LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LOC

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
lotto

Re: LOC

Ongelezen bericht door lotto »

Heb ook 50.000 gewonnen en doe nu mee an de lotto. Heeft iemand een voorbeeldbrief hoe ik er op een geode manier weer vanaf kom?

iemand
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 jan 2004 15:56

Re: LOC

Ongelezen bericht door iemand »

Hallo
even een tip. als ik u was zou ik op al deze rekening nummers van loc een blokader doen. deze tegen rekening nummers van loc is(49.46.24.728)(15.36.43.390)(44.03.39.464)want ik heb namelijk gezien dat deze alle 3 de rekening nummers van hun zijn en misschien zijn het er wel meer. want wij waren er jammer genoeg ook in getuint :cry:

Pijnkeltje

Re: LOC

Ongelezen bericht door Pijnkeltje »

8) Pijnkeltje zegt: Gewoon inschrijven, meespelen met de lotto, daarna direct de machtiging intrekken en wachten op de deurwaarder. Dan een advocaat in de arm nemen, die vervolgens eerst uw prijs zal gaan opeisen via de rechter en dan pas krijgt de deurwaarder zijn geld, die natuurlijk in geen enkele verhouding staat met het geld wat u kan incasseren via de rechter.

Een 2e mogelijkheid is om met alle forumgenoten een advocaat in te huren en direct deze badgasten voor de rechter slepen en iedereen zijn prijzengeld laat betalen door de LOC.

Mochten er forumgenoten oren hebben naar plan 2, mail mij dan, ik ben graag bereid om het touw te trekken en namens ons allen de zaak aan te slingeren middels een goede advocaat.

Laten we er wat aan doen, die gasten moeten na al die jaren eens een lesje krijgen over hoe het echt hooort in ons al gepijnigd landje.

Gast

Re: LOC

Ongelezen bericht door Gast »

Lijken me allenbei slechte plannen Pijnkeltje. Als je die brieven namelijk goed leest staat er NIET in dat je € 50.000 gewonnen hebt. En dus trek je toch aan het kortste eind, maar ben je toch wat kosten kwijt.

Pijnkeltje

Re: LOC

Ongelezen bericht door Pijnkeltje »

Beste Gast,

door mensen met meningen zoals jij, komt het dat Nederland zo verrot is geworden. Iedereen klaagt steen en been, grote monden, maar ondertussen doen we dus lekker niets.

Mijn plannen zijn zeker wel verstandig, immers als je goed leest doe ik een voorstel die collectief wordt gedragen. Het kortste eind is dan verwatert en LOC heeft een dikke rechtszaak aan het stringetje.

Laat de rechter maar uitmaken wat de teksten nu die men op de brieven naar ons zend nu wel/niet inhouden. Houden ze volgens de rechter niets in, is dat oplichting.

Houd de tekst wel e.e.a. in, zal de rechter de betalingen opleggen van de prijzengelden.

Zegt de rechter dat er niets aan de hand is, dan weten we allemaal dat dit land echt naar de kloten is.

Maar nee, Gast is overmatig veel binnen alle forumonderwerpen te vinden, zegt veel, maar komt niets uit. Als je al zo aanwezig wilt zijn, help je medelanders dan, ipv alles af te kraken aan initiatieven. En als je dan al wat afkraakt, onderbouw het dan.

Pijnkeltje zegt, precedent scheppen en zorgen dat vervolgbedrijfjes als llc loc, stargames, millenium, olympics en ga zo maar door, niet meer aan de bak komen.
En ga nou niet zeggen dat er wel wat anders voor in de plaats komt, want dat is ook zo, maar de Nederlander wordt wel ff een stuk wijzer met een vette uitspraak. Ik ga er voor.

Wie nog meer? meld je aan en laten we die simpele figuren nu eens een lesje leren en zorgen dat andere niet meer zomaar de dupe van dit soort onzin worden. Welterusten zeg

Gast

Re: LOC

Ongelezen bericht door Gast »

Het gaat hier ook om een illegale loterij op http://www.stichtingdeombudsman.nl staan de brieven die je nodig hebt.

Gesloten