Pagina 3 van 3

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 13 apr 2013 18:51
door pega
oke ga ik doen

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 18 apr 2013 15:47
door pega
bij media markt geweest ze gaan hem nakijken hoe het gebeurt is
heb gezegt dat hun moeten bewijzen dat die gevallen is
heb ondertussen ook iemand van de wetswinkel die me bijstaat
wacht het even af waar ze mee komen
zullen wel zeggen dat die gevallen maar dan moeten met hele goede bewijzen
laat het er niet bij zitten
mediamarkt service maakt een hele slechte indruk bij mij

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 18 apr 2013 15:58
door Slobberbone
pega schreef:bij media markt geweest ze gaan hem nakijken hoe het gebeurt is
heb gezegt dat hun moeten bewijzen dat die gevallen is
heb ondertussen ook iemand van de wetswinkel die me bijstaat
wacht het even af waar ze mee komen
zullen wel zeggen dat die gevallen maar dan moeten met hele goede bewijzen
laat het er niet bij zitten
mediamarkt service maakt een hele slechte indruk bij mij

Wel via klachtenkompas ? Ik heb mijn Nexus 7 wel een keer laten vallen van de tafel en hij gaat niet zomaar kapot en als hem laat vallen op stenen vloer dan moet je wel valschade zien.

Zelfs mijn jongste kroost sloeg een keer met auto op beeldscherm :shock: en niets te zien en nu heb ik er wel een sleeve omheen en mijn zoon op gepaste afstand :evil:

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 18 apr 2013 16:06
door pega
staat ook op klachtenkompas
hij lag gewoon op tafel toen die barst er in kwam echt waar
maar bij media markt zeggen ze gewoon dat ik hem heb laten vallen
ik ben dus een leugenaar voor ze
maar ja ik alleen tegen een groot bedrijf ga je toch altijd verliezen
hoop dat radar zich hier eens in gaat verdiepen zijn toch een hoop klachten over mediamarkt

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 18 apr 2013 16:07
door pega
ik heb trouwens dikke vloerbedekking

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 27 apr 2013 18:21
door pega
hij is onderzocht
asus hij is gevallen
reperatie kost 209 euro
nieuw kost die 180 euro
heb mm aansprakelijk gesteld die moet nu met bewijs komen
dat die gevallen is
wat een bende daar bij mm
laat het er niet bij zitten

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 28 apr 2013 11:00
door Slobberbone
pega schreef:hij is onderzocht
asus hij is gevallen
reperatie kost 209 euro
nieuw kost die 180 euro
heb mm aansprakelijk gesteld die moet nu met bewijs komen
dat die gevallen is
wat een bende daar bij mm
laat het er niet bij zitten

Onderzocht bij Asus zelf en was er volgens hun valschade ?

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 28 apr 2013 13:13
door pega
ja moet 209 euro betalen
toestel zelf kost nieuw 180 euro

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 28 apr 2013 17:12
door range004
ook ik heb een asus tablet
4 maanden oud en reeds een barst in de linkerhoek
saturn zegt gewoon dat het mijn eigen schuld is
heb een brief van de rechtsbijstand erbij afgeleverd en morgen gaat er een aangetekende brief uit
ben benieuwd
jose

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 28 apr 2013 19:17
door pega
die van mij was 1 dag oud en echt niet gevallen
wacht even af wat media markt doet
hun moeten aantonen dat die gevallen is
binnden 6 maanden na aankoop ligt de bewijslast bij de verkoper

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 13 mei 2013 16:33
door panicmac
Ach dit valt allemaal nog wel mee, mijn i-mac is al 7 maand in reparatie.
Xando Premium Reseller Store 'behartigd' mijn belangen wel erg goed, niet?
Heb er mijn rechtsbijstand op gezet.
Ik ben er van overtuigd dat het allemaal graaiers zijn, op de korte termijn snel geld verdienen en dan wegwezen.

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 14 mei 2013 14:36
door pega
is en bagger bedrijf

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 14 mei 2013 15:26
door xxxradio
53o schreef:Een scherm barst niet spontaan. Er is hier meer voor nodig. In de 9 jaar of zo dat ik in de verkoop zit is er nog nooit een scherm spontaan gebarsten in de winkel. Raar, schijnt bij iedereen thuis wel te gebeuren?

Een gebarsten scherm is geen normaal technisch defect, er zijn externe invloeden voor nodig om dit voor elkaar te krijgen. Dat het meer dan 2 maanden duurt komt door wat er afspeelt achter de schermen tussen de verkopende partij en de leverancier. De prijsopgave was binnen 3 dagen al klaar...

Als TS deze tablet direct bij de fabrikant had ingediend had TS al lang een prijsopgave ontvangen, dus er moet een partij tussen zitten.
Niet mee eens, ik heb ok een tablet gehad en barste het scherm ook.
Raparatie ging wat vlotter dan bij julie, 2 maanden, oorzaak, accu die te heet werd na lang gebruik waar het scherm gevoelig van werd.

