Pagina 3 van 3

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 23 jul 2012 17:53
door ciske
olaf79 schreef:
ciske schreef: :lol: Stel het ze voor , maar eh...van die letter kan je ook kl+te provider maken :mrgreen:
Of k*t
:lol: Kan ook.

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 23 jul 2012 18:25
door olaf79
Het beste zou zijn om bij wet te regelen dat als je gemiddeld over de dag onder 80% van de snelheid zit en dit niet ligt aan je eigen installatie je gratis naar een langzamer abonnement mag.Dat is wel zo eerlijk.
Als ik even test op de website van KPN, wordt mij gerust een 40mb abo aangeboden terwijl mijn snelheid maximaal 6-7mb zal zijn. Dat is echt schandalige kpn praktijk dat riekt naar oplichting.

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 23 jul 2012 19:00
door ciske
olaf79 schreef:.
Als ik even test op de website van KPN, wordt mij gerust een 40mb abo aangeboden terwijl mijn snelheid maximaal 6-7mb zal zijn. Dat is echt schandalige kpn praktijk dat riekt naar oplichting.

Jij hebt ook KPN?

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 23 jul 2012 19:15
door olaf79
ciske schreef:
olaf79 schreef:.
Als ik even test op de website van KPN, wordt mij gerust een 40mb abo aangeboden terwijl mijn snelheid maximaal 6-7mb zal zijn. Dat is echt schandalige kpn praktijk dat riekt naar oplichting.

Jij hebt ook KPN?
GELUKKIG niet. Mijn ervaring met KPN is dusdanig slecht dat ik alles wat al begint met een K vermijd als de pest...
Ik heb Ziggo. Snelheid die ze aanbieden 50 mb down, 5 up. Werkelijke snelheid (gemiddeld over de dag): 50.01mb down en 4.75mb up. Kijk zo hoort het!

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 23 jul 2012 19:27
door ciske
okee, hoewel ziggo ook een tijd problemen had.
ik nog 2 maanden dan kan ik weg bij KPN.

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 23 jul 2012 19:32
door olaf79
ciske schreef:okee, hoewel ziggo ook een tijd problemen had.
ik nog 2 maanden dan kan ik weg bij KPN.
Hebben ze allemaal wel eens. Tenminste biedt ziggo wat het beloofd en als het niet bevalt, ben je na 1 maandje zo vrij als een vogeltje om bij een andere prutser neer te strijken. :lol:

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 23 jul 2012 19:52
door BreejKC
Beste Olaf en Ciske. Dat jullie onbedaarlijk af willen geven op KPN moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten. Maar echt op mijn argumenten in gaan doen jullie nog steeds niet :roll: . Tikken jullie, desnoods hier, jullie postcode eens in, dan wil ik op de desbetreffende sites nog wel eens kijken :shock: hoever jullie van de dichtstbijzijnde telefooncentrale af zitten waar jullie eventuele ADSL op aangesloten staat.

Maar nogmaals, ADSL (via een telefoonlijn) vergelijken met internet via de kabel is als appels en peren met elkaar vergelijken. Voor de liefhebbers toegegeven: het is allebei fruit. De een houdt meer van appels :) en is daar tevreden mee, de ander verafschuwt :( laatstgenoemd fruit en is meer tevreden :lol: met peer.

Allebei prima, dus voor Olaf die nu Ziggo via de kabel (geen telefoonkabel, die je daar overigen wel voor kunt gebruiken) binnenkrijgt: Gefeliciteerd dat u zo tevreden bent :wink: ! Maar . . . zoek op dit forum maar eens op Ziggo en u zult, wellicht tot uw grote verbazing, ontdekken dat er ook andere internetters zijn die ook daar weer heel anders over denken :x .

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 23 jul 2012 19:55
door ciske
BreejKC schreef: Allebei prima, dus voor Olaf die nu Ziggo via de kabel (geen telefoonkabel, die je daar overigen wel voor kunt gebruiken) binnenkrijgt: Gefeliciteerd dat u zo tevreden bent :wink: ! Maar . . . zoek op dit forum maar eens op Ziggo en u zult, wellicht tot uw grote verbazing, ontdekken dat er ook andere internetters zijn die ook daar weer heel anders over denken :x .

Elke provider heeft wel wat, KPN maakt er een potje van, niet alleen op onwaarheden, maar ook op de klantonvriendelijkheid.

Ik type niks mijn postcode in, geloof je ons niet...dat is dan jouw probleem.

Tip ...gebruik minders smilies, maakt het leesbaarder.

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 23 jul 2012 20:45
door bprosman
okee, hoewel ziggo ook een tijd problemen had.
10 Jaar geleden ja, toen ze nog @Home waren, het is niet voor niets dat de website "troublesathome" doodgebloedt is vanwege het "gebrek aan structurele problemen".

