![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] loterij 100 deelnemers?
-
Re: loterij 100 deelnemers?
Ik heb vandaag een telefoontje gehad met hetzelfde verhaal. 100 uitverkorene
voor wie 30 loten worden aangekocht door het servicebureau met gegarandeerde winners (uitbetalingen) ze wilden mijn emailadres, gironummer (dat ik dus niet wilde geven) boze man, die mij bekrompen vond. Ben ik blij dat ik nee heb gezegd, na forum tros radar gelezen te hebben. Je kunt echt beter bij de staatsloterij terecht.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ik ben vandaag gebeld voor deze vorm van lotterij. En het stinkt. Vooral nu ik dit allemaal lees. Ze hadden me vanmorgen gebeld en ik heb geen toezegging gedaan (ook geen bankrekening doorgegeven). Ik dacht ff internet doorzoeken. En ja hoor... bij tros radar forum. Ik ga het ze zo dadelijk zeggen. Ze bellen me zo terug... tenminste... als ze durven. Ik was behoorlijk niet onder de indruk. Ik kreeg gegarandeerd een auto BMW (ik mocht kiezen) en een computer en een ijskast. Dat was allemaal gegarandeerd. Daarnaast vroegen ze ook naar mijn geboortedatum ter controle.... maar er valt volgens mij niets te controleren want dat hebben ze zelf niet eens. Ik heb het wel gegeven maar achteraf (Ze herhaalde aan de telefoon mijn geboortedatum op een manier waardoor ze zich zelf prijs gaf dat ze het geeneens had) denk ik "s h i t". Maar goed ff afwachten op hun telefoontje ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hallo,
ik ben net gebeld met een verborgen nummer ! Er werd gevraagd naar mijn echtgenote ( naam kennelijk bekend ) Toen ik zei dat zij afwezig was en ik vroeg waar het precies omging werd de VERBINDING verbroken !!!!!
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
ik ben net gebeld met een verborgen nummer ! Er werd gevraagd naar mijn echtgenote ( naam kennelijk bekend ) Toen ik zei dat zij afwezig was en ik vroeg waar het precies omging werd de VERBINDING verbroken !!!!!
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Vandaag was Papendrecht aan de beurt..
ik werd gebeld door serviceburo 300 dat ik een prijs gewonnen had ....
300 loten gegarandeerd prijs , wel moest ik eenmalig een bedrag betalen om de loten te ontvangen..
Er worden gegevens van je gevraagd , NIET OP REAGEREN ....!!!!!
ALLEMAAL NEP
ik werd gebeld door serviceburo 300 dat ik een prijs gewonnen had ....
300 loten gegarandeerd prijs , wel moest ik eenmalig een bedrag betalen om de loten te ontvangen..
Er worden gegevens van je gevraagd , NIET OP REAGEREN ....!!!!!
ALLEMAAL NEP
En vandaag is denhaag aan de beurt. 100 geselecteerden en 300 prijzen die zijn blijven liggen maar wel uitgedeeld moesten worden, geldprijzen, auto's, reizen het kan niet op. En maar vissen naar je gegevens en als je dan aangeeft het niet e vertrouwen riedelt de telefoniste opnieuw haar verhaal over serviceburp 300 en hun goede bedoelingen!!!! Wel even 24,95 betalen, want ja, als die gewonnen auto naar je toe gebracht moet worden moet dat ergens van betaald worden hè!!!!,
Niet intrappen dus, allemaal nep!!!!!!
Niet intrappen dus, allemaal nep!!!!!!
-
Volgens mij ben ik nog niet goed wakker, maar als ik het goed lees, gaat het toch om 24,95 per persoon? Mag ik vragen hoe je aan die 74,85 komt? Want als ik het goed begrijp, betaal je voor die zogenaamde 300 loten die 24,95....?witte angora schreef:Gemiddeld 74,85 per persoon, als alle loten verkocht worden. En wat is die gegarandeerde prijs?buiter123 schreef:vrijdag werd ik gebeld door een bedrijf die je 300 loten aanbied in een loterij waar maar 100 mensen aan mee mogen doen.gegarandeerd prijs.en je moet 24,95 betalen om eenmalig mee te mogen doen.ze zeiden dat het bedrijf is gevestigd in den bosch.wie heeft er ook ervaring met dit telefoontje en/of loterij?
-
- Contacteer:
Ik ben zojuist ook gebeld, dat ik samen met 100 buurtbewoners ben geselecteerd voor mooie prijzen ![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Kennelijk lopen de inkomsten terug of zo - geen idee hoe ze aan mijn nummer komen.
