Dus, ondanks dat je aangifte hebt gedaaan, en ondanks dat Online een kopie hiervan heeft ontvangen, willen ze toch incasseren, via IJ?irmpys schreef:heb precies hetzelfde meegemaakt op mn adres.
ook het bedrijf Online.
ben afgesloten door kpn konden mij niet meer aansluiten, ben overgstapt naar ziggo.
er zijn bij mij nota bene op 2 fictieve namen internetaansluitingen aan gevraagd.
de eeste onder de naam Jjannok ben ik op afgesloten heb toen aangifte bij de politie gedaan en deze naar Online verstuurd. Ook de 2e naam let op Sidius Lazer daar was een pakketje van aan de deur gekomen gelijk terugestuurd ook van Online Dus 2 fictieve namen op 1 adres.
Nu heeft online Intrum Justitia ingeschakeld . Het bedrag van ruim 1100 euro moest vandaag betaald zijn anders komt de Deurwaarder.
Ik zal zeggen laat maar komen heb van alle brieven en natuurlijk de aangifte kopies van een heel dossier dus. Al met al ben ik er nu al ruim een jaar mee bezig.
Ik zou in deze ook aangifte doen tegen Online - dit is gewoon afpersing/bedreiging.
IJ hoef je niet op te rekenen trouwens (zie diverse overige topics) - die kunnen maar een ding vertellen "u moet betalen".
Als extra tip:
Maak een overzicht van alle kopieerkosten, portokosten en belkosten, en tijd die je hiermee kwijt bent - en stuur Online een rekening hiervan.
Men had kunnen weten - door de aangiftes - dat deze vordering onzin is, maar kiest er toch voor jou ermee lastig te vallen. Jij hoeft hierdoor geen schade te lijden.