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 24 jul 2012 09:50
door olaf79
BreejKC schreef:Beste Olaf en Ciske. Dat jullie onbedaarlijk af willen geven op KPN moeten jullie natuurlijk helemaal zelf weten. Maar echt op mijn argumenten in gaan doen jullie nog steeds niet :roll: . Tikken jullie, desnoods hier, jullie postcode eens in, dan wil ik op de desbetreffende sites nog wel eens kijken :shock: hoever jullie van de dichtstbijzijnde telefooncentrale af zitten waar jullie eventuele ADSL op aangesloten staat.
Volgens de postcode check van Telfort is mijn maximale snelheid 6-8 mb. Bij telfort wordt als ik een adsl bestelling doe nog tenminste eerlijk toegegeven dat alleen het laagste / goedkoopste pakket geschikt is omdat ik de snelheid van de andere pakketten niet haal. Waarom is het zo moeilijk voor KPN dat ook te doen?
Maar nogmaals, ADSL (via een telefoonlijn) vergelijken met internet via de kabel is als appels en peren met elkaar vergelijken. Voor de liefhebbers toegegeven: het is allebei fruit. De een houdt meer van appels :) en is daar tevreden mee, de ander verafschuwt :( laatstgenoemd fruit en is meer tevreden :lol: met peer.
Inderdaad mag je het niet vergelijken want kabelinternet is superieur in techniek, kwaliteit en bandbreedte aan ADSL, tegen dezelfde prijs. Dus waarom zou je nog ADSL nemen? Misschien alleen als je geen kabel hebt?
Allebei prima, dus voor Olaf die nu Ziggo via de kabel (geen telefoonkabel, die je daar overigen wel voor kunt gebruiken) binnenkrijgt: Gefeliciteerd dat u zo tevreden bent :wink: ! Maar . . . zoek op dit forum maar eens op Ziggo en u zult, wellicht tot uw grote verbazing, ontdekken dat er ook andere internetters zijn die ook daar weer heel anders over denken :x .
Ik ben niet achterlijk hoor. Natuurlijk zijn er ook veel ontevreden klanten bij Ziggo. In ieder geval krijg je daar niet slechts 40% van het beloofde. De klachten bij ziggo zijn meer gerelateerd aan de abobinabele kwaliteit van de helpdesk. KPN heldesk is echt niet beter trouwens. Welke provider heeft geen klachten?

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 24 jul 2012 09:59
door ciske
Welke provider heeft geen klachten?
Ik ken er geen een, waar geen klachten over zijn.

Overal is wat dus om nou een provider te verheerlijken gaat mij te ver, zoals hier over KPN wordt gedaan.

De klantvriendelijkheid houdt meestal op , als je al klant bent.

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 24 jul 2012 13:01
door Linoge
ciske schreef:
Linoge schreef:
ciske schreef: Onzin, voor je klant bent bij KPN , kom je bijna tot de genoemde snelheid, zodra je klant bent verminderd het weer.
Dat kan jij vast wel bewijzen.

Ik heb KPN , dus ik weet waar ik over praat.
Blijkbaar niet dus, want je zit alleen maar te roeptoeteren zonder enige onderbouwing. Iets is zo, omdat jij het zegt.
ciske schreef: De klantvriendelijkheid houdt meestal op , als je al klant bent.
Het is vrij lastig om klantvriendelijk te zijn als je geen klant bent.

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 24 jul 2012 13:04
door ciske
Het is vrij lastig om klantvriendelijk te zijn als je geen klant bent
Lezen is een vak...ik ben nog klant van KPN, had het over die BreejKC

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 24 jul 2012 15:43
door BreejKC
Dat had ik wel begrepen hoor Ciske. Maar de onderbouwing mis ik nog steeds, althans v.w.b. de misleidende berichtgeving op de internetsite van KPN over de geleverde snelheden ADSL tot de aangegeven snelheid. Daar gaat dit topic toch over?

Overigens, u heeft toch over iets in mijn reacties heen gelezen, en wel mijn allereerste zin, ik herhaal: "Van KPN ben ik zeker geen fan". Dat had u toch genoeg moeten zeggen want, inderdaad, de klantvriendelijkheid van KPN en dochterbedrijven laat vaak veel te wensen over.

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 24 jul 2012 17:18
door Linoge
ciske schreef:
Het is vrij lastig om klantvriendelijk te zijn als je geen klant bent
Lezen is een vak...
Schrijven ook.

Volgens jou zijn ze klantvriendelijk voordat je klant bent.

Ik weet het. Jij zegt het, DUS HET IS ZO!

Re: overstap naar KPN, spijt

Geplaatst: 24 jul 2012 17:40
door ciske
Linoge schreef:
ciske schreef:[
Ik weet het. Jij zegt het, DUS HET IS ZO!

Klopt,

BreejKC
Ik had er inderdaad overheen gekeken dat je geen fan van KPN bent, al ben je het wel moet je zelf weten.

Flut provider is het wel.