Pagina 3 van 3

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Geplaatst: 11 feb 2012 11:03
door CB
koho schreef:
tuinman schreef:Wellicht was de klacht binnen twee dagen opgelost omdat ze hier op het forum is geplaatst.
Da's wat ik denk. Het kostte even wat schrijfwerk maar dan heb je ook wat.
Keep on dreaming. Het was je mail die het heeft opgelost. Geen enkel bedrijf zal in zijn klantenbestand gaan uitzoeken wie Koho is of ben je daar onder je forumnaam ook bekend.

Het hele verhaal hier typen had je je kunnen besparen.

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Geplaatst: 11 feb 2012 14:38
door koho
Ik heb in mijn korte correspondentie verwezen naar dit forum, betweter. Scheelde me nogal wat geschrijf.

Ka-ristus.

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Geplaatst: 11 feb 2012 17:34
door CB
koho schreef:Mailtje gestuurd naar die gerechtsdeurwaarder, na betaling:

LS

Tot mijn stomme verbazing kennis genomen van dossiernummer xxx.
(...)

U bent slechts de tussenpersoon, dus ik verwijt u niets, maar wat de ING hier flikt vind ik buitenproportioneel. Ik heb (per datum 9-2) betaald om van verder gedoe af te zijn, maar: ik wil graag inzage in het bedrag (hoe kan het 305.20 zijn geworden terwijl de rekening eind 2009 is opgeheven, toen met een saldo van min 129? Dat saldo per feb 2009 was het laatste wat ik ooit hoorde mbt die bankrekening, op de kop af 3 jaar geleden).

Verder wil ik graag weten wie de contactpersoon mbt dit dossier bij ING is want het was fijn geweest als iemand van uw client me er de afgelopen 3 jaar op had gewezen dat dit nog speelde ... bv via een aanmaningkje, dat dit saldo opliep, en ik leg me hier dus niet direct bij neer, ondanks dat ik betaald heb (dit om van verder gedoe af te zijn).

Tenslotte wil ik u erop wijzen dat het fijn is om direct online te kunnen reageren met een inlogcode, maar er bleek ook een wachtwoord nodig en dit was niet vermeld in uw brief, zodat ik daar bijzonder weinig aan had.

Ik weet dat ik (jaren geleden) wat nalatig ben geweest met die bankrekening die ik gewoon had moeten opheffen, maar dit is krankzinnig.

Mijn week is alvast flink verpest dankzij de ING met wie ik nooit meer iets te maken wens te hebben. Geen woorden voor.

Maar ik hoop dat u me kunt helpen met de gevraagde informatie.
Bedrag (305.20) staat donderdag op uw rekening. Ik hoop dat het goed besteed wordt.

Met vriendelijke groeten
De je hebt naast bovenstaande mail en al dat getyp hier ook nog een brief geschreven, waarin je naar dit forum hebt verwezen?

Het wordt steeds mooier met jou. :lol: :lol: :lol:

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Geplaatst: 11 feb 2012 17:44
door koho
Je citeert nu mijn mail naar de gerechtsdeurwaarder, vriend. Daarna volgde mailcontact met de ING met verwijzing naar dit forum.
Duh!

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Geplaatst: 11 feb 2012 19:17
door CB
Ok die brief moest dus een mail zijn. Goed gedaan hoor. Je kunt trots zijn op jezelf.

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Geplaatst: 11 feb 2012 19:32
door koho
Jij ook CB. Onschatbare hulp op dit forum.

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Geplaatst: 11 feb 2012 19:50
door CB
Nee hoor die eer is voor jou. Dat blijkt wel uit de bijval die je hebt gehad. Het was echt jouw topic hoor. :lol:

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Geplaatst: 12 feb 2012 20:21
door __oi__
Heb dit ranzige topic diagonaal gelezen.
Hoogtepunt/dieptepunt:
koho schreef:. Mijn jongste dochter zei net schattig: "zal ik dan mijn zakgeld geven?".
Serieus: Dit post je zonder gĂȘne ?

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Geplaatst: 12 feb 2012 21:37
door cindyanne76
Waarom heb je na die brief niet even contact opgenomen met bank of gerechtdeurwaarder? Ik snap gewoon niet waarom wel meteen zo'n topic plaatsen op het forum over iets wat misschien meteen rechtgezet had kunnen worden!

Re: ING stuurt na 3 jaar stilte gerechtsdeurwaarder

Geplaatst: 13 feb 2012 13:58
door GJvdZ
Jefdus schreef: Klagen op bedrijven is prima hoor, maar op den duur heb je als consument natuurlijk ook gewoon verantwoordelijkheden
Het gaat nog wat verder: het betreft hier een bedrijf van TS (dus eigenlijk hoort deze discussei hier helemaal niet thuis). Van een bedrijf mag je toch zeker verwachten dat die de administratie op orde heeft. Zo niet, dan is het niet verbazingwekkend dat het bedrijf van TS niet van de grond is gekomen.....