LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann zo onnozel!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
rozemarijntje

Re: Neckermann zo onnozel!!!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

idd fout van vorige bewoner als er heel veel binnen blijft komen,laksheid,maar is het een enkel iets of...dat na een tijdje wel stopt,oke..

ik kreeg van alles?ik kon het niet even langsbrengen aangezien ze naar de andere kant van het land verhuist waren,maaaaar ik bewaarde het en eens in de mnd dan moesten ze hier zijn en kwamen ze het ophalen...tot ze dat na 1,5 jr niet meer deden ,ik nog half jaar gewacht en toen had ik zoiets,zoek het dan maar uit..

heb overigens wel dat pensieonfonds gebeld,ja wij weten ook niet waar hij dan zit..?ja !!..ik wist hun adres ook niet,
dan houd het op...dat stopte na 3 jr..
maar ik krijg nog steeds?van een of andere kunst weet ik veel vereniging post...zeer boeiend..jaren terug gestuurd dat soort dingen maar die bedrijven hebben ook een bord voor de kop hoor!!!

de autodealer! dat de auto voor een beurt moet :shock: ...nou die auto die heeft nu na 15 jr wel meer als een beurd nodig :shock:
allemaal dingen...niet belangrijk...
pensioen vond ik toen wel,daarom ben ik er ZELF achteraan gegaan,maar als die mensen zelf er niet achteraan gaan,na steeds zeggen van ,ik krijg nog steeds,post

dan houd het toch ook echt op bij mij...maar wel na een hele poos!!!!
iemand even de tijd gunnen,zou ik ook waarderen..

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

ik kon het niet even langsbrengen aangezien ze naar de andere kant van het land verhuist waren
Ik bracht het niet langs hoor, ik stopte het in de rode bus. :wink:

rozemarijntje

aha :wink: nou ja als ze vlakbij zouden wonen en het gaat over en weer zou ik er geen moeite mee hebben...
maar uh andere kant van het land....neeuuhhh

ciske

rozemarijntje schreef:aha :wink: nou ja als ze vlakbij zouden wonen en het gaat over en weer zou ik er geen moeite mee hebben...
maar uh andere kant van het land....neeuuhhh

Ik had geen idee waar ze heen zijn gegaan, dus dat wordt wat lastig brengen :mrgreen:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

heb overigens wel dat pensieonfonds gebeld,
Adreswijziging gaat bij pensioenfondsen automatisch. Zij krijgen hun informatie vanuit de GBA, dus eigenlijk had je hier niet achteraan hoeven te bellen.

Tenzij ze nooit hun verhuizing aan de gemeente hebben doorgegeven, want als je na ruim anderhalf jaar nog steeds post van ze krijgt?????

rozemarijntje

@wa

nee ze staan hier niet ingeschreven 300% van niet...
dat is allemaal door andere omstandigheden toevallig aan het licht gekomen..
moest voor iets anders naar gemeente en toen stonden er maar twee namen die van mij en die van mijn man...

ja idd pensioen???mijn man gaat alles via werk...maar dit bleek van oude werkgever te zijn?weet ik het..
nou ja na 3 jr was het geregeld...
dat vond ik eigenlijk het belangrijkste,pensioen vind ik dan toch iets ,toch even achteraan...is weer het goede in een mens...ach,doe ik ook eens iets goed voor een medemens... :wink:

en idd ciske van de rode vriend hier om de hoek ook veeeel gebruik van gemaakt toen..vooral naar bedrijven toe om ze het duidelijk te maken maar?
volgens mij waren ze ook van alles lid waar je maar lid van kan zijn...

gelukkig nooit met rare dingen te maken gehad,deurwaarders ofzo..hoor je ook wel eens hier..

ciske

gelukkig nooit met rare dingen te maken gehad,deurwaarders ofzo..hoor je ook wel eens hier..
Oh , ik heb hier wel een keer een deurwaarder voor de vorige bewoners aan de deur gehad.

Vriendelijk tegen die man gezegd ..dat ik niet die mensen ben, en hij ging verder achter het adres van die mensen aan.

Als ze jou zelf niet moeten hebben, is er niks aan de hand hoor.

