Pagina 3 van 4

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 25 mar 2013 22:11
door ciske
Koster87 schreef:
vogels schreef:
Ja aan de kabels ligt het niet omdat we wel beeld hebben via aneloog. Dus het probleem ligt wel bij ziggo en niet bij ons.
Duidelijk geen enkele kennis van zaken!

Nee heb ik misschien ook niet maar heb je wel eens van typefouten gehoord.

Koster , vraag het eens op dit forum.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/4

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 25 mar 2013 22:13
door bprosman
gebel bleek dat het kastje aan de muur van ziggo ( versterker ) mogelijk kapot is en daardoor dus geen digitale tv kunnen kijken.
Bedoel je de aansluiting (AOP) (in de meterkast ? ) Een versterker is namelijk nooit van Ziggo. Een splitter zou ook nog kunnen.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 25 mar 2013 22:24
door nevermind
bprosman schreef:
gebel bleek dat het kastje aan de muur van ziggo ( versterker ) mogelijk kapot is en daardoor dus geen digitale tv kunnen kijken.
Bedoel je de aansluiting (AOP) (in de meterkast ? ) Een versterker is namelijk nooit van Ziggo. Een splitter zou ook nog kunnen.
Hoezo is een versterker nooit van Ziggo?


Uw vraag: Hoe installeer ik een breedbandversterker voor interactieve televisie?

Bij een Cisco interactieve recorder ontvangt u standaard een breedbandversterker in het installatiepakket.
De breedbandversterker zorgt ervoor dat de kwaliteit van de retoursignalen geborgd is, zodat u volledig gebruik maakt van de interactieve mogelijkheden. De breedbandversterker sluit u aan op de hoofdaansluiting. De meest voorkomende plaatsen van de hoofdaansluiting zijn de woonkamer en meterkast.
Meer informatie over installatie en het gebruik van interactieve televisie vindt u op Aansluiten en Activeren.

Heeft u een Humax iRHD-5100C, iHDR-5200C, iHDR-5300C of Samsung 7140 Digitale HD recorder? Die maakt u heel gemakkelijk interactief zonder een breedbandversterker.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 25 mar 2013 22:26
door bprosman
Yep, je hebt gelijk, bij de interactieve diensten komt deze mee.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 08 jan 2014 15:19
door thegeefox
Ik heb inmiddels me ziggo abbonement opgezegd, alleen mijn nieuwe provider heeft verzuimd om alle abonnementen af te sluiten. Ik gebeld met 0900 1884 a €0.10 per minuut, alle menu's en doorschakelingen 22 minuten gebeld om alles stop te zetten in plaats van alleen telefonie. Kost nog een maand opzeg termijn... totaal 2 maanden met dubbele kosten..

Vraag je aan de telefoniste waarom het zo lang duurt... U had ook een ander keer terug kunnen bellen wanneer we het niet zo druk hebben. U HEEFT ZELF BESLOTEN OM ZOLANG TE BLIJVEN BELLEN.
:x

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 08 jan 2014 15:27
door bprosman
alleen mijn nieuwe provider heeft verzuimd om alle abonnementen af te sluiten
Waarom mopper je dan op Ziggo ?
In je Ziggo tijd kon je gratis met 1200 bellen.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 08 jan 2014 17:41
door ciske
bprosman schreef:[
Waarom mopper je dan op Ziggo ?
In je Ziggo tijd kon je gratis met 1200 bellen.

Die tijd heeft TS achter zich gelaten, dus wat doet dit er toe?

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 08 jan 2014 17:49
door Ulbe
nevermind schreef:
bprosman schreef:
gebel bleek dat het kastje aan de muur van ziggo ( versterker ) mogelijk kapot is en daardoor dus geen digitale tv kunnen kijken.
Bedoel je de aansluiting (AOP) (in de meterkast ? ) Een versterker is namelijk nooit van Ziggo. Een splitter zou ook nog kunnen.
Hoezo is een versterker nooit van Ziggo?


Uw vraag: Hoe installeer ik een breedbandversterker voor interactieve televisie?

Bij een Cisco interactieve recorder ontvangt u standaard een breedbandversterker in het installatiepakket.
De breedbandversterker zorgt ervoor dat de kwaliteit van de retoursignalen geborgd is, zodat u volledig gebruik maakt van de interactieve mogelijkheden. De breedbandversterker sluit u aan op de hoofdaansluiting. De meest voorkomende plaatsen van de hoofdaansluiting zijn de woonkamer en meterkast.
Meer informatie over installatie en het gebruik van interactieve televisie vindt u op Aansluiten en Activeren.

