LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] netwerkmarketing versus franchise

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
joop(K)

Re: netwerkmarketing versus franchise

Ongelezen bericht door joop(K) »

Daar heb je Croosjes weer met zijn reclameboodschap voor een of andere onduidelijke belmaatschappij. Hij is blijkbaar door het Legio Lease forum uitgekotst en probeert het nu ongegeneerd weer op andere plekken. Als een dronken spookrijder struint hij bij het krieken van de zondag alle fora van Tros Radar af op zoek naar willige slachtoffers voor ´zijn´ glasheldere telefoonbedrijf. Croosjes, zet je bril op en lees de spelregels van het Radar forum nog eens goed na. Ga terug naar je Legio Lease hok en stop a.u.b. met je spam.
TROS Radar: Doe a.u.b. wat je moet doen met schrijvers die keer op keer de spelregels aan hun laars lappen!

Feetje

Re: netwerkmarketing versus franchise

Ongelezen bericht door Feetje »

Hoi,

Eigenlijk is, nu ik zo zit te lezen heb ik het pas door, iedere onderneming/merk een piramidespel. Eén grote baas bedenkt een product (bijvoorbeeld lippenstift), hij zoekt dan mensen die het willen kopen (groothandel), de groothandel zoekt dan weer mensen die het willen verkopen (drogisten) en die leven weer van mensen die lippenstift willen gebruiken (wij, de klant). Dus hier begint het ook bij één persoon die afhankelijk is van andere mensen die hun werk doen om geld te verdienen. Zo zit eigenlijk iedere onderneming in elkaar.

Desalniettemin ben ik ook TEGEN piramidespelen en hun mannetjes/vrouwtjes. Ben er zelf 1 x helemaal en 1 x bijna ingetrapt. Nu ben ik pas weer benaderd wat riekt naar piramide. Misschien dat iemand het kent. Je hoeft hier weliswaar geen geld in te leggen (een criterium om piramidespel te worden genoemd?), maar ergens voelt het niet goed, al kan ik er de vinger niet op leggen. Het gaat om pensioenpolisverkoop/-advies van herverzekeraar Hamburg-Mannheimer die een dochteronderneming is van Munchener Ruck, waarbij ING ook nog een rol speelt. IEMAND??!

Gr. Feetje

Gesloten