LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] recht hebben en recht(niet) krijgen-autoschade

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: recht hebben en recht(niet) krijgen-autoschade

Ongelezen bericht door renegade66 »

Er is iets meer dan geld op deze wereld,ik verkoop mijn eigen integriteit en oprechtheid niet voor 700 € ex btw.
Daar zou ik mij diep voor schamen.
dan vraag ik mij heel erg af waarom u de auto niet gewoon ophaalt om er meenaar uw werk o.i.d mee te kunnen gaan, scheelt toch moeie benen en kost ook geen geld voor openbaar vervoer.

die €700 ex. BTW is geen grote schade, hooguit een paar krassen in spatbord en 1 of 2 deuren. misschien nog een klein deukje.

maar meer zeer zeker niet.

u bent in mijn ogen een intimiderend mannetje die zeer zeker geen geduld heeft.

boef530
Berichten: 455
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:50

Re: recht hebben en recht(niet) krijgen-autoschade

Ongelezen bericht door boef530 »

U zoekt antwoorden bij de verkeerde partij namelijk de partij die in uw optiek aansprakelijk is. Als u zelf een tussenpersoon heeft kan die de schade voor u afhandelen, blijkbaar heeft u die niet en moet de schade zelf afhandelen. Stampvoeten en gefrustreerd raken is zinloos en nog slecht voor de gezondheid ook, berusten en afwachten is veel gezonder. Ongeduld is een slechte leermeester. Hypothetisch, de auto is woensdag a.s. gerepareerd u bent blij maar ook zo ongeduldig en negeert een rood voetgangerslicht loopt op het zebrapad en toen was daar die vrachtwagen, knal en einde oefening. Leg dan boven maar eens uit hoe u daar gekomen bent.

passant99
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 mei 2012 09:51

Re: recht hebben en recht(niet) krijgen-autoschade

Ongelezen bericht door passant99 »

[quote="renegade66"][quote]]dan vraag ik mij heel erg af waarom u de auto niet gewoon ophaalt om er meenaar uw werk o.i.d mee te kunnen gaan, scheelt toch moeie benen en kost ook geen geld voor openbaar vervoer.

die €700 ex. BTW is geen grote schade, hooguit een paar krassen in spatbord en 1 of 2 deuren. misschien nog een klein deukje.

Begrijp ik.
Ik kan auto niet laten repareren omdat ik in WW zit en heb geen geld daarvoor.
Er is geen sprake van deuk,wat lak schade(dat is cosmetica schade,niet belangrijk voor het verkeer),maar buitenspiegel is finaal af,dus..
Ik zou akte van cessie ondertekenen,ik begrijp dat dat overdracht van financiële afwikkeling is,zover is het niet gekomen. Waarom,dat weet ik niet,schadeherstelbedrijf verwijst naar Allianz,en die krijg ik niet te pakken..
Iemand schreef hier dat ik misschien verkeerd geparkeerd stond. Helaas,ik heb een klein autotje die stond netjes in parkeervak.
Er is een getuige van het incident.

boef530
Berichten: 455
Lid geworden op: 25 feb 2012 13:50

Re: recht hebben en recht(niet) krijgen-autoschade

Ongelezen bericht door boef530 »

Ik zou akte van cessie ondertekenen,ik begrijp dat dat overdracht van financiële afwikkeling is,zover is het niet gekomen.
Als die akte wel ondertekend was had de garage de reparatie uitgevoerd en de centjes van allianz op de rekening gekregen. U stelt niet te weten waarom maar de reden moet wel uitgelegd zijn.

Gesloten