Hier is geen zonnetje, maarja als u gaat kaatsen kunt u de bal verwachten.
Nou de zon is verdwenen, dan kan ik de bal terug kaatsen.
Je bent gefixeerd op enkele uitspraken van TS, maar ik kijk naar het geheel.
Het begint met de titel van het topic:
Kopen bij Media Markt: Ik ben toch niet gek!
Als ik dan de OP lees, wil TS helemaal niets kopen, maar alleen foto´s maken voor een klant welke misschien, en om in jouw woordkeuze te blijven, iets wil kopen , maar dit is niet zeker.
Dus het gaat helemaal niet om kopen, maar om de frustratie dat TS niet mag klikken in deze MM filiaal.
Dus titel is onjuist!
Daarom al een zeur topic, omdat TS in andere MM filialen/Saturn gewoon zijn gang kan gaan.
Op mijn aanbod , om de artikel met specs en foto´s via internet te leveren is hij niet op ingegaan, en heeft ook daarop tot heden geen antwoord gegeven.
Hij stuurt wel mensen naar MM toe, als er het artikel ergens anders niet beschikbaar is, dit noem ik dan tegenstrijdig.
Ik zeg niet steeds, wel regelmatig. Ik heb al eerder geschreven dat MM soms merken of producten heeft die anderen niet hebben.
Zo kan ik nog een poosje doorgaan, dus samengevat een :
Zeur topic
TS wil na dit voorval, omdat hij geen foto´s meer mag maken in deze
MM filiaal( wel in andere) andere mensen aanmoedigen, daar niet meer te kopen, dat is toch kleuterachtig.
Als je niet eens even een foto mag maken van een product, adviseer ik mijn klant wel bij een andere tent zijn spullen te kopen.
Dat is toch een lachertje!
En daar gaat het om, en niets anders.