snepke schreef:chaotfizje2 schreef:
Hoi snepke,
Ik wil toch even melden, het is heel vreemd, maar ineens zijn de meer dan 50 downloads van Zylom van mijn harde schijf verdwenen zonder dat ik er ook verder maar iets aan gedaan heb!? Rara,
Huh??
Daar snap ik niets van,eerst kon je ze niet verwijderen en nu verdwijnen ze zomaar.
Heb jij je computer opnieuw geinstalleerd?Dan zijn ze ook weg
Nee, ik heb nog helemaal niks gedaan, zelfs niet opnieuw geprobeerd om ze te verwijderen! Ik vraag me af in hoeverre ze in mijn pc kunnen komen, is dit ook hacken. en iedere keer maar zeggen dat het aan mijn pc en firewall ligt. Hij is steeds volledig beschermd, dat heb ik nagekeken.
Ik moest deze tekst opnieuw beginnen omdat ik hem per ongeluk wegklikte. Eerst waren mijn leestekens goed, vraagteken, aanhalingstekens enz. Halverwege was ineens alles in de war. dit is mijn vraagteken nu =,dit de aanhalingstekens ^|.
Voor de lol even de rij van 1 / backspace±, moest dubbele punt zijn, @1234567890/°, ~ met shift §!"#$%&_()'?
Ik denk dat het nu écht wel tijd wordt om alles er af te gooien, maar ik weet nu in ieder geval wel waar mijn ?~zit, shift en de 2 toetsen vóór backspace, alleen shift met de 1 na laatste doet niks.
Oke, ik heb mijn gal-lol weer kunnen delen. Ik ben benieuwd wat er gebeurd.gr.