LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mensen van dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Sonja »

Als het zover is, gaan we ons geld opnemen en
Deixia krijgt niets.

WAT DENKEN ZE WEL?????

ER IS NIETS VOOR JULLIE TE HALEN HOOR!!!!!

eN BIJ rINUS OOK NIET.


kLAAR.....

Gast

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Bij mij is wel wat te halen maar dan wordt dat voor jou. Eerlijk zullen we samen alles delen. Het maakt me niets meer uit. Ik krijg wat en ik geef wat.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Sonja »

hA, ik word nu dus rijker ipv armer...

Nou ja... goed dan, Rinus..


Laten we er maar om lachen he.

Als het zover is, halen we ons geld op en zeggen we,

Lets get out of here,,,,

dan gaan we naar verweggistan.

Freedom, Rinus en Sonja.

Pease.

Gast

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Alle gekheid op een stokje er is voor mij maar 1 en die woont in A'dam.

familievader
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 nov 2003 12:38

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door familievader »

marloes, je had inderdaad mijn moeder kunnen zijn als mijn vader jouw eerder had ontmoet dan mijn echte moeder. Maar ik ben wel blij dat jij mijn moeder niet bent. Want mijn echte moeder was veel slimmer. Zij is niet in het lease verhaal gestapt. Zij vond de adders onder het gras die er echter feitelijk gezien goed zichtbaar bovenop lagen.
Croos, met enige regelmaat zijn advocaten mijn tegenstanders in procedures. En met diezelfde regelmaat bijten ze in het stof en moeten zij zich in alle mogelijke en onmogelijke bochten draaien om hun klant te vertellen dat hij of zij verloren heeft. Terwijl diezelfde advocaat toch van te voren hun ervan had overtuigd een ijzersterke zaak te hebben. Een advocaat is gewoon een winkelier. Als die de waarheid vertelt over de producten die hij verkoopt raakt hij die ook aan de straatstenen niet meer kwijt. Ook bij een advocaat moet brood op de plank komen, kantoorkosten en medewerkers betaald worden. Dus zal hij of zij zijn of haar klant vertellen dat zijn zaak natuurlijk kans van slagen heeft. In elke zaak is er een winnaar en een verliezer. Echter onafhankelijk daarvan is de advocaat altijd de winnaar. Want zijn rekening krijgt hij betaald. Het zal hem of haar dus feitelijk worst zijn wat de uitslag van de procedure is. Of heeft al iemand kunnen procederen zonder dat de advocaat een voorschot vroeg of de uren die hij of zij al heeft geinvesteerd niet al afgerekend zijn. Zelfs bij het bureau voor rechtshulp moet je de 13,50 euro waarvoor ze 3 uur aan je dossier besteden vooraf betalen.
En op tv en in de krant kun je zaken fors opblazen. Door alleen maar dat te citeren wat je in je verhaal van pas komt. En de mensen in deze topics geloven alles klakkeloos wat in hun kraam te pas komt. En verketteren diegenen die de realiteit weergeven. En die realiteit is dat jullie, bij het goed doorlezen van documentatie, hadden kunnen weten dat middels een lening in een aandelenportefeuille wordt ingestapt. Nu door allerlei oorzaken, die niemand had kunnen voorzien, de koersen fors gekelderd zijn en jullie dus allemaal moeten bijbetalen inplaats van geld uitkrijgen, huilen jullie krokodillentranen. Hadden jullie ook zo ageerd indien de koersen fors hoger waren dan nu en jullie aan het eind van de contractperiode een forse uitkering tegemoet hadden kunnen zien? Geef eens eerlijk antwoord op die vraag!

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Sonja »

Oeps, vergeten....

Nou ja, zoek ik wel een ander.

Gast

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Nee Son het is over ze wil niets meer van me weten. Maar ze was het wel voor me. En jij bent heel anders. Heeft ook tijd nodig als je wilt.

Ben gewoon eerlijk.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Sonja »

Jammer Rinus,
Tussen ons is het niet amour met vuurpijlen,
met je bent een goede vriend,
en ikheb warme gevoelens voor jou.

Dat mag je geleven en ik vond het tof dat je
mee ging naar mijn advocaat.

We gaan binnenkort weer eens wat doen he.

We laten ons niet kisten en gaan gwoon door.

We zijn de overwinnaars en we gaan door tot ht einde.
en op dat einde weten we wat te doen staat.

Reeds.

Sonja.

Sonja
Berichten: 823
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:09

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Sonja »

ik ga slapen nu..
truste A.
Laat ze maar hoor..
doei doei. Soonja....

Gast

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Ik kan mijn gevoel niet uitschakelen. Daarom zeg ik ook eerlijk het heeft even tijd nodig. Jou vind ik meer dan sympathiek en we gaan binnenkort samen eens iets gezelligs doen.

Oké geef me de kans. We kunnen heel goed overweg met elkaar .

Heeft even tijd nodig.

Slaap ze.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door aert0001 »

Familievader je bent vast erg trots en zelfvoldaan en heel competitief ingesteld,
Je mag hierop met recht trots zijn, jij met jouw wijsheid en inzicht trapt niet in deze praktijken, jij doorziet deze dingen en weet dit klopt niet: dat constaterend ben je dus wel overtuigd van de rotheid van het product.

En jij bent zonder studie rechten heel wat advocaten te slim af, echt iets om trots op te zijn je word misschien en waarschijnlijk in je eigen beperkte denkpatroon de eerste rechter in Nederland die zonder opleiding noch papieren op een heel nieuwe manier recht zal spreken, wat zouden we hier nog moeten doen zonder jou wijsheid.

Mocht je de komende tijd nog iets toe willen voegen aan je onbegrensde wijsheid
Zoek dan eens in het woordenboek naar; Ethiek, moraal, narcisme, egocentrisch
Sociaal.

Suc6 Ton

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door aert0001 »

Familievader je bent vast erg trots en zelfvoldaan en heel competitief ingesteld,
Je mag hierop met recht trots zijn, jij met jouw wijsheid en inzicht trapt niet in deze praktijken, jij doorziet deze dingen en weet dit klopt niet: dat constaterend ben je dus wel overtuigd van de rotheid van het product.

En jij bent zonder studie rechten heel wat advocaten te slim af, echt iets om trots op te zijn je word misschien en waarschijnlijk in je eigen beperkte denkpatroon de eerste rechter in Nederland die zonder opleiding noch papieren op een heel nieuwe manier recht zal spreken, wat zouden we hier nog moeten doen zonder jou wijsheid.

Mocht je de komende tijd nog iets toe willen voegen aan je onbegrensde wijsheid
Zoek dan eens in het woordenboek naar; Ethiek, moraal, narcisme, egocentrisch Sociaal.

Suc6 Ton

Gast

Re: mensen van dexia

Ongelezen bericht door Gast »

Sonja die A staat voor Albert of niet :shock:

Gesloten