LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oplichting met gratis pup

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Oplichting met gratis pup

Ongelezen bericht door ciske »

ltje schreef:Beste ++antonh,

Ik moet zeggen dat JIJ ECHT OP JE WOORDEN moet passen. En niet met modder moet gooien met je opmerking: "Je kunt wel merken dat Ilje echt niet veel gewend is"?

EFFE DIMME ZEG! Dit is een forum waar ieder zo ze menig mag zeggen. Maar niet om ander onderuit te halen. ZEG ERG LAAG BIJ DE GROND HOOR.

Maar goed. Hierbij laat ik het maar. Want deze discussie is op deze manier niks waard. En je komt zo ook niet ver.

Jij blaast echt hoog van de toren met dit soort termen!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Oplichting met gratis pup

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ltje schreef:Beste ++antonh,

Ik moet zeggen dat JIJ ECHT OP JE WOORDEN moet passen. En niet met modder moet gooien met je opmerking: "Je kunt wel merken dat Ilje echt niet veel gewend is"?

EFFE DIMME ZEG! Dit is een forum waar ieder zo ze menig mag zeggen. Maar niet om ander onderuit te halen. ZEG ERG LAAG BIJ DE GROND HOOR.

Maar goed. Hierbij laat ik het maar. Want deze discussie is op deze manier niks waard. En je komt zo ook niet ver.
Uhhh :?: :?: :?:
ltje schreef:Beste Allemaal,

Best dat ieder hier goed kan zijn voor de dieren. En natuurlijk zijn er ook fokkers die goed zijn voor hun dieren. RUSTIG MAAR!!!

Maar het is wel lastig om het kaf van het koren te scheiden!!!

Maar goed iedereen is hier nog al snel aan gebrand. Welk forum onderwerp dan ook.

Dus stop ik met deze onzinnig heden van wel en niets.

Ieder moet je zo in z'n waarde laten.

++antonh
Berichten: 171
Lid geworden op: 20 okt 2011 22:06

Re: Oplichting met gratis pup

Ongelezen bericht door ++antonh »

@Ije,

alsje het over effe dimmen hebt!
ltje schreef:Mensen,

KOOP NOOIT EEN HOND ZOMAAR VIA WAT VOOR SITE!!!!!
Koop nooit een hond via marktplaats of welke internet site dan ook.
ALLEMAAL HANDEL! Zieke dieren, ect.
JAMMER dat er nog steeds mensen zijn die daarop kopen. ZO HOU JE DIE **** HANDEL IN STAND.
Jammer.
Iedereen mag zijn mening geven he?
Jij maar anderen ook.
En als je het er niet mee eens ben dan is het maar zo.

ltje
Berichten: 19
Lid geworden op: 02 apr 2006 15:26

Re: Oplichting met gratis pup

Ongelezen bericht door ltje »

++antonh,

Tuurlijk mag ieder z'n mening hebben dat schreef ik ook.

Maar ik bedoel je opmerking van " Ilje echt niet veel gewend is".

Dat gaat me te ver. En heeft niets met het onderwerp te maken. Je richt het op de persoon zelf en niet op die z'n mening.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Oplichting met gratis pup

Ongelezen bericht door Chocomelk »

ltje schreef:++antonh,

Tuurlijk mag ieder z'n mening hebben dat schreef ik ook.

Maar ik bedoel je opmerking van " Ilje echt niet veel gewend is".

Dat gaat me te ver. En heeft niets met het onderwerp te maken. Je richt het op de persoon zelf en niet op die z'n mening.
Jij richt het ook op oa marktplaats !

rotterdam56
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2013 15:10

Re: Oplichting met gratis pup

Ongelezen bericht door rotterdam56 »

Vandaag 30 mei 2013 is dit nog steeds gaande op Hondenmarktplaats. Ik heb het onderzocht en contact gezocht met o.a. Shawner Sharp uit Zwijndrecht om een labrador puppy te krijgen. De advertenties op HM zijn voor ieder puppy hetzelfde opgesteld wat al zeer vreemd is. Als je contact maak krijg je direct een lang verhaal in slecht Nederlands terug. Daarna kwam het 2e emailtje ineens uit de UK. ook weer in zeer slecht Engels opgesteld dat is al een teken. Ze willen € 100 transportkosten wat op zich wel logisch is, maar ik ga ze nu ook een e-mail sturen om te zeggen dat ik een vriend heb in London die de pup op komt halen, kijken wat ze zeggen. Zal wel niets meer horen.

Ik heb contact gezocht vandaag ook met HM om deze advertenties aub te verwijderen, als zij begaan zijn met honden doen zij dit. Het is niet moeilijk voor hen om al deze zelfde advertenties te vinden. Het is te mooi om waar te zijn.
Wij gaan zelf een hondje adopteren uit Spanje hoop dat dit goed gaat.

Dus voorzichtigheid is geboden. Jammer dat deze lui bestaan.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Oplichting met gratis pup

Ongelezen bericht door ciske »

Wij gaan zelf een hondje adopteren uit Spanje hoop dat dit goed gaat.
Ach nee he? wel goed bekeken bij welke stichting? Heb je de ellende gelezen over stichtingen? google maar eens.

Gesloten