++antonh

Ongelezen bericht door ++antonh »

Waarom zou een nieuwe bewoner na zo een tijd nog post doorsturen van de oude bewoner??
Geef me nu eens een goede reden.
De oude bewoner is toch zelf verantwoordelijk voor zijn administratie of niet soms?
Ik krijg al 10 jaar rommel van de vorige bewoner.
Gewoon weggooien en postgeheim.
Laat me niet lachen.
Vooral de incasso bureau's zijn en hard nekkig in.
Gewoon weggooien wat niet van jou is.

Faye1971

Ongelezen bericht door Faye1971 »

ciske schreef:
Faye1971 schreef:Ik hoef niets na te vragen, want heel cru gezegd, het interesseert mij niet :mrgreen: ... heb wel wat beters te doen hoor. Je denkt toch niet dat ik hier bang van word ofzo?

Ik blijf erbij dat mensen hun eigen verantwoording niet moeten schuiven op een ander.

Ach tja, gelukkig zijn er ergere dingen...

Oh, dus als het ooit eens met jouw post voorkomt, dan maakt het je geen hout uit, dat er ineens iemand van incasso of zo voor je deur staat?

Beetje aso instelling, er kan altijd nog post van sommige bedrijven door of een menselijke fout, of gewoon door laksheid van het bedrijf voor komen. Waar dus de persoon die verhuisd is geen weet van heeft.
Aso instelling?...
Dat mag jij vinden, ik vind er niets asociaals aan. Ik vind jou maar een zielig persoon! Beetje een ander zitten te veroordelen vanachter je schermpje!

Nogmaals, ik zorg dat ik mijn verantwoording neem en mijn administratie goed op orde hebt. Post wat mij niet bereikt, dat is dan jammer. Maar ik zal nooit aan een nieuwe bewoner, als ik dus verhuis, vragen om mijn post door te sturen.

En ook al staat er een deurwaarder aan de deur, dan staat hij of zij daar niet voor de nieuwe bewoner. Die dus helemaal niets hoeft te vrezen. Want ik woon daar niet. Wat is hier nou niet aan te snappen...

Stel je toch niet zo aan, met je aso!
Laatst gewijzigd door Faye1971 op 18 jul 2012 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Faye1971

Oh, dus als het ooit eens met jouw post voorkomt, dan maakt het je geen hout uit, dat er ineens iemand van incasso of zo voor je deur staat?Beetje aso instelling, er kan altijd nog post van sommige bedrijven door of een menselijke fout, of gewoon door laksheid van het bedrijf voor komen. Waar dus de persoon die verhuisd is geen weet van heeft.[/quote]
ciske schreef:
Oh , ik heb hier wel een keer een deurwaarder voor de vorige bewoners aan de deur gehad.
Vriendelijk tegen die man gezegd ..dat ik niet die mensen ben, en hij ging verder achter het adres van die mensen aan.

Als ze jou zelf niet moeten hebben, is er niks aan de hand hoor.
En hier ga je de fout in, want dit is precies wat ik zeg.....

Inderdaad, als ze jou niet moeten hebben, dan is er zeker weten niets aan de hand!

Laksheid van mensen veroorzaakt dit gezeur...en daar hoef ik niet 'de dupe van te worden'...

Faye1971

++antonh schreef:Waarom zou een nieuwe bewoner na zo een tijd nog post doorsturen van de oude bewoner??
Geef me nu eens een goede reden.
De oude bewoner is toch zelf verantwoordelijk voor zijn administratie of niet soms?
Ik krijg al 10 jaar rommel van de vorige bewoner.
Gewoon weggooien en postgeheim.
Laat me niet lachen.
Vooral de incasso bureau's zijn en hard nekkig in.
Gewoon weggooien wat niet van jou is.
Precies mijn instelling! :mrgreen:
Een ander zijn administratie hoef jij niet op orde te stellen!

ciske

Aso instelling?...
Dat mag jij vinden, ik vind er niets asociaals aan. Ik vind jou maar een zielig persoon! Beetje een ander zitten te veroordelen vanachter je schermpje
:lol: Als je in Mokum woont, kan ik het je wel persoonlijk vertellen hoor. Mens, schijnbaar voel je je toch iets schuldig :lol:

Faye1971

Wat jij wilt, ik vind het allemaal best.

ciske

Faye1971 schreef:Wat jij wilt, ik vind het allemaal best.

hahaha tis wel goed met jou, :lol: jij schrijft "achter een schermpje".

Gesloten