Op deze tekst was de reaktie
De Mediamarkt heeft de bewijslast binnen de 1e 6 maanden en mijn mening is dat de Mediamarkt nooit kan uitsluiten dat de externe schade niet is ontstaan terwijl deze bij Mediamark in de winkel als showmodel dienst deed.
Het is mogelijk dat de bezoekers van de Media Markt abnormaal met de notebook zijn omgegaan en het effect daarvan nu pas zichtbaar is. Ik verwacht dan ook dat de mediamark alsnog overgaat tot kosteloos herstel nu er onduidelijkheid bestaat over de aard van de afwijking
Maar ze gaan inhoudelijk nergens op in. Volgende week komt mijn vrouwtje weer terug die is jurist, ik loop tegen een enorme muur op daar. En ik heb geen zin om zo´n arm studentje over de service balie te trekken al heb ik daar diep in me hart wel zin in. Bouw natuurlijk nu wel een dosier op, mocht het tot een rechtzaak komen. Iemand een idee wat dat ongeveer gaat kosten.
Trouwens ik heb ook het rapport opgevraagd van de reparateur en kreeg dit
Zes Goes B.V.
Logistic Repair
Pearyweg 1
4462 GT Goes
Netherlands
Geachte klant,
Wij hebben uw serviceaanvraag met referentie , product Notebook (ASUS) -K73S en serienummer B7N0 ontvangen. Uw referentie:
DH / V7 / NLB
Uw serviceaanvraag wordt niet gedekt door de standaard garantiecondities. Hieronder ziet u de bijkomende kosten voor deze serviceaanvraag.
Aantal Artikel Omschrijving Prijs Totaal
1 1 18G241730104Q LCD panel broken -User Damage € 99.93 € 99.93
2 1 Repair Repair € 37.50 € 37.50
3 1 Administration Administration € 12.50 € 12.50
Total (ex BTW) € 149.93
Total (in BTW) € 178.42
Wij horen graag of u akkoord gaat met bovenstaande berekening. De factuur ontvangt u via post en/of E-mail. Zodra de betaling is voldaan, zullen wij de services
uitvoeren en uw product/onderdeel retourneren aan bovenstaand adres.
Indien u niet akkoord gaat met deze berekening nemen wij uw serviceaanvraag niet in behandeling.
Stuur een E-mail met onderwerp ...... naar adres
[email protected] indien u de foto's wil bekijken.
Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met Comserve Network Netherlands B.V. (fax: +31 73 6231127; e-mail:
[email protected]), afdeling customer
services.
Wij zien uw antwoord graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
ASUS
Zes Goes B.V.
Logistic Repair
Pearyweg 1
4462 GT Goes