In de winkel liggen ze met een leeg batterij en ongebruikt te wachten op wat actie en stroom. Dan begind het gedonder ermee. ( lees "kan" het gedonder geven)

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 16 mei 2013 12:22
door pega
weet niet meer wat ik nog kan doen
media markt reageert niet meer

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 17 mei 2013 15:28
door HARRIE48
Op de websites van MM klagen op faceboek,twitter en dat iedere dag blijven herhalen,klachten.nl
alle websites die je kan vinden je klacht er op zetten.
Iedere dag MM bellen of ze al iets weten,mails sturen naar hun.
Mijn Samsung Tablet was kapot ook mijn eigen schuld volgens MM/reparatiecentrum, alleen hij was nog niet gebruikt en het was toch mijn schuld.
Heb na veel kabaal maken een nieuwe gekregen.

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 18 mei 2013 22:03
door pega
ben ik ook mee bezig
zijn gewoon oplichters daar
ik roep ook mensen op met een zelfde soort ervaring dat te melden bij mij
samen staan we sterker tegen de media markt
kom mensen meld je aan
bij mij
[email protected]

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 24 mei 2013 16:56
door Melvin2013
Mijn vriendin had het zelfde probleem,

ze klapt scherm open en zat spontaan een scheur in het scherm. als er iemand voorzichtig met spullen omgaat is zei het wel.
terwijl ze bij bcc zeiden dat het scherm juist extra beschermd is omdat je hem dicht kunt klappen.

dit is dus echter niet het geval,

de tablet werd opgestuurd door bcc naar asus. allereerst heel lang wachten op reactie toen kregen we een bericht dat het niet binnen de garantie viel en dat de kosten van het maken van het scherm 170 euro bedragen!!.

we hebben nog diverse discussies gehad met bcc en brieven gestuurd naar bcc. maar dit had geen zin ze willen nog tot een oplossing komen. die hoge service van hun is diep triest. ze zijn te lui dat ze er moeite voor doen. dit alles heeft 2 maanden geduurt en het tablet is nog steeds niet gerepareerd . we hebben hem maar weer mee naar huis genomen.

wij zullen in ieder geval nooit meer iets bij bcc kopen.
en zullen ook niet bcc aanbevelen.

eerst verkeerde uitleg geven dat het tablet juist uiterst sterk zou zijn.
en is er iets aan de hand dan geven ze niet thuis.

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 24 mei 2013 19:39
door pega
zijn allemaal oplichters vooral bij media markt
koop daar nooit
je word a sociaal behandeld als je een probleem hent

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 29 nov 2013 16:31
door stavoorjerecht
ik zit met hetzelfde probleem met ASUS

mijn dochter heeft vorig jaar een NEXUS 7 tablet gekocht van haar spaargeld en was er superblij mij maar een aantal maanden zat er op een dag spontaan een scheur in het scherm,(en een dag later nog een)

ik heb toen meteen contact opgenomen met dixons waar ik hem heb gekocht en die deden gelijk al moeilijk erover dat het mij geld zou gaan kosten.

in plaats daarvan heb ik maar direct contact gezocht met ASUS en die hebben meteen een RMA gestuurd en werd de tablet netjes opgehaald en een paar weken later kwam hij perfect gerepareerd weer terug dus zover een goede service van ASUS en me dochter weer blij,

een paar maanden later gebeurt hetzelfde op exact dezelfde punt scheurde spontaan het glas(zo exact op dezelfde plaats dat het zo een regelrechte copy zou zijn als de eerste keer.)

maan nu gaan ze ineens moeilijk doen omdat ze op een klein stukje van het scherm een stukje glas weg is(heel klein stukje aan de linkerkant van de scheur en niks aan de andere kant van de scheur) omdat ik zelf heb gezien dat dat stukje er niet zat toen tot ongeveer 2a3 dagen voor ik hem opstuurde hield ik het op spanning schade omdat die scheur wrijving veroorzaakt.

dus nu houden ze het op dat de tablet gevallen moet zijn, ik weet zeker dat het niet zo is en de tablet heeft ook in een bescherm hoes gezeten.

nu claimen ze dat er er aanzienlijke schade is aan de buitenkant van de tablet waar de scheur is ontstaan, helaas voor ze hebben de asus in Tsjechië(geen wonder dat verzendkosten zo hoog zijn...) foto's hebben gestuurd en daar is helemaal geen schade te zien aan de buitenranden van de tablet ook dat stukje glas schade wat ze claimen zit er maar het leuke is op de ene foto zit zoals ik al zei alleen schade aan de linker kant aan de scheur en de andere kan is helemaal gaaf en dan opeens op een andere foto zit ineens wel een stukje eraf aan de rechter kant???

volgens mij wordt ik flink in de maling genomen door ASUS

repareren kost 172€ daar kan ik bij een concurrent een nieuwe voor kopen, ongeprepareerd kost me zo 60 euro of hem kosteloos laten vernietigen(die waarschijnlijk gewoon ge-refurbished word en weer verkocht.)

kortom ben dus flink teleur gesteld in ASUS en vooral voor mijn dochter die maar een paar maandjes heeft kunnen genieten van de tablet(en blij was ze) en 250 euro armer.

Re: trage reparatie ASUS EEPAD

Geplaatst: 06 dec 2013 21:20
door 53o
Vorige poster, als er een klein stukje glas weg is aan de ene kant van de scheur, dan hoef je geen expert te zijn om te begrijpen dat de andere kant van de scheur er aan gerelateerd is.

Sorry, maar dit klinkt als gebruikers-schade voor mij.

verder mist er geen 'stukje' glas als deze nooit van buiten af schade heeft gekregen.