LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mistersuper Superslecht!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
olaf79

Re: Mistersuper Superslecht!

Ongelezen bericht door olaf79 »

ireneb schreef:Ik heb echt zoooo genoeg van Mistersuper, zij weigeren gewoon om ook maar één stap in mijn richting te doen.

Volgens Consuwijzer:
Koopt u een product via internet, telefoon, fax of via een bestelbon uit
> een catalogus? En besluit u binnen zeven werkdagen dat u het product toch
> niet wilt kopen? Dan hoeft u alleen de kosten voor het terugsturen te
> betalen…

> *U krijgt de bezorgkosten terug*
> Hebt u bezorgkosten betaald om het product thuis afgeleverd te krijgen?
Dan krijgt u dit bedrag weer terug.Volgens Mistersuper valt mijn product hier niet onder omdat ik het product niet ongebruikt, compleet en origineel verpakt kan retourneren. Ja, dat heb ik tijdens de eerste melding dus al doorgegeven he. Die discussie hadden we al eerder gevoerd. Want hoe kan ik nu beoordelen of een product werkt als ik het niet eens aan mag zetten?

Ik ‘mag’ de plaat terugzenden op mijn kosten. Zij leggen hem dan voor aan de fabrikant. Zij gaan niet akkoord met mijn voorstel om de plaat door een onafhankelijke derde te laten beoordelen. Dit heb ik voorgesteld omdat ik natuurlijk 0,0 vertrouwen heb in een objectief oordeel van hun kant.

Als de plaat inderdaad als defect geleverd wordt bestempeld (wat dus nog maar de vraag is of zij werkelijk zo fideel zullen zijn om dat toe te geven ... NOT), dan krijg ik mijn geld niet terug.
Nee. Dan gaat Mistersuper zich beraden over een ‘passende’ oplossing. ‘Passend’ voor wie, vraag ik mij dan af. :roll:

Kortom, hoe ik het ook wend of keer, door het terugzenden van de plaat word ik nog eens op extra onkosten gejaagd. En ik schiet er helemaal niets mee op.

O ja, ik kon de plaat ook komen brengen… Knap hoor als je weet waar ik woon. Alleen voor de benzinekosten kan ik al een nieuwe kookplaat kopen. :mrgreen:
Waarom nu niet een stap in mijn richting doen en zeggen 'de verzendkosten betalen wij terug, het is al vervelend genoeg'. Maar nee hoor.

Ik heb me nu genoeg geërgerd en hou er mee op. Ik adviseer iedereen dringend om niet bij deze bijzonder ‘super’ klantonvriendelijke organisatie te kopen.
Nogmaals: u had beroep moeten doen op de garantie en niet op uw zichttermijn. Door het inroepen van garantie waren alle kosten voor herstel of vervaning voor de verkoper.

ireneb

Ongelezen bericht door ireneb »

Dan blijf ik nog steeds van mening dat Mistersuper zich heel wat coulanter op had kunnen stellen.
Dit heeft mij -afgezien van alle extra onkosten- ook behoorlijk wat ergernis gekost. :(

ireneb

Ongelezen bericht door ireneb »

@ Maxiem
Sorry Maxiem, zie nu pas jouw reactie.
Bovendien kun je natuurlijk ook op alle consumentenfora en in je netwerk je ervaringen met dit shopje plaatsen en vertellen.
Vandaar dat ik vandaag de stand van zaken maar weer even meld.

De verkoper heeft blijkbaar niet door, dat hem dit akkefietje veel omzet en winst scheelt, omdat dit draadje hoog in Google terecht komt.
Nee, Mistersuper is niet echt superslim. :lol:
Veel potentiële klanten zullen nu liever een blokje omlopen en hun bestelling voor de zekerheid maar bij een andere shop plaatsen.
Vind je het heel raar als ik dat helemaal niet erg vind? :wink:

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Gesloten