fhvdberg schreef:Ik kan alleen noodoproepen plaatsen en probeer Hollandsnieuwe te bereiken. Dit lijkt op geen enkele manier mogelijk. Geen telefoonnummer, geen contactformulier niets zoek het maar uit........
Alleen antwoorden op mogelijke vragen op de site. Geen enkele service en nu geen idee wat ik moet doen.
Beste Fhvdberg,
Dat is een vervelende situatie, inderdaad. Zoals henk51 aangeeft zijn er verschillende mogelijkheden om ons te bereiken. Ook telefonisch.
Kunt u inmiddels alweer gebruik maken van uw mobiele abonnement? Indien dit niet het geval is wil ik u vragen de volgende gegevens in een privébericht te sturen zodat wij er mee aan de slag kunnen gaan.
Telefoon + abonnement gekocht bij HollandsNieuwe, telefoon Samsung Galaxy Fame werkt niet naar behoren. Je MAG hem voor eigen rekening en risico versturen en je krijgt de telefoon na ruim 1 week in precies dezelfde staat terug.
Klantenservice is zeer slecht, nemen de klant niet serieus en wimpelen alles weg en sturen je naar Samsung, met als motto, ja luister het is nu jouw telefoon, niet ons probleem, wij innen je abonnementsgeld en that's it. Klantenservice is ook zeer moeilijk bereikbaar, ze luisteren niet, kunnen niet lezen of mogen niet lezen en geven standaard antwoorden op vragen die NIET gesteld zijn en geen antwoord op vragen die WEL gesteld zijn.
Pas ook op bij de machtiging, HN registreert de betalingen onder eenmalige machtiging en die kun je niet storneren, automatische incasso's wel, dus check bij je bank of ze de juiste codering gebruiken.
Ik ga dus nooit meer in zee met HN en ik raad eenieder aan om dit ook niet te doen, het lijkt goedkoop, maar als het niet werkt ben je een hele tijd je GSm kwijt en alles is voor eigen rekening