Wij zijn gisteren terug gekomen van Turkije, geboekt via corendon, nou de eerste en laaste keer!!
Dit was de derde keer dat we in Turkije waren nou hoe we nu behandeld zijn!! Als wij zoiets in ons land zouden doen met de Turken dan werden we aangeklacht!!!!!!!
Toen we aankwamen werdt ons gevraagt of we soms een telefoontje hadden ontvangen waar ons in medegedeeld werdt dat we in een ander hotel kwamen, want ze hadden in Club Armonia problemen met de riolering cq water!!!!!! (GEWOON OVERGEBOEKT)
Nou na 2,5 uur in de bus (zou maar 1 uur transfer zijn) aan gekomen in het hotel er naast (blijkt later 3 sterren te zijn) zou nog niet zo'n probleem wezen -voor 1 nacht- als het schoon was
mieren liepen over de nachtkastjes. Ons werdt verteld dat het voor een nacht zou zijn in het hotel kregen we te horen dat onze vrienden daar moesten blijven 6 nachten en wij konden naar Armonia. Na lang aandringen om ons de waarheid te vertellen want ze liegen zo hard dat ze het zelf geloven!!!
Uit eindelijk onze reisleider Erol aan de lijn gekregen, nee het was maar voor een nacht. De volgende morgen bleken er nog 16 ander gasten "overboekt" te zijn en tegen iedereen werdt verteld dat er een probleem was met het riool cq water. Nou drie dagen achter elkaar kwamen er nederlandse gasten en allemaal het zelfde probleem (LEUGEN!!!) Nou en ik kan je vertelen als de hele badkamer zo goed was als de water toe- afvoer was!!!!!
Een grote kalk en schimmelvlek!!
.
En dat was nog maar het begin van onze vakantie daarna volgende de ene leugen naar de andere excursies die niet door gingen omdat het niet geregeld was of omdat ze te verkeerde info gaven!
Onze reisleider Erol was beledigd na dat ik hem hier over aansprak, want hij had al sinds april 1000 tickets uitgeschreven en hij maakte geen fouten! Aan de receptie van het hotel kregen we de grootste ruzie met de receptionist want hiij had naar onze kamer gebeld om ons te vertellen dat de bus van de Haman er was 20.30, wij zouden pas om 21.15 op gehaald worden, ik zat al om 20.20 in de lobby er is iemand binnen geweest en ook gelijk weer vertrokken naar een korte blik!
Nou de jongeman achter de receptie heeft helemaal niet gebeld nog niet eens gesproken met die man. Nou en toen ik hem vertelde dat hij loog werdt hij boos en vertelde mij "dat ik zo niet tegen hem kon praten in ZIJN land" en sloeg met de vuist op de receptie, want hij was een Nationalist!!! (hij wilde wel mijn kamernr. weten toen hij zogenaamd de manager belde, bleek later bewaking te zijn) (??
)
Nou toen heb ik hem eens duidelijk gemaakt dat ik mij niet door hem laat uitmaken als racist, want men kan alles zeggen over me maar dat zeker niet. Want als ik dat ben blijf ik THUIS!!!!
En dat deed de emmer overlopen, toen hebben we een klachtenformulier ingevuld met bijna alles erop want wat ik hier schets is nog maar de helft!!
En dat erop dit forum wordt gezegd "voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten" Nou dacht het niet!!! Ik moet net zo hard voor mijn centjes werken als ieder ander en als ik een appel bestel moet ik geen citroen krijgen! En ja overal kan iets fout gaan, we hebben geprobeert om samen een fatsoenlijke oplossing te vinden! Maar helaas
kenden ze in dit hotel het woord FATSOEN niet!
Ik wil zeker niet alles over een kam scheren maar het zal nog een hele tijd duren voor dat wij weer eens naar Turkije gaan.
En het is helemaal niet dat ik schadeloos gesteld wil worden maar ik wil eens duidelijk stellen hoe bepaalde reisorganistatie met mensen omgaan, en ook de Turkse toeristenbranche want zij zien de toerist als een MELKKOE (Bodrum-airport 4 euro klein kopje koffie 5,50 broodje!!!)
Belachelijk!!!!! Is dat de rede waarom wij om 06.30 geen ontbijt meekrijgen???
Nou ik hoop dat aan deze wantoestanden bij Corendon en de Turkse toeristbranche is gedaan wordt want ooit is de MELK op!!!!!!!!