LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo vers is vers garantie.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
olaf79

Re: Jumbo vers is vers garantie.

Ongelezen bericht door olaf79 »

Jolijn schreef:
Emmy75 schreef:@Jolijn,
zo lezen TS en ik het ook.
Ja.
'k Heb 't via contactformulier aan Jumbo gevraagd. Antwoord zal ik hier plaatsen.
Ik ook. En morgen ga ik servicelijn bellen. Vandaag waren ze al dicht om 1 minuut over 5.

SHS_Inc

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Als je op de Slogan vers=vers afkomt he dan vraag ik me toch af waarom jij dan Gratis ouwe zooi wilt....!! Spreek jejezelf dus ook tegen.

Het toverwoord hier is GRATIS en dat ging niet door en hebben we hier de discussie :D terwijl het gewoon helder is..

Wellicht ben ik wat helderder dan haha ;-)

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

SHS_Inc schreef:Als je op de Slogan vers=vers afkomt he dan vraag ik me toch af waarom jij dan Gratis ouwe zooi wilt....!! Spreek jejezelf dus ook tegen.
Het toverwoord hier is GRATIS en dat ging niet door en hebben we hier de discussie :D terwijl het gewoon helder is..
:wink: zo helder dat je de vragen niet kunt lezen en/of beantwoorden?

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

SHS_Inc schreef: Het toverwoord hier is GRATIS en dat ging niet door en hebben we hier de discussie :D terwijl het gewoon helder is..
U kunt ook gewoon een paar vragen beantwoorden ipv te lopen roeptoeteren.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

SHS_Inc schreef:Als je op de Slogan vers=vers afkomt he dan vraag ik me toch af waarom jij dan Gratis ouwe zooi wilt....!! Spreek jejezelf dus ook tegen.

Ja want die geef ik graag weg aan de armen. Die vinden die ouwe zooi nog heerlijk hoor...

SHS_Inc

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Ik blijf niet antwoorden ,alleen u krijg niet het antwoord wat u wilt horen..

Olaf als je echt zo "nobel" bent voor de minder bedeelde hulde maar dan wel voor goed voedsel en geen ouwe zooi want dat is gewoon niet waar :)

Wees dan een kerel en zeg ja ik wil alles lekker gratis , want bij de jumbo hier lopen ook van die figuren elke dag te zoeken naar die producten zijn gewoon uur of langer in de winkel..

Nee hoofdmoot is de regels die er staan gewoon helder zijn , u dat anders leest ok dat kan de manager zegt wat anders zoals het dus is en dan heeft u in dit geval de pest in omdat jeje gratis haring oid "mis" loopt. Dat is het hele eieren eten (wellicht ook op de datum :twisted: ;) en daarom klagen op dit forum dat mag uw goed recht alleen schiet je er niks mee op....

Suc6 in uw tocht naar gratis artikelen :D vind het mooi zo

WillemLW

Ongelezen bericht door WillemLW »

Hoodregel: Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis.
---
Uitzonderingsregel is 2 regel, maar één geheel.

Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket [...] Wanneer vers vlees, verse vis, gekoelde sandwiches en vers banket een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Behalve, Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
--

U mag dus vis met een houdbaarheidsdatum van vandaag gratis meenemen (maar niet van morgen, wel andere producten).
Laatst gewijzigd door WillemLW op 19 jun 2012 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Emmy75

SHS_Inc schreef:Ik blijf niet antwoorden ,alleen u krijg niet het antwoord wat u wilt horen..
Nee u geeft geen antwoord op direct gestelde vragen. U kunt ook gewoon neerplempen dat het u ontbeert aan inhoudelijke argumenten ipv het op de man af te spelen.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

van de jumbo website schreef:1. Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis
2. -Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
3. Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
4. Indien u onverhoopt een product vindt waarvan de houdbaarheidsdatum is verstreken, ontvangt u één product met een goede datum gratis.
5. We geven producten met een verstreken houdbaarheidsdatum nooit mee om redenen van productaansprakelijkheid.
De centrale vraag is naar welke producten wordt verwezen in de zinsnede "één van deze producten"?

