Wel verstuurd dus, maar niet aangekomen bedoel je? In de vorm van zoek geraakt?PJ 66 schreef:Weer een klacht voor Post.nl. Gemeentebelastingen niet verstuurd Wat een zooitje daar!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.
Re: Bezorgdienst Post.nl dumpt post doodleuk in de brievenbus.
Precies. Gemeente net gebeld. Is al op 11 maart verstuurd. Gewoon zoek geraakt.
Opnieuw een puinzooi bij Post.nl. Afgelopen woensdag zou ik al post moeten krijgen. Niets ontvangen. Vrijdag en vandaag ook weer niet. Opnieuw blijft Post.nl in Nijmegen ernstig in gebreken. Wordt tijd dat het zooitje daar vertrekt. Opnieuw maar weer een klacht gestuurd naar Post.nl. Ze zouden daar een extra check uitvoeren voor de komende maanden. Ben benieuwd wat ze volgende week weer zeggen zucht.............
Denk dat ze het persoonlijk op jou gemunt hebben.
Wat opvalt hoe ze de post rondbrengen. Normaal komt ie om 15.40. Nu kwam ie al veel vroeger op woensdag met amper post in zijn zakken. Op vrijdag heb ik helemaal geen postbode gezien en op zaterdag zag ik hem alleen maar c1000/ah folders rondbrengen.
Weet zeker dat ie vandaag binnen komt. Als ze geen zin hebben houden ze de wettelijke marge aan. Zo komen ze er steeds onderuit.
Weet zeker dat ie vandaag binnen komt. Als ze geen zin hebben houden ze de wettelijke marge aan. Zo komen ze er steeds onderuit.
Wat voor post verwacht je dan als ik vragen mag?
Gewoon een blu ray (dvd). Kan gewoon door de brievenbus.
Ah, ok. Dan heb je dus ook geen 3s code en is het wat lastig te controleren.
Klopt maar ik zei ook dat het om gewone post ging. Maar zelfs bij gewone post maken ze daar onderscheid.
Vandaag weer niks binnen Ik weet zeker dat de hoofschuldigen zitten in het depot op de Haterseweg in Nijmegen. Ben die gasten spuugzat. Ik zit er al bijna weer een week op te wachten. Nergens anders problemen behalve in mijn wijk. Vandaag zag ik weer geen postbode lopen. Het lijkt wel of die gasten maar een paar dagen per week werken.
Op maandag bezorgen ze sowiezo maar het hoogst noodzakelijke. Uw dvd'tje valt daar niet onder. Morgen weer een dag.
Blijf vooral klagen bij het depot, alleen dan kan er iemand op het matje geroepen worden.
Blijf vooral klagen bij het depot, alleen dan kan er iemand op het matje geroepen worden.
Dat depot is inderdaad de oorzaak, maar het is heel erg moeilijk om die gasten in Leeuwarden dat te laten inzien. Die standaard mailtjes die ken ik onderhand wel. Ze moeten het probleem daar eens oplossen. Anders rij ik er zelf een keertje heen.
of bellen, als je het telefoonnummer kunt achterhalen.
Nee dat soort nummers vindt je nergens. Heel toevallig weet ik waar hun depot zit, want zoiets wordt altijd geheimgehouden. Ik ben er een keer toevallig geweest, toen vroegen ze aan me hoe ik het wist. Maar ik weet gelukkig precies waar ze zitten. Op het eind van de Hatersweg vlakbij de St. Annastraat. Mochten er meer klachten komen, ga er maar heen.
Is dat zo gek? Je kijkt toch ook iedere dag in de brievenbus?pima schreef:PJ 66 schreef:En verder lees je elke dag je mail?
[/quote][/quote]GJvdZ schreef:Is dat zo gek? Je kijkt toch ook iedere dag in de brievenbus?pima schreef:PJ 66 schreef:En verder lees je elke dag je mail?
Huh, waar staat dit?
PJ 66
06 apr 2012 12:37
pima schreef:
[quote="PJ 66"quote]De link was van Post.nl zelf.........[/quote]
Post.nl heeft mijn mailadres niet, hoe komen ze aan de jouwe, zoiets als een emailgids bestaat bij mijn weten niet.En verder lees je elke dag je mail?[/quote]
Nee tuurlijk niet. Bol stuurt mij via mail de track code. Dan kom je uit op Postn.nl met hun trackcode. En ja ik lees mijn mail elke dag. Wel meer op een dag.
06 apr 2012 12:37
pima schreef:
[quote="PJ 66"quote]De link was van Post.nl zelf.........[/quote]
Post.nl heeft mijn mailadres niet, hoe komen ze aan de jouwe, zoiets als een emailgids bestaat bij mijn weten niet.En verder lees je elke dag je mail?[/quote]
Nee tuurlijk niet. Bol stuurt mij via mail de track code. Dan kom je uit op Postn.nl met hun trackcode. En ja ik lees mijn mail elke dag. Wel meer op een dag.
Okay maar het hele antwoord slaat echt nergens op. Maar goed ik heb nog steeds na bijna een week niets ontvangen. Ook geen postbode te zien.
Heb trouwens nog een klacht van die ballentent daar. Je kunt bellen met het nummer 0900 - 0990 a 10ct per minuut zo staat op hun site. Maar als ik ga bellen is dat .80 ct per minuut. Wat een oplichters!!
Heb trouwens nog een klacht van die ballentent daar. Je kunt bellen met het nummer 0900 - 0990 a 10ct per minuut zo staat op hun site. Maar als ik ga bellen is dat .80 ct per minuut. Wat een oplichters!!
Laatst gewijzigd door PJ 66 op 22 mei 2012 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gisteren was het maandag dan komt er bijna nooit geen postbode, en vandaag kan de postbode best zijn geweest alleen niet bij jou.PJ 66 schreef:Okay maar het hele antwoord slaat echt nergens op. Maar goed ik heb nog steeds na bijna een week niets ontvangen. Ook geen postbode te zien.
Je staat toch niet de hele dag voor het raam of er een postbode voorbij komt.