Heeft u een Humax iRHD-5100C, iHDR-5200C, iHDR-5300C of Samsung 7140 Digitale HD recorder? Die maakt u heel gemakkelijk interactief zonder een breedbandversterker.
Zelf heb ik niet zo veel met die versterkers, wanneer het signaal goed is heb je deze niet nodig, kwaliteits kabels gebruiken, kan de versterker de kast in,

Een goede collega van me had zo'n versterker tussen de PVR en kabelaansluiting zitten, tot op een dag hij geen zender met eer kon ontvangen, zelf heeft hij er geen verstand van, dus heb ik hem geholpen, wat bleek, de netadapter van de versterker bleek kapot,

Ik heb de versterker er tussenweg gehaald en alles werkt weer, bij mijn PVR zat niet zo'n ding en dat is niet zo erg, het ding gebruikt alleen maar stroom,

Met goede kabels en stekkers is deze versterker overbodig,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 08 jan 2014 21:50
door bprosman
Die tijd heeft TS achter zich gelaten, dus wat doet dit er toe?
Wat het er toe doet is dat TS Ziggo de schuld geeft dat hij zo duur moet bellen terwijl zijn NIEUWE provider de fout heeft gemaakt niet (correct) op te zeggen.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 08 jan 2014 21:53
door bprosman
Met goede kabels en stekkers is deze versterker overbodig,
Versterkers zijn ook alleen maar nodig om kabel- en/of split- verliezen te compenseren.
Een slecht/ondermaats signal kun je inderdaad met een versterker niet goed krijgen, garbage in - garbage out.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 09 jan 2014 10:26
door ciske
bprosman schreef:
Die tijd heeft TS achter zich gelaten, dus wat doet dit er toe?
Wat het er toe doet is dat TS Ziggo de schuld geeft dat hij zo duur moet bellen terwijl zijn NIEUWE provider de fout heeft gemaakt niet (correct) op te zeggen.

Ik snap niet dat jij je daarom druk maakt, denk je dat ze bij ziggo er wakker van liggen? :lol:

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 01 mar 2014 13:08
door kokanita333
had een abonnement bij ziggo.een half jaar lang viel de telefoon bij elk gesprek weg en moest ik steeds de mensen terug bellen omdat de verbinding niet terug kwam.een half jaar lang is er alles vernieuwd heb zelfs een nieuwe telefoon gekocht omdat ziggo zei dat dit wel eens de oorzaak kon zijn.maar ook dit hielp niet de monteur is drie maal geweest maar zei op het laatst dat het aan het netwerk van ziggo lag er waren hier in de buurt veel klachten.ik ben toen opgestapt naar kpn.op de ziggo site zei ene erwin van ziggo dat mijn abonnement per direct werd stop gezet omdat het probleem niet op te lossen was.wat schetst mijn verbazing dat ik een uur later een heel ander berichtje krijg van ene huib dat ik niet direct kan opzeggen.ik heb ze een half jaar de tijd gegeven een half jaar ellende met de telefoon met een bedrijf aan huis.word je eerst beloofd dat het per direct word gestopt en daarna zo weer een ander verhaal.zij hebben niet geleverd wat ze moesten leveren dus vind ik dat ik het recht heb om direct bij ze weg te gaan nadat ik ze al een half jaar de tijd heb gegeven.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 02 mar 2014 10:24
door bokkel
kokanita333 schreef:... dus vind ik dat ik het recht heb om direct bij ze weg te gaan nadat ik ze al een half jaar de tijd heb gegeven.
:lol:

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 17 apr 2014 12:03
door Dickvanrooijen
Ook ik had een probleem met ziggo. Op mijn harddisk recorder bleef continu een groen lampje knipperen
Na diverse telefoontjes en resetten bleef het lampje knipperen. Uiteindelijk stuurde ziggo een monteur.
Deze constateerde dat de wand contactdoos defect was. Ik ging zoeken in mijn inmiddels flinke voorraad
onderdelen, en vond vier dezelfde wandcontactdozen. Alle vier waren defect volgens de monteur.
Nu zit ik met een splitter en twee T stukken aan elkaar gekoppeld door de monteur, en het probleem is opgelost. Natuurlijk is het geen gezicht maar blijkbaar vind ziggo het prima zo. Het blijkt maar weer wat
slechte materialen ziggo levert en daar verder niets mee doet. Ook de bijgeleverde scartkabels en
coaxkabels zijn van slechte kwaliteit. Je moet dus steeds weer kosten maken om het in orde te krijgen.
Hopelijk gaat de fusie met UPC niet door, want dan zijn we helemaal overgeleverd aan hun willekeur.
D van Rooijen Den Haag

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 24 mei 2014 20:05
door deliyuregim83
En ja hoor, heb nu al spijt dat ik weg ben gegaan van mijn huidige internet provider.

