plumber schreef:15x Teun.
ik had het ook maar zag het net op tijd dus kon die anderen nog verwijderen.
Ze waren net weer aan de gang met het nakijken van de site.
Zag het pas bij mijzelf toen ik bij anderen zag. Kon eentje verwijderen.
sephora30 schreef:Is toch goed Teunbosseman dat je je centjes weggooid aan een stukkie nutteloos papier, vooral blijven doen
Ik gooi niks weg hoor, het zogenaamde nutteloze papier heeft na gebruik weer andere functies veelal recyclebaar......blijf jij maar lekker apatisch naar je scherm turen dan slaik nog een bladzij om
nevermind schreef:
Ja de kritiek is soms moeilijk te accepteren.
Dus in feite is jou topic fake?
Het bericht is niet fake.
Het was bedoeld als grappige anekdote over deze eerlijke bezorger die door de Volkskrant in de problemen wordt gebracht en ook nog nadenkt hoe die op te lossen. In dat kader moet de kop ook worden gezien.
Ik maak me niet druk over één krant, noch over de kritiek op het nog lezen van een papieren krant.
En verder kijk ik met verbazing naar de kwaliteit en kwantiteit van de reacties.
Ik lees deze prima krant uitsluitend Online, alleen omdat het goedkoper is en ik geen zwarte armen krijg van de verse inkt.
Wel moet ik toegeven dat de Telegraaf nog meer inkt afgeeft.....
maar na bellen moeten ze nabezorging doen.
zelfs op 29 december alsnog het nieuws van 28 bezorgen.
Er zijn mensen die bepaalde dingen uitknippen.
Zo heb ik alle Collums van Youp van 't Het uit NRC.
Sinds de vaste NRC lezer overleden is dus zelf printen maar ik vind online lezen toch minder...
Gratis alleen de koppen en als je meer wilde zoals ik betaal je ¼ van normale papieren prijs voor uitgebreid online lezen.
Nu.nl is er wel maar zo beperkt.
Naast nieuws wil ik het ook graag op een bepaalde manier geschreven hebben en dat is bij nu.nl niet het geval.
Jammer van die slechte bezorger en klagen over niet nabezorging mag dus ook dus bel nog 2e keer.
Drambuie schreef:
Ik maak me niet druk over één krant, noch over de kritiek op het nog lezen van een papieren krant.
Is opbouwende kritiek hoor. Papieren krant is duur, loopt achter de feiten aan, en is millieuverspilling.
Dus misschien je goede voornemen voor t nieuwe jaar; lekker je krantje opzeggen
Krant is alleen duur, als je hem niet kunt betalen.
De krantenjongens en - meisjes, krijgen nu al een mini loon.
Iedere morgen 6 uur wordt de krant keurig gebracht, de enkele keren na, waar dan door baldadige mensen de krant gepikt wordt, en de kranten bezorger de schuld krijgt.