Bij landal werkt de wifi ook prima. Het probleem is en blijft de verbinding tussen de wifi en het internet. Zo'n wifi spot maakt (in de buitengebieden) gebruik van dezelfde gebrekkige 3g verbindingen als een mobiele internet verbinding. Het is dus niet wifi dat traag is maar internet op die locatie. Wifi is alleen de manier van verbinden met dat internet. Als het internet 1mb/s zal je verbinding nooit snel zijn al is je wifi een AC2400 verbinding.crazyme schreef:Thuis werkt mijn wifi voor 25 euro per maand beter dan bij Landal waar het 4x zo duur is.
Waarom wifi instabiel zou zijn moet encore nog maar eens duidelijk maken.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!
Re: KPN Hotspot op Landal Greenparks Esonstad slecht!
Uit persoonlijke ervaring weet ik dat bij dit Landal park de wifi dekking belabberd is.
Maar ook de achterliggende verbinding zal zeker te krap zijn in bandbreedte.
Glasvezel in het weiland is nog een utopie.
Aan snelle wifi heb je niks als de achterliggende internet verbinding belabberd is. Lijkt me dus niet logisch dat je voor 1000den euro's een supersnel wifi aan laat leggen als het internet ter plekke maar 1 mb/s haalt.crazyme schreef:Uit persoonlijke ervaring weet ik dat bij dit Landal park de wifi dekking belabberd is.
Bij esonstad is in mijn beleving het knelpunt het wifinetwerk.
Wegvallende verbindingen en alleen wifi in de hoek van de woonkamer is gewoon waardeloos voor een park van zo'n vrij recent bouwjaar.
Wegvallende verbindingen en alleen wifi in de hoek van de woonkamer is gewoon waardeloos voor een park van zo'n vrij recent bouwjaar.
Nou in Jachthaven Hunzegat hier in Zoutkamp is het helemaal droevig, nog geen 50kb download en nog geen 30 kb upload, en daar betaal je dan 95 euro per half jaar voor, en de KPN? juist die is niet thuis!!!
KPN is ook niet verantwoordelijk voor een slecht WiFi signaal en/of dekking.
-
Koopje,landall is 60 euro voor 7 dagen ik klaag niet ..had hele goede ontvangst wat ik eerder zei..elke park zal wel anders zijn,,snoetie schreef:Nou in Jachthaven Hunzegat hier in Zoutkamp is het helemaal droevig, nog geen 50kb download en nog geen 30 kb upload, en daar betaal je dan 95 euro per half jaar voor, en de KPN? juist die is niet thuis!!!
Wat een onzin, die berichten over dat je geen internet op vakantie nodig zou moeten hebben. Op vakantie moet de pijp gewoon roken en werk ik dus af en toe. Zeker in deze economische tijd begrijp ik bovenstaande opmerking echt niet meer. Feit is dat Landal een faciliteit biedt die ver en ver de wensen overlaat. Er waarvoor betaald moet worden. In dat opzicht ben ik een consument die verwacht een werkende dienst te hebben. Ik verwacht ook dat als er staat "verwarmd zwembad" dat het geen 17 graden is, precies hetzelfde.
Laat mensen gewoon op hun eigen manier vakantie vieren, en al helemaal niet bepalen wanneer ik rust moet nemen. Of komt u mijn rekeningen betalen??
Laat mensen gewoon op hun eigen manier vakantie vieren, en al helemaal niet bepalen wanneer ik rust moet nemen. Of komt u mijn rekeningen betalen??