Er zijn twee opties:
  1. de producten met een houdbaarheidsdatum van vandaag en morgen; en
  2. vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket
Wanneer we de verwijzing uit regel drie vervangen met deze opties dan krijgen we:
  1. Wanneer de producten met een houdbaarheidsdatum van vandaag en morgen een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
  2. Wanneer vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen. Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.
En dan zou de eerste zin de correcte uitleg zijn? Serieus?

Jolijn

SHS_Inc schreef:Ik blijf niet antwoorden ,alleen u krijg niet het antwoord wat u wilt horen..Er is geen sprake van blijven antwoorden, oa mijn vragen heb je nog niet beantwoord.

Wees dan een kerel en zeg
Ik weet de antwoorden niet.

Nee hoofdmoot is de regels die er staan gewoon helder zijn.
Alleen kun jij het niet uitleggen, vraag is of voor jou dus eigenlijk wel zo helder zijn als je doet voorkomen. 8) (hoofdmoot is leuk :lol:

bosse bol

Ongelezen bericht door bosse bol »

En maar klagen over strafzaken omdat ze niet gestraft
worden wegens vormfouten.Het wordt gewoon gelezen
in ieders eigen voordeel terwijl men donders goed weet wat
er bedoeld wordt.

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik zou het voorleggen aan de Taaladviesdienst!

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Tegen die tijd dat ze er hier over "uitgevochten" zijn is die vis al helemaal niet vers meer.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik vind het wel duidelijk ondanks dat ik blond ben en ik denk ook dat ik gelijk heb (en ts niet) :lol:

Maar geef toe, het staat er niet handig.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

bprosman schreef:Tegen die tijd dat ze er hier over "uitgevochten" zijn is die vis al helemaal niet vers meer.
Wel als je het product gewoon mee neemt.

Jolijn

bprosman schreef:Tegen die tijd dat ze er hier over "uitgevochten" zijn is die vis al helemaal niet vers meer.
8) Tegen de tijd dat jij de vragen hebt beantwoord ......

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Gelukkig lust ik geen vis :lol:

Jolijn

Hier dat antwoord dat ik net van Jumbo kreeg:

Aan Mevrouw XXX,

Dit is een automatisch gegenereerd bericht.

U had de volgende vraag gesteld:

Goedenavond,

Hoe moeten uw versgarantieregels gelezen worden?
-Vindt u ondanks onze zorg een product met een houdbaarheidsdatum van vandaag of morgen? Dan krijgt u het product gratis
-Uitzonderingen op de versgarantie zijn: vers vlees, verse vis, vers brood, gekoelde sandwiches en vers banket vanwege de kortere houdbaarheid en het (dag) verse karakter.
-Wanneer één van deze producten een houdbaarheidsdatum van vandaag heeft, mag u dit product gratis meenemen.
Vers brood valt buiten de versgarantie vanwege het dagverse karakter.

Is dat (zoals het hierboven staat) : versprodukten zoals vers vlees,verse vis, gekoelde sandwiches en vers banket met en houdbaarheidsdatum van vandaag mogen gratis meegenomen worden?

vr.gr. XXX

Waarbij wij het volgende antwoord hebben gegeven:
Geachte mevrouw XXX

Dank u voor uw vraag.

Alle producten aan de datum van vandaag mag u gratis meenemen, (wel even aan de kassa melden) alleen het brood is een uitzondering op de datum van vandaag omdat dit dagelijks vers binnen komt en al het brood wat over blijft terug gaat naar de bakkerij.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag bij Jumbo.

Met vriendelijke groet,

Jumbo consumentenservice

Emmy75

Dus vis van vandaag is ook gratis...
Jolijn, pluim voor het uitzoeken.

Leojes30

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Sorry maar moet toch echt even lachen om al die mensen die zo overtuigd waren van hun gelijk :lol: .....

Top voor het uitzoeken inderdaad Jolijn

Gesloten