| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Redactie Radar: gedichtentopic De Croos
-
Mooi Weer
Re: Redactie Radar: gedichtentopic De Croos
Rob, jammer dat je niet inhoudelijk op mijn opmerking in gaat. Ik probeerde je het alleen uit te leggen en snap niet wat mijn anonimiteit daarmee te maken heeft. Sorry hoor, ik ben alweer weg.
-
Oh ja?
Blok, wat ben jij toch een ongelooflijk schijnheilige vent. Dit forum is niet van jou. Ga maar weer spelen in je eigen speeltuin op de Pay-Backsite en laat mensen hier in hun waarde.
Als het je niet aanstaat ga hier dan weg. Dat heb je ook al meer dan eens beloofd, maar je blijft maar terugkomen. Je lijkt wel een mug: lijkt 'ie even weg, komt 'ie weer terug en zoemt 'ie nog harder. Waar is mijn krant, dan kan ik er een einde aan maken!
BAH!
Als het je niet aanstaat ga hier dan weg. Dat heb je ook al meer dan eens beloofd, maar je blijft maar terugkomen. Je lijkt wel een mug: lijkt 'ie even weg, komt 'ie weer terug en zoemt 'ie nog harder. Waar is mijn krant, dan kan ik er een einde aan maken!
BAH!
-
dhr.a de croos
stroop
in de stroming van mijn geest
drijven kromgetrokken rijmen
geel verkleurde woorden
zinnen die verslijmen
aan de wanden van mijn schedel
plakken stroperig mijn gedachten ...
... ik ben er even tussenuit
u moet een tijdje niets verwachten
in de stroming van mijn geest
drijven kromgetrokken rijmen
geel verkleurde woorden
zinnen die verslijmen
aan de wanden van mijn schedel
plakken stroperig mijn gedachten ...
... ik ben er even tussenuit
u moet een tijdje niets verwachten
-
dhr.a de croos
In de geest
De blauwe stralenkrans met witte stippen
Op de vleugels droeg het licht
Van hoop en wensen
Hij was een vlinder in de geest
Een eenling onder mensen
Hij zag de ruimte en de zon
Zag geen beperking
Als hij weer eens aan iets nieuws
Had lopen denken en er dadelijk aan begon
Het had voor hem de diepte van de onrust
En de korte lengte van de tijd
Hij snelde mij voorbij
Het was een ongelijke strijd
Gelijk het lopen met mijn krukken
En zijn lichte benen
Maar toen ik bij het licht kwam
bleek hij plotseling in het niets
verdwenen
De blauwe stralenkrans met witte stippen
Op de vleugels droeg het licht
Van hoop en wensen
Hij was een vlinder in de geest
Een eenling onder mensen
Hij zag de ruimte en de zon
Zag geen beperking
Als hij weer eens aan iets nieuws
Had lopen denken en er dadelijk aan begon
Het had voor hem de diepte van de onrust
En de korte lengte van de tijd
Hij snelde mij voorbij
Het was een ongelijke strijd
Gelijk het lopen met mijn krukken
En zijn lichte benen
Maar toen ik bij het licht kwam
bleek hij plotseling in het niets
verdwenen
-
Jan Verbeek
Die Croos is een zielig mannetje. Zonder respect voor anderen. Om gek van te worden dat dit soort mensen op dit forum hun gang kunnen gaan. Belangrijke opmerkingen zijn niet meer zichtbaar of verdwijnen op de achtergrond. Is dat je bedoeling Croos?
ARAG/d weet je nog wel? Je bent gewoon pissig dat de mensen met hersens je door hebben met je zuigelingen- gebrabbel.
ARAG/d weet je nog wel? Je bent gewoon pissig dat de mensen met hersens je door hebben met je zuigelingen- gebrabbel.
-
Ted
Laat de heer de Croos maar schrijven hij doet geen vlieg kwaad. Sla deze items dan over dan hoef je je ook niet te ergeren. Schelden lost toch niets op en dat allemaal aan de vooravond van Hemelvaartdag.
Groeten,
Ted.
Groeten,
Ted.
-
dhr.a de croos
jan verbeek,onvolwassen is die gene,die de vuil?????.JAN ik heb me goed ingedekt hoe zit het met jou.
-
schaker
Meneer Croos,
Ik doe erg mijn best om uw laatste berichtje te lezen/snappen. U zegt: 'onvolwassen is die gene,die de vuil?????.' In hemelsnaam, wat betekent dit?
Ik doe erg mijn best om uw laatste berichtje te lezen/snappen. U zegt: 'onvolwassen is die gene,die de vuil?????.' In hemelsnaam, wat betekent dit?
-
An
Nee hè Ted, dat kan toch niet? Gewoon overslaan, doen wij ook! Toch Ted?
Gr. An
Gr. An
-
Ted
An,
Vroeger las ik het ook niet en nu af en toe eens omdat je weet wel. Maar schelden is uit de tijd.
Groetjes,
Ted.
Vroeger las ik het ook niet en nu af en toe eens omdat je weet wel. Maar schelden is uit de tijd.
Groetjes,
Ted.
-
schaker
En daâlijk gaat die haring je ook nog opbreken, Toet.
-
Adje
Geen scheetjes meer laten hoor Toet is voor je man ook niet leuk. Of heb je voor hem ook haringen meegenomen ??
Zo ja dan is het bij jullie nu een huisorkest :-))
Zo ja dan is het bij jullie nu een huisorkest :-))
-
toet
Dat doet hij al.Vanmiddag een aardige kennis op bezoek een hard werkende man met een gezin komt in het gesprek naar voren dat hij met vijf contracten van legio de mist is in gegaan.Heeft geen computer en weet totaal niet dat er een grote groep niet betaald en in opstand komt tegen deze praktijken.Ja ik ben gewoon moe schaker maar de haring was lekker.groetjes toet
-
toet
Adje nu moet ik echt weer lachen.Nee we hebben samen haringen gegeten en we zijn niet windie.Zo leuk
-
Adje
Toet,
Lekker blijven lachen en met haringen kun je ook leuke dingen doen. Prettige nacht.
Adje.
Lekker blijven lachen en met haringen kun je ook leuke dingen doen. Prettige nacht.
Adje.