LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] eukanuba
Re: eukanuba
ach waar maak je je toch druk om, dit forum is alleen voor zielepietjes die wat vrijetijd besteding hier vinden.
champ is een waardeloos merk ja
de brokken stinken muf
en geen van de 4 honden wil het eten
van (j)eukanuba vielen er 3 af
van Smolke gingen ze GIGA winden laten
van Magnusson (ook een dubieus merk) werden er 2 hartstikke dof!
van Farm Food scheten ze bergen poep
... Proplan en Prins gingen best goed..mooie glanzende vacht, nette poep maar veel tandsteen.
(en nu eten ze lekker vlees, geen scheten, geen bergen poep, geen doffe vachten, geen vieze tanden, geen magere doggies)
de brokken stinken muf
en geen van de 4 honden wil het eten
van (j)eukanuba vielen er 3 af
van Smolke gingen ze GIGA winden laten
van Magnusson (ook een dubieus merk) werden er 2 hartstikke dof!
van Farm Food scheten ze bergen poep
... Proplan en Prins gingen best goed..mooie glanzende vacht, nette poep maar veel tandsteen.
(en nu eten ze lekker vlees, geen scheten, geen bergen poep, geen doffe vachten, geen vieze tanden, geen magere doggies)
iedereen moet lekker zelf weten wat ze hun huisdier voeren.
maar ik heb toch ff gekeken op de site van www.proefdiervrij.nl
en vanaf nu krijgen mijn honden denkadog wat erg goed bevalt (net zo goed als eukanuba)
mijn mening is dat dierproeven tot het uiterste minimum beperkt moeten worden en dat fabrikanten daarom hun kennis moeten delen
maar ik heb toch ff gekeken op de site van www.proefdiervrij.nl
en vanaf nu krijgen mijn honden denkadog wat erg goed bevalt (net zo goed als eukanuba)
mijn mening is dat dierproeven tot het uiterste minimum beperkt moeten worden en dat fabrikanten daarom hun kennis moeten delen