je nog meer dan? fouten maken is menselijk.

heel doodgewoon een schadevergoeding en das heel normaal vind ik

coronl

piet jagers schreef:
ciske schreef:

heel doodgewoon een schadevergoeding en das heel normaal vind ik
Mee eens. Mijn kerst is verpest. Punt. Ik ben een nieuwe klant blijkbaar en zo werkt het niet. Als Ciske genoegen mee neemt met Iris bon t.w.v. € 15 in plaats van kerst is dat haar persoonlijke mening. Ik ga er niet mee akkoord.

piet jagers

niet iedereen wil zich af laten schepen met een irisbon
en ik geef ze daar groot gelijk in :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ciske

Als Ciske genoegen mee neemt met Iris bon t.w.v. € 15 in plaats van kerst is dat haar persoonlijke mening. Ik ga er niet mee akkoord.
Ciske zorgt wel dat zij haar zaakjes goed op orde heeft en dat heb jij niet gedaan!!!

je mag de bon ook terug sturen naar Nuon hoor, zitten zij niet mee.

mijn kerst was prima :lol:

piet jagers

ciske schreef:
Als Ciske genoegen mee neemt met Iris bon t.w.v. € 15 in plaats van kerst is dat haar persoonlijke mening. Ik ga er niet mee akkoord.
Ciske zorgt wel dat zij haar zaakjes goed op orde heeft en dat heb jij niet gedaan!!!

je mag de bon ook terug sturen naar Nuon hoor, zitten zij niet mee.
ooo
soms conecties met nuon???
alles wat hier rondhangt op dit forum neemt het meestal op voor de bedrijven
(uvw telefoonm enzov )
ze zijn hier niet blij met mensen die het niet eens zijn met een bonnetje
:lol: :lol: :lol:

nevermind

@coronl

Je hebt nadat je de sleutels gekregen hebt, NUON gevraagd voor een aansluiting.
Wanneer, d.w.z. op welke datum ben je aangesloten worden?

Het is wel bijzonder, dat een energieboer zo snel geld gaat afboeken.
Wat mij dan ook verbaast, dat je pas volgend jaar de sleutel van het appartement krijgt. :?:

Op 2 December 2012 heb ik de sleutels van mijn nieuwe appartement gekregen.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 dec 2011 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

ciske

Het is wel bijzonder, dat een energieboer zo snel geld gaat afboeken
@nevermind, je moet altijd een maand vooruit betalen hoor.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 dec 2011 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

nevermind

ciske schreef:
Het is wel bijzonder, dat een energieboer zo snel geld gaat afboeken
@nevermind, je moet altijd een maand vooruit betalen hoor.
Ja, maar ik wacht op een antwoord van TS.
Op 2 December 2012 heb ik de sleutels van mijn nieuwe appartement gekregen.

Gesloten