Maar, wees alert - ze bellen weer.
Erg onduidelijk via een of andere ruis lijn - waardoor ik de naam van het 'bedrijf' niet goed kon verstaan - het kan dus zijn dat ze een nieuwe naam hebben.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Kennelijk lopen de inkomsten terug of zo - geen idee hoe ze aan mijn nummer komen.
Maar, wees alert - ze bellen weer.
Erg onduidelijk via een of andere ruis lijn - waardoor ik de naam van het 'bedrijf' niet goed kon verstaan - het kan dus zijn dat ze een nieuwe naam hebben.
Huidige naam Anabelwins
Zelfde verhaal, argumenten en prijs. Wees gewaarschuwd.
Beweren dat anderen hun concept hebben gestolen en onbetrouwbaar zijn, hun naam verpest. En datzi j veel dankbare winnaars hebben.
Ook dat was exact hetzelfde verhaaltje in februari 2014 toen ze net waren begonnen.
Net begonnen en d an al maanden dankbare winnaars? Klopt niet he als zij nieuw zijn. Dus voortzetting bedrijf onder nieuwe naam.
Al sta je in belmenietregister dan vinden zij dat je toch mag worden gebeld omdat je op internet zit.
En ben je dom en krijg je meer gescheld naar je hoofd als je dat niet had begrepen.
Dus: niet geïnteresseerd, hang op, bel Consuwijzer en Radar. Boem. Waarschuw iedereen.
Zelfde verhaal, argumenten en prijs. Wees gewaarschuwd.
Beweren dat anderen hun concept hebben gestolen en onbetrouwbaar zijn, hun naam verpest. En datzi j veel dankbare winnaars hebben.
Ook dat was exact hetzelfde verhaaltje in februari 2014 toen ze net waren begonnen.
Net begonnen en d an al maanden dankbare winnaars? Klopt niet he als zij nieuw zijn. Dus voortzetting bedrijf onder nieuwe naam.
Al sta je in belmenietregister dan vinden zij dat je toch mag worden gebeld omdat je op internet zit.
En ben je dom en krijg je meer gescheld naar je hoofd als je dat niet had begrepen.
Dus: niet geïnteresseerd, hang op, bel Consuwijzer en Radar. Boem. Waarschuw iedereen.
-
hallo,
Ik ben ook benaderd door dit bedrijf.ze vroegen om me rekeningnummer.toen ik dit weigerde,werden ze heel bereigend,en dreigde met de rechtbank,en incasso koste die hoog op liepen.door dat ik in paniek raakte door dit alles heb ik met me lompe kop me rekening nummer gegeven.hierop heb ik contact gezocht met de politie en de bank.
zijn er mensen die net als mij hierin getrapt hebben,en kan mij vertellen wat er verder gebeurt?
Ik ben ook benaderd door dit bedrijf.ze vroegen om me rekeningnummer.toen ik dit weigerde,werden ze heel bereigend,en dreigde met de rechtbank,en incasso koste die hoog op liepen.door dat ik in paniek raakte door dit alles heb ik met me lompe kop me rekening nummer gegeven.hierop heb ik contact gezocht met de politie en de bank.
zijn er mensen die net als mij hierin getrapt hebben,en kan mij vertellen wat er verder gebeurt?
-
bij mij dreigde ze met een rechtzaak,en incassokoste die heel hog op konden lopen.macadamia schreef:Echt ik ben net ook gebeld door Winners. Kan het bedrijf dat zichzelf een servicebureau vind niet vinden op internet. Eerst belde een meisje en deze las het hele rideltje zo snel op dat ik niet eens hoorde wie ze was en wat ze nu eindelijk wilde.
Beleefd gebleven prettige dag gewenst maar wel bedankt.
Werd ik door de leidinggevende gebeld.
Deze was heel volhardend. pfff werd er moe van.
Efin ze wilde vanalles weten. Bij de geboorte datum bleef ze maar aandringen om deze te geven. Want ik was 1 van de honderd mensen die ze belden en die waren uitgelood (Ik geloof niet dat je van 100 mensen kunt leven om deze te bellen) Daarna wilde ze mijn bankrekeningnummer.
Ik weigerde en zei duidelijk dat ik niet mee wilde doen. De leidinggevende dame bleef doorgaan. Door deze dominante houding ben ik bang dat er veel mensen toestemming gaan geven.
Ik heb opgehangen daar mijn woorden niet binnen kwamen bij mevrouw.
Kan ook bijna niet daar ze zichzelf heel graag hoorde praten.