LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Crisis treft ook Volkskrant hard!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Teunbosseman
Contacteer:

Re: Crisis treft ook Volkskrant hard!

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

sephora30 schreef:Het nieuws lezen op internet is: gratis, sneller dan een papieren krant, en geen papierverspilling :D

Maar geeft niet hoor, blijven jullie maar lekker je krantje lezen (en betalen) :mrgreen:
Als je alleen plaatsjes bekijkt is de digitale ktant ind sneller, daarmee papierverspilling is alweer tijdje achterhaald hoor --> recycling.

Gelukkig kan ik de krant betalen :mrgreen:

Teunbosseman
Contacteer:

sephora30 schreef:Het nieuws lezen op internet is: gratis, sneller dan een papieren krant, en geen papierverspilling :D

Maar geeft niet hoor, blijven jullie maar lekker je krantje lezen (en betalen) :mrgreen:
Als je alleen plaatsjes bekijkt is de digitale ktant ind sneller, daarmee papierverspilling is alweer tijdje achterhaald hoor --> recycling.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

sephora30 schreef:Een gratis klik op NU.nl en je weet alles. Kranten lopen achter de feiten aan en zijn geldverspilling.
Zullen we dat ieder voor zich laten bepalen?

@Drambuie, de actie van de krantenbezorger is natuurlijk beneden alle peil, maar jouw kop boven dit topic klopt voor geen meter.

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

Teunbosseman schreef:

15x Teun.
ik had het ook maar zag het net op tijd dus kon die anderen nog verwijderen.
Ze waren net weer aan de gang met het nakijken van de site.

Teunbosseman
Contacteer:

plumber schreef:15x Teun.
ik had het ook maar zag het net op tijd dus kon die anderen nog verwijderen.
Ze waren net weer aan de gang met het nakijken van de site.

Zag het pas bij mijzelf toen ik bij anderen zag. Kon eentje verwijderen.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Is toch goed Teunbosseman dat je je centjes weggooid aan een stukkie nutteloos papier, vooral blijven doen :lol:

Drambuie

Ongelezen bericht door Drambuie »

Trollen en veelplegers hebben vaak moeite met het herkennen en hanteren van humor!

De mensen die op mijn berichtje reageerden zijn voor meer dan 2% van het berichtenverkeer op dit forum verantwoordelijk.

:D

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Drambuie schreef:Trollen en veelplegers hebben vaak moeite met het herkennen en hanteren van humor!

De mensen die op mijn berichtje reageerden zijn voor meer dan 2% van het berichtenverkeer op dit forum verantwoordelijk.

:D

Ja de kritiek is soms moeilijk te accepteren.
Dus in feite is jou topic fake? :mrgreen:

Teunbosseman
Contacteer:

sephora30 schreef:Is toch goed Teunbosseman dat je je centjes weggooid aan een stukkie nutteloos papier, vooral blijven doen :lol:
Ik gooi niks weg hoor, het zogenaamde nutteloze papier heeft na gebruik weer andere functies veelal recyclebaar......blijf jij maar lekker apatisch naar je scherm turen dan slaik nog een bladzij om :lol:

Drambuie

Ongelezen bericht door Drambuie »

nevermind schreef:
Ja de kritiek is soms moeilijk te accepteren.
Dus in feite is jou topic fake? :mrgreen:
Het bericht is niet fake.

Het was bedoeld als grappige anekdote over deze eerlijke bezorger die door de Volkskrant in de problemen wordt gebracht en ook nog nadenkt hoe die op te lossen. In dat kader moet de kop ook worden gezien.

Ik maak me niet druk over één krant, noch over de kritiek op het nog lezen van een papieren krant.

En verder kijk ik met verbazing naar de kwaliteit en kwantiteit van de reacties.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

Drambuie schreef: En verder kijk ik met verbazing naar de kwaliteit en kwantiteit van de reacties.
Doen wij bij jou( kijken met verbazing) ook, niets bijzonders dus.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

trebelski schreef:
Drambuie schreef: En verder kijk ik met verbazing naar de kwaliteit en kwantiteit van de reacties.
:lol: :lol: de titel is al niet goed.

nevermind

trebelski schreef:

Vooral de kwaliteit van jouw opgezet topic. :lol: :lol:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik lees deze prima krant uitsluitend Online, alleen omdat het goedkoper is en ik geen zwarte armen krijg van de verse inkt.
Wel moet ik toegeven dat de Telegraaf nog meer inkt afgeeft.....

maar na bellen moeten ze nabezorging doen.
zelfs op 29 december alsnog het nieuws van 28 bezorgen.
Er zijn mensen die bepaalde dingen uitknippen.
Zo heb ik alle Collums van Youp van 't Het uit NRC.
Sinds de vaste NRC lezer overleden is dus zelf printen maar ik vind online lezen toch minder...
Gratis alleen de koppen en als je meer wilde zoals ik betaal je ¼ van normale papieren prijs voor uitgebreid online lezen.

Nu.nl is er wel maar zo beperkt.
Naast nieuws wil ik het ook graag op een bepaalde manier geschreven hebben en dat is bij nu.nl niet het geval.

Jammer van die slechte bezorger en klagen over niet nabezorging mag dus ook dus bel nog 2e keer.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Nu.nl is er wel maar zo beperkt
valt wel mee, maar er zit in die site een virus dus je moet altijd opletten.

trouwens hoe deed jij dat dan voordat er een pc kwam? zwarte arm is wel eens iets anders :lol:

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Drambuie schreef:
Ik maak me niet druk over één krant, noch over de kritiek op het nog lezen van een papieren krant.

Is opbouwende kritiek hoor. Papieren krant is duur, loopt achter de feiten aan, en is millieuverspilling.

Dus misschien je goede voornemen voor t nieuwe jaar; lekker je krantje opzeggen :lol:

nevermind

sephora30 schreef:
Drambuie schreef:

Is opbouwende kritiek hoor. Papieren krant is duur, loopt achter de feiten aan, en is millieuverspilling.

Dus misschien je goede voornemen voor t nieuwe jaar; lekker je krantje opzeggen :lol:
Krant is alleen duur, als je hem niet kunt betalen.
De krantenjongens en - meisjes, krijgen nu al een mini loon.
Iedere morgen 6 uur wordt de krant keurig gebracht, de enkele keren na, waar dan door baldadige mensen de krant gepikt wordt, en de kranten bezorger de schuld krijgt. :mrgreen:

Gesloten