Maar goed, net dat ik wilde aanmelden bij Ziggo belde ineens een vent aan mij voordeur en ja, van Ziggo. Dus ik dacht komt goed uit, wilde net overstappen naar Ziggo. Dus we hebben samen netjes inschrijfformulier ingevuld. Ik wilde alles in 1 pakket met extra zender pakket. Dus ook samsung tab3 met hd ontvanger (voor 99 euro). Had ook nog doorgegeven dat ik per 14 juli stop bij mijn huidige provider.

Kreeg na 2 dagen een kaart via de post, dat ik per vandaag aangesloten ben??? Raar maar ja?!

Vandaag kreeg ik een brief waarop staat dat ik per 30 mei word aangesloten. (Ok? Begrijpelijk)
En staat dat ik 199 moet betalen voor een recorder!! Tab3 en hd ontvanger, extra zenderpakket staat nergens op, dus niet besteld?

Ik heb net contact gehad met Ziggo, dat het goed zou komen. Dus alles wordt opnieuw opgestuurd indien ik deze pakket annuleer en terug stuur..

Jammer, hopend dat alles goed komt.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 25 mei 2014 00:30
door olaf79
deliyuregim83 schreef:En ja hoor, heb nu al spijt dat ik weg ben gegaan van mijn huidige internet provider.

Maar goed, net dat ik wilde aanmelden bij Ziggo belde ineens een vent aan mij voordeur en ja, van Ziggo. Dus ik dacht komt goed uit, wilde net overstappen naar Ziggo. Dus we hebben samen netjes inschrijfformulier ingevuld. Ik wilde alles in 1 pakket met extra zender pakket. Dus ook samsung tab3 met hd ontvanger (voor 99 euro). Had ook nog doorgegeven dat ik per 14 juli stop bij mijn huidige provider.

Kreeg na 2 dagen een kaart via de post, dat ik per vandaag aangesloten ben??? Raar maar ja?!

Vandaag kreeg ik een brief waarop staat dat ik per 30 mei word aangesloten. (Ok? Begrijpelijk)
En staat dat ik 199 moet betalen voor een recorder!! Tab3 en hd ontvanger, extra zenderpakket staat nergens op, dus niet besteld?

Ik heb net contact gehad met Ziggo, dat het goed zou komen. Dus alles wordt opnieuw opgestuurd indien ik deze pakket annuleer en terug stuur..

Jammer, hopend dat alles goed komt.
Ja wat denk je nou dat je en een tab3 en hd ontvanger cadeau krijgt en misschien ook nog een ferrari. Ze zijn gekke henkie niet bij Ziggo. Het is of of en dat hebben ze je vast wel verteld.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 25 mei 2014 18:24
door deliyuregim83
Volgens mij loop je achter, bekijk het site maar. Daar staat duidelijk op, tab3 met hd ontvanger voor 99 euro!
En wat gaan ze sturen? Hd recorder.. snapie?? Of is dit nog niet duidelijk?

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 25 mei 2014 21:54
door bprosman
bekijk het site maar. Daar staat duidelijk op, tab3 met hd ontvanger voor 99 euro!
Waar staat dat dan ?

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 25 mei 2014 22:33
door encore
het staat er inderdaad hoor:
...Kies in stap 2 uw voordeel:

Samsung tablet Galaxy Tab3 (7 inch) + Interactieve HD ontvanger voor maar € 99, of:

Alles-in-1 de eerste 6 maanden voor € 30 per maand, of:

De Interactieve HD ontvanger gratis, of:

De Interactieve HD recorder voor maar € 49 of:

Gratis Samsung tablet Galaxy Tab3 (7 inch)...
Da's echt goedkoop.

Re: Klachten? Ziggo laat je mooi zitten!

Geplaatst: 25 mei 2014 22:55
door deliyuregim83
Dat bedoelde ik ;) dankje voor info..