LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er een zieke hond uit Lathum gekocht
Re: Wie heeft er een zieke hond uit Lathum gekocht
en weet je waarom Erik een opblaaspop nodig heeft
omdat ik totaal niet opgewonden raak van hem
ik wil geen s*x en dus hebben wij deze oplossing gevonden
omdat hij nu stuk is hebben we een ana*lvibo gekocht
kan ik hem vanachter geven wat hij wil
omdat ik totaal niet opgewonden raak van hem
ik wil geen s*x en dus hebben wij deze oplossing gevonden
omdat hij nu stuk is hebben we een ana*lvibo gekocht
kan ik hem vanachter geven wat hij wil
waar slaat dit allemaal nog op kan hier geen slotje op?
Ach dit is waarschijnlijk zo'n broodfokker die niet wil dat er negatieve verhalen over broodfokkers naar buiten komen. Deze mensen gaan zo ver dat ze namen aan gaan nemen van degene die posten. Dat is gewoon duidelijk. Zo iemand wil graag een slotje op zo'n discussie. Vandaar die reaktie's!! Tros Radar, gewoon openhouden deze discussie !! En als het even kan die faker zijn berichtjes verwijderen!
van mij mag er een slot op al die discussies over broodfokkers en handelaren
het is toch 1 pot nat waarom moeten er dan zoveel topics over zijn
het is onoverzichtelijk en gaat over 1 ding
als we deze topics al niet kunnen bundelen tot 1 dan kunnen we die gemene broodfokkers al helemaal niet aanpakken
het is toch 1 pot nat waarom moeten er dan zoveel topics over zijn
het is onoverzichtelijk en gaat over 1 ding
als we deze topics al niet kunnen bundelen tot 1 dan kunnen we die gemene broodfokkers al helemaal niet aanpakken
Hier ook een medewerker van een asiel in nederland de grooste probleem gevallen die wij tegen komen met slechte en zieke honden komen toch bij de BROODFOKKERS vandaan. mensen die daar een hond halen houden zulken broodfokkers in leven want het is toch zielig z'n klein lief ziek hondje en nemen het mee zonder er over nagedacht te hebben waar ze aan beginnen het diertje is of wordt ziek is vaak bang onzindelijk en vormt dus een probleem en waar denken jullie waar ze met dat probleem gaan doen zelf oplossen? dacht het dus niet dump het maar in het asiel zijn wij er weer vanaf.
ik heb nu zelf 2 grote in beslagnames mee gemaakt en dan praat ik over een hond of 50 volwassen en pups die in hun eigen stront zitten dode dieren gevoerd krijgen en nooit buiten komen alleen als er dus mensen voor zijn worden ze schoongemaakt en naar buiten gehaald en verkocht aan een agerloos nieuw baasje die dus hiermee dit soort praktijken in leven houd.en dan worden ze ook nog vaak verkocht als zogenaamd stamboom hond voor een paar honderden of zels duizenden euro's en krijgen een eenvoudig lullig papiertje mee omdat ze toch noet weten hoe dat er uit ziet.
ik heb nu zelf 2 grote in beslagnames mee gemaakt en dan praat ik over een hond of 50 volwassen en pups die in hun eigen stront zitten dode dieren gevoerd krijgen en nooit buiten komen alleen als er dus mensen voor zijn worden ze schoongemaakt en naar buiten gehaald en verkocht aan een agerloos nieuw baasje die dus hiermee dit soort praktijken in leven houd.en dan worden ze ook nog vaak verkocht als zogenaamd stamboom hond voor een paar honderden of zels duizenden euro's en krijgen een eenvoudig lullig papiertje mee omdat ze toch noet weten hoe dat er uit ziet.
kennelijk niet, anders had je die opblaaspop niet nodig gehad
het fiet dat je hem met 2 x al lek had geeft al wel te denken dat je maar een pinnig iel mager pikkie hebt
het fiet dat je hem met 2 x al lek had geeft al wel te denken dat je maar een pinnig iel mager pikkie hebt
Hallo Allemaal,
Effen een vervolgverhaal over een broodfokker. Iemand had een advertentie gezet over Faunaland Medemblik. Frans Buldogje gekocht,
hartstikke ziek, hoge dierenartsrekeningen enz. enz. Ik mailde met haar hoe het met haar hondje ging en was erg benieuwd of het dogje het zou halen of niet. Tot mijn hele grote verbazing zie ik dat het baasje
een week later dit zieke hondje opnieuw aanbied op marktplaats, met een leuke puppiefoto. Ze zegt niets over de ziekte e.d. van het hondje.
Ze reageerde niet meer op mijn emails .
NOu mijn broek zakte af om het maar plat te zeggen. Deze bazin is in mijn ogen net zo rot als die gasten waar de hond vandaan kwam.
Dit wou ik even kwijt.
Groetjes
Effen een vervolgverhaal over een broodfokker. Iemand had een advertentie gezet over Faunaland Medemblik. Frans Buldogje gekocht,
hartstikke ziek, hoge dierenartsrekeningen enz. enz. Ik mailde met haar hoe het met haar hondje ging en was erg benieuwd of het dogje het zou halen of niet. Tot mijn hele grote verbazing zie ik dat het baasje
een week later dit zieke hondje opnieuw aanbied op marktplaats, met een leuke puppiefoto. Ze zegt niets over de ziekte e.d. van het hondje.
Ze reageerde niet meer op mijn emails .
NOu mijn broek zakte af om het maar plat te zeggen. Deze bazin is in mijn ogen net zo rot als die gasten waar de hond vandaan kwam.
Dit wou ik even kwijt.
Groetjes