Ruimtes worden ook gewoon vies zonder dat er eerst "viezerikken" aan te pas komen. Door gewoon gebruik en slechte schoonmaak wordt het vanzelf vies. Dan kan je wel bewoners gaan bedreigen, maar wat wil je daar mee bereiken? Dat mensen hun schoenen buiten uit doen, voordat ze de ruimtes betreden? Spinnen verbieden naar binnen te komen?rozemarijntje schreef:geef je gelijk laat ze eerst maar eens de bewoners sommeren de portieken schoon te houden!
en dat ze kunnen nagaan wie er vervuilt,vaak schrikken mensen al van zo.n brief..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet tevreden over de schoonmaak in het Portiek.
Re: Niet tevreden over de schoonmaak in het Portiek.
-
Re: Niet tevreden over de schoonmaak in het Portiek.
Nou dreigen is groot woord,je aangeproken voelen misschien
Nou ken portieken gooien alles neer,chips zakjes,snoep papeir,kauwgum,blikjes doorgaan,roggelen..
Je kan het onderling okk schoom houden ,als je vuilnis zakt openvalt netjes even de zooi opruimen en nie denken ppff laat maar..krantjes neergooien..lekker makkelijk
Lijkt me als wbv de beelden bekijkt en iedereen gewoon zelfde brief stuurt,geconstateerd dat bepaalde personen herhaaldelijk portiek vervuilen zijn we genoodzaakt te verhogen..coor de gene die he meest vervuilen.
Immers ze weten dat er camera toezicht is...
Lijkt me geen dreigen..gewoon op,de feiten wijzen en iedereen gewoon waarschuwing die gene voelt zich van zelf aangesproken
Op,je sokken naar binnen,kan ook spijkers op,laag water zoekem
Nou ken portieken gooien alles neer,chips zakjes,snoep papeir,kauwgum,blikjes doorgaan,roggelen..
Je kan het onderling okk schoom houden ,als je vuilnis zakt openvalt netjes even de zooi opruimen en nie denken ppff laat maar..krantjes neergooien..lekker makkelijk
Lijkt me als wbv de beelden bekijkt en iedereen gewoon zelfde brief stuurt,geconstateerd dat bepaalde personen herhaaldelijk portiek vervuilen zijn we genoodzaakt te verhogen..coor de gene die he meest vervuilen.
Immers ze weten dat er camera toezicht is...
Lijkt me geen dreigen..gewoon op,de feiten wijzen en iedereen gewoon waarschuwing die gene voelt zich van zelf aangesproken
Op,je sokken naar binnen,kan ook spijkers op,laag water zoekem