Maar dit is ook niet terzake bij mijn vraagstuk hier, anders wordt het wel ontzettend ingewikkeld. Het gaat om de aansprakelijkheid m.b.t. het pakje wat naar een verkeerd adres is gestuurd (aantoonbaar met TTcode van mijzelf) en wat vervolgens is 'verdwenen', nadat op mijn verzoek het door is gezonden naar het juiste bedrijf MET ttcode, wat per email is bevestigd maar niet is gebeurd.
Ik heb hier verschillende reakties gelezen waar ik iets aan heb, dank daarvoor! en ik zal zien waar het schip strandt. Er is dus geen eenduidig eenvoudig antwoord (wat ik had gehoopt, maar misschien niet wist).
Het is ook wel weer ontzettend toevallig, dat het precies bij dit pakketje mis moet gaan. Hoewel ik ook al een keer een pakket met 2 paar Uggs LEEG heb ontvangen (ontvreemd bij tnt, na onderzoek gebleken, ik kreeg een leeg pakket) en meer van dit soort dingen.
Wanneer er interesse is hoe iets als dit nou afgehandeld wordt, zal ik het slot hier melden. Ik ben erg